Rok 2024 w PRM – co nowego?

Kategoria: Moda | Autor: Monika Nowicka
Otwarcie pierwszego w Polsce concept store PRM w Warszawie, to znakomita i niejedyna wiadomość ze strony marki. Rok za kulisami przedstawia się imponująco. Zobacz, jakie wydarzenia ukształtowały obecny PRM i stań się częścią wyjątkowej społeczności modowej.
Spis treści
Prestiżowa lokalizacja PRM Concept Store
PRM to nowa marka na mapie Europy. Powołana z myślą o społeczności wrażliwej na piękno, zachwycającą estetykę i doskonałą jakość, obecnie posiada swoją lokalizację. Jedyny dotychczas działający Concept Store PRM zlokalizowany jest w Fabryce Norblina (Pasaż Wernera; poziom 0), przy ulicy Żelaznej 51/53 w Warszawie. Powierzchnię blisko 600 mkw wypełnia osobliwa sztuka, design i kultura; miejsce rozbrzmiewa także starannie dopasowaną muzyką. W PRM Concept Store funkcjonuje strefa winylowa.
PRM – Concept Store z bliska
Obecny PRM to nowoczesny Concept Store, doskonale łączący świat mody streetwear’owej i high fashion. Oferta marki nastawiona jest przede wszystkim na niezawodną jakość i będący jej nieodłączną częścią, niebanalny design. Wyselekcjonowane marki z segmentu premium street fashion pojawiają się tutaj obok absolutnego TOP światowych projektantów oraz projektantów niszowych. PRM Concept Store zajmuje się sprzedażą topowych produktów sygnowanych najbardziej rozpoznawalnymi na świecie logo, Burberry, Veja i Sporty&Rich, ale także Maison Margiela, Rick Owen, Kenzo, Human Made, New Balance, adidas Original, A Bathing Ape, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Maison Mihara i Common Projects.
Oferta Concept Store będzie nieustannie poszerzana. Wkrótce w PRM pojawi się m.in. VETEMENTS.
PRM – Concept Store dla koneserów życia
Przestrzeń zarezerwowana dla PRM jest absolutnie wyjątkowa. Autorska formuła Concept Store w Fabryce Norblina stała się punktem spotkania mody i kultury. Ultranowoczesny butik proponuje m.in. unikalne marki, designerskie obiekty kolekcjonerskie oraz kolekcję płyt winylowych, wyselekcjonowaną przez Wojtka Mazolewskiego. Tworzy także społeczność, która rozumie swoje potrzeby i dąży do ich zaspokojenia. Przestrzeń, w której doświadczysz nowego wymiaru zakupów, rodzi się na Twoich oczach.
Osobliwy charakter PRM Concept Store uwypukla atmosfera otwarcia. Wieczór uświetnił absolutnie genialny autorski performance solo Wojtka Mazolewskiego, ale nie tylko. W galeryjnej części butiku odsłonięto wystawę prac Jakuba Glińskiego, a w zaprzyjaźnionej przestrzeni Donkey Shoe pojawił się DJ Set Keinemusik.
PRM obecnie – nowa marka jako odpowiedź na nowe potrzeby
PRM w znanej obecnie formie powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com. Taki ruch mógł przynieść wyłącznie korzyści – unikatowy Concept Store to idealne połączenie wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle w Europie Środkowo-Wschodniej i niezawodności wiodącej platformy e-commerce.
Obecnie PRM to marka dostępna aż na 12 rynkach. Sukces minionego roku zawdzięcza m.in. nawiązaniu współpracy z markami z segmentu high-fashion – wizerunkowymi i mocnymi ofertowo, czyli Kenzo, Fiorucci, Neighborhood, Sporty&Rich oraz Common Projects i A Bathing Ape. Równocześnie PRM Concept Store zapewnia dostęp do limitowanych kolekcji, dedykowanych kluczowym partnerom. Wśród marek pojawiają się Rick Owens x Dr. Martens, MM6 Maison Margiela x Salomon.
PRM – rozwój marki w datach. Najważniejsze wydarzenia
Nowy PRM wyznacza trendy w łączeniu luksusowej mody ze stylem czysto ulicznym. Historię marki i miejsca, w których masz wybór rozpoczęło pragnienie. Answear.com, będący najbardziej rozpoznawalnym dostawcą mody w Europie Środkowo-Wschodniej uruchomił pierwszy punkt sprzedaży stacjonarnej ekskluzywnej marki PRM. Fizyczne miejsce ma nieszablonowy charakter i stanowi największy i najlepszy zbiór marek high-streetwear oraz high-fashion w jednym miejscu w CEE.
W ramach realizacji długofalowej strategii marketingowej, marka PRM w marcu 2024 roku zdecydowała się na rebranding. Odświeżono także social media (Instagram). Poza tym:
– 19 kwietnia 2024 roku odbyło się otwarcie pierwszego (jedynego) w Polsce, stacjonarnego PRM Concept Store. Nieszablonowa formuła punktu sprzedaży stacjonarnej została jasno zdefiniowana już w momencie rozpoczęcia działalności. Marka zaprosiła do swojej przestrzeni twórców pierwszego conceptu z Krakowa, partnerów biznesowych, projektantów oraz lokalnych artystów i przedstawicieli marek z wielu europejskich miast. PRM Concept Store od początku jawi się więc, jako miejsce spotkania.
– 23 maja 2024 roku odbyło się otwarcie pierwszego w Polsce stacjonarnego Answear.com Concept Store. Punkt sprzedaży, podobnie jak w przypadku marki PRM, został zlokalizowany w Fabryce Norblina, tym razem na poziomie +2. Przestrzeń 2000 mkw wypełniają moda premium, usługi i perfekcyjny design. To miejsce, w którym możesz być sobą, przeżywać doświadczenia zakupowe na wyższym, dotychczas nieznanym poziomie i czerpać z życia pełnymi garściami.