Potykacze – jak przyciągnąć przechodniów? Zyskaj nowych klientów

potykacz forma promocji

Kategoria: Biznes | Autor: Monika Nowicka

Chcesz wypromować swój biznes szybciej i skuteczniej, trafiając z komunikatami do szerszego grona odbiorców? Dowiedz się, jak w tym celu wykorzystywać potykacze.

Co to jest potykacz i do czego służy

Potykacz to rodzaj tablicy reklamowej niedużych rozmiarów, która po rozłożeniu może przypominać kształtem literę A. Zazwyczaj łatwo ją przenosić i wpasować w wybraną przestrzeń, zarówno wewnątrz budynku, jak i w jego bliskiej okolicy. Tego rodzaju nośnik reklamy cieszy się popularnością wśród przedstawicieli wielu branż. Jego powierzchnia to idealne miejsce na hasła reklamowe oraz inne komunikaty promujące produkty i usługi. 

Potykacze reklamowe są narzędziami, które pozwalają w prosty sposób wyeksponować najważniejsze informacje dla klientów, pracowników czy gości. Z powodzeniem więc zaprezentujesz na nich najnowszą ofertę specjalną, menu lokalu czy plakaty dotyczące wydarzenia firmowego. Ich estetyczny wygląd oraz atrakcyjna forma przekazu to świetny sposób, aby przyciągnąć uwagę każdego, nawet najbardziej zabieganego przechodnia.

Warianty wodoodporne

Odporność na wodę to dodatkowy atut niektórych wariantów produktu. Jeśli wiesz, że dany egzemplarz będzie często wystawiany na zewnątrz, koniecznie sprawdź potykacz reklamowy zewnętrzny. Jest on zabezpieczony przed czynnikami atmosferycznymi, takimi jak deszcz czy wilgoć. Dzięki temu możesz postawić go przed swoim lokalem niezależnie od pogody. Używaj go z kredą lub markerami kredowymi, zamieszczając na powierzchni zabawne slogany czy rysunki. Tym sposobem z pewnością poprawisz swoją widoczność wśród klientów.

Potykacze personalizowane – wyróżnij się na tle konkurencji

Bardzo modna i skuteczna w dzisiejszych czasach reklama online to niejedyny sposób, aby trafić do szerszego grona odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie z tego sprawę i wybiera dodatkowe opcje, takie jak potykacze reklamowe. Stawiane przed budynkiem również stanowią świetny element kampanii marketingowych.

Dużym atutem tego rodzaju narzędzi jest możliwość ich personalizacji, czyli stworzenia unikalnego produktu, dopasowanego do np. rodzaju usługi, którą oferujemy. Pojawiające się coraz częściej w miejscach użytku publicznego potykacze z ozdobnymi ramami, grawerami czy widocznym logo, stanowią świetny przykład tego, jak pozytywnie wyróżnić się na tle konkurencji. W tym przypadku warto eksperymentować, dobierając formę produktu do własnych potrzeb.

Jak wykorzystywać tablice reklamowe do promocji własnego biznesu

Prowadzenie biznesu nierzadko wymaga dodatkowych działań, aby zadbać o zadowolenie stałych klientów oraz przyciągnąć nowych. Przeczytaj wskazówki, jak korzystać z potykacza, aby stanowił wsparcie w osiągnięciu tych celów.

1. Zadbaj o dobre ustawienie – tablica z Twoją reklamą powinna znaleźć się w okolicy o dużym natężeniu ruchu. Dzięki temu kreatywne rysunki i zabawne hasła zobaczy możliwie dużo osób.

2. Informuj o promocjach i dbaj o aktualizację – powierzchnia potykacza świetnie sprawdza się do zamieszczania komunikatów o zniżkach lub wyprzedażach. To coś, co lubi każdy konsument, nie zapominaj więc o poinformowaniu go o superokazji. Ważna jest także aktualizacja treści. Hasło rabatowe straciło ważność? Nie zapomnij zmazać go z tablicy.

3. Używaj ich podczas wydarzeń – przydadzą się także, jeśli bierzesz udział w lokalnych targach czy festynach. Postawienie ich obok stoiska to świetny sposób, aby zainteresować uczestników i przekazać informacje o Twojej działalności.

4. Twórz kreatywne komunikaty! – postaraj się, aby grafika i treść na potykaczach były atrakcyjne. Skorzystaj z wyrazistych kolorów oraz cytatów czy oryginalnych haseł, które zachęcą do zapoznania się z ofertą.

5. Informuj o lokalizacji – za jego pośrednictwem możesz również przekazywać wskazówki, jak dotrzeć do lokalu czy umieścić na nim numer telefonu. To nie tylko ułatwi klientom kontakt i dotarcie do biura, ale również jest sposobem, aby przypomnieć o swojej obecności na rynku.

6. Sposób na interakcję z klientem – potykacze warto wykorzystywać w angażujących konkursach, na przykład umieszczając na nich kody QR, które klient może zeskanować, aby otrzymać zniżkę lub wziąć udział w losowaniu nagród. Spróbuj, a na pewno zauważysz większe zainteresowanie działalnością swojej firmy.

W jakim miejscu postawić potykacz reklamowy

Odpowiednie ustawienie potykacza reklamowego ma kluczowe znaczenie w powodzeniu kampanii promocyjnej, prowadzonej z jego udziałem. Należy więc dokładnie przemyśleć, które miejsce dla tego produktu przyniesie najwięcej korzyści.

Tablica na nóżkach tuż przed wejściem do budynku to niezawodny sposób, aby zyskać uwagę osób przechodzących obok i zachęcić ich do zapoznania się z ofertą. Warto rozważyć ulokowanie reklamy na chodniku, aby dotrzeć do większej liczby osób przechodzących obok. Nim umieścisz potykacz w wybranej przestrzeni, upewnij się jednak, że nie ma żadnych ograniczeń prawnych oraz miejsce jest bezpieczne dla przechodniów. Pamiętaj, że ten rodzaj narzędzia świetnie sprawdza się również wewnątrz lokalu – na przykład w kawiarni czy restauracji możesz używać go do informowania o ofertach dnia, czy przekazywania obowiązujących zasad. To także wspaniały dodatek podczas lokalnych imprez, targów czy festynów. Postawienie go obok stoiska jest świetną formą promocji każdego biznesu.

Dlaczego warto mieć własny potykacz

Posiadanie własnego potykacza reklamowego może przynieść wiele korzyści dla biznesu. Dzięki niemu efektywnie docierasz do osób znajdujących się w najbliższym otoczeniu. Jest to szczególnie ważne dla lokalnych przedsiębiorstw, które chcą skutecznie promować swoje usługi lub produkty wśród okolicznych mieszkańców.

Dużym plusem tego rozwiązania jest możliwość szybkiej aktualizacji treści i tworzenie oryginalnych reklam, dopasowanych do odbiorców oraz własnych potrzeb. Używając potykaczy możesz natychmiast reagować na zmieniające się warunki rynkowe, nowe promocje czy wydarzenia. Dzięki temu łatwiej utrzymasz zainteresowanie klientów i zachęcisz ich do ponownych odwiedzin. Atutem jest także niski koszt w porównaniu do innych form reklamy, takich jak w mediach elektronicznych czy drukowanych. To produkty stosunkowo tanie w produkcji i utrzymaniu. Dzięki temu na ich zakup mogą pozwolić sobie nawet przedsiębiorstwa z ograniczonym budżetem marketingowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *