Komu wręczać firmowe parasole z logo – klientom czy pracownikom?

Komu wręczać firmowe parasole z logo klientom czy pracownikom?

Kategoria: Biznes | Autor: Monika Nowicka

Czy Twoja marka jest widoczna nawet podczas ulewnego deszczu? Jeżeli nie, czas zamówić parasole z logo firmy! Oczywiście nasze pytanie było żartobliwe, ale samo zagadnienie jest jak najbardziej poważne. Firmowe parasolki to praktyczne gadżety, które zwiększają rozpoznawalność Twojego brandu. Ale komu lepiej je wręczyć – pracownikom czy klientom? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w tym artykule!

Zalety parasoli z logo w marketingu

Parasole z logo to praktyczne i efektywne narzędzie marketingowe, które dosłownie wystawia Twoją firmę na widok publiczny. Ich duża powierzchnia sprawia, że logo jest widoczne z daleka, a praktyczność tych gadżetów sprawia, że najprawdopodobniej będą regularnie używane, zwiększając tym samym widoczność Twojego brandu. Ponadto parasole dostępne są w tylu kolorach, wzorach i stylach, że bez trudu znajdziesz model najlepiej odpowiadający Twoim wymaganiom.

Czy wiesz, że w ofercie sklepu Caprea znajdziesz ponad 400 rodzajów parasoli? Kolorowe, automatyczne, składane, odwracalne, słowem –  wszystkie. Sprawdź tutaj, jak wyglądają: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/torby-i-parasole/parasole/.

Komu wręczać parasole z logo – klientom czy pracownikom?

Jak to zwykle z życiu bywa, odpowiedź brzmi: to zależy. Każda z opcji ma swoje wady i zalety. Aby zrozumieć, który wybór lepiej służy Twojej firmie, należy najpierw rozważyć obie możliwości.

Parasole z logo dla klientów

Parasole z logo wręczane klientom to unikalny sposób na promocję Twojej marki, który sprawi, że będzie ona widoczna w przestrzeni publicznej. Używając parasola, Twój klient staje się niejako częścią Twojego zespołu, nosząc Twoją markę wszędzie tam, gdzie idzie w deszczowe dni. Klienci często są wdzięczni za praktyczne upominki i cenią firmy, które oferują takie przydatne gadżety.

Warto mieć na uwadze, że niektórzy klienci mogą preferować subtelniejszą formę identyfikacji z Twoją marką. Zaprojektuj firmowy parasol tak, by cieszył oko pięknym i ciekawym wzorem, a z  logo Twojej firmy zrób subtelny dodatek, a nie jego dominujący element. W ten sposób każda ze stron będzie zadowolona.

Parasole z logo dla pracowników

Parasole z firmowym logo dla pracowników to nie tylko funkcjonalny prezent, lecz także również sposób na zwiększenie poczucia przynależności do firmy. Pracownik, który korzysta takiego prezentu, staje się niejako ambasadorem marki i promuje ją w nieformalnym, codziennym kontekście. Wręczanie takich podarunków pracownikom może pozytywnie wpłynąć na wzajemną relację i przywiązanie do miejsca pracy.

Podobnie jak w przypadku klientów, pamiętaj, że parasol dla pracowników nie może być wyłącznie nudną reklamą, która będzie im stale przypominać o pracy w czasie od niej wolnym. Wybierając wzór parasola, myśl o swoich pracownikach, ich cechach szczególnych, poczuciu humoru lub estetyki. Ten prosty gest sprawi, że wręczony podarunek nie zostanie odebrany jako reklama, lecz jako forma uznania ich wartości dla firmy.

Podsumowanie

Wiesz już, że parasole z logo firmy mogą służyć jako praktyczne narzędzie marketingowe. Zapamiętaj, że najważniejsze jest dobro osoby obdarowanej, nie zależnie, czy jest nią pracownik, czy klient. Jeżeli przekonaliśmy Cię do wykorzystania parasolek z firmowym logo do promocji firmy, zajrzyj na stronę internetową sklepu Caprea: https://www.caprea.com.pl/, na której poza szerokim wyborem parasoli, znajdziesz również pomoc doświadczonych pracowników, którzy doradzą Ci, jak najlepiej dostosować projekt graficzny do produktu. 

Zobacz również:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *