Nadchodzi event firmowy – z kim go zorganizować w trójmieście?
Kategoria: Biznes | Autor: Monika Nowicka
Twój event firmowy to wyjątkowe wydarzenie, które zasługuje na perfekcyjną organizację. W Trójmieście, miejscu niezwykłym pod każdym względem, warto zaufać profesjonalistom. Dlatego też warto zastanowić się, z kim warto zorganizować swój event w Trójmieście.
Spis treści
Reklama to tylko jedna z dźwigni handlu
Agencje eventowe prześcigają się tutaj w sloganach, bannerach i mottach reklamowych. Nic dziwnego, konkurencja w tak pięknym i idealnym pod eventy miejscu jest ogromna.
Nie dajmy jednak nabrać się jedynie na puste słowa napisane ładną czcionką na stronie Internetowej. Przewertujmy daną witrynę, zadzwońmy do firmy by dowiedzieć się, z kim tak naprawdę mamy do czynienia.
Zdecydowanie odradzamy nadmierną ufność, a doradzamy dogłębne sprawdzenie naszych potencjalnych partnerów. Poniżej prezentujemy kilka czynników, które event manager musi spełnić by nasza współpraca miała szanse na sukces.
Profesjonalizm i Doświadczenie
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży eventowej, agencje zdobywają uznanie klientów. Jest to element, którego nie da się kupić, skrócić drogi do jego uzyskania czy przyspieszyć w jakikolwiek inny sposób.
Dlaczego doświadczenie odgrywa taką rolę? Trójmiejska agencja eventowe z odpowiednim stażem:
- potrafi przewidzieć negatywne scenariusze
- jest przygotowana, zawsze ma plan B a nawet C
- wie gdzie uderzyć, w które drzwi zapukać i jak mocno
Know-how wyuczony i zdobyty przez wiele lat działalności jest wizytówką nie do podrobienia. Z miejsca przekonamy się, że doświadczeni event managerowie są niezwykle konkretni i przedstawiają jasny, sprecyzowany plan działania.
Lokalne Znajomości, Globalna Wizja
Organizator eventów firmowych w Trójmieście musi znać specyfikę tego regionu. Ma dostęp do najbardziej ekskluzywnych lokalizacji, sprawdzonych dostawców i ciekawych atrakcji, co pozwala zorganizować niemal każde wydarzenie.
Szeroka sieć znajomości w branży pozwala szybciej zorganizować salę, wypożyczyć najwyższej jakości sprzęt po niższej cenie czy dotrzeć do znanej osoby, która poprowadzi nasz event.
Znajomość specyfiki Trójmiasta pozwala na ustalenie, w której części Gdańska czy Sopotu najlepiej urządzić olimpiadę firmową, który obiekt najbardziej nada się pod jubileusz firmowy.
Indywidualne Podejście
Jest to czynnik absolutnie konieczny w udanej współpracy
Rozmawiamy, słuchamy, rozumiemy i znajdujemy najlepsze rozwiązanie – tak powinna myśleć trójmiejska agencja eventowe, którą wybierzemy. Każdy event ma osobną specyfikę ii musi być traktowany unikalnie.
Ważne! Nawiążmy współpracę z firmą, która zada nam wiele pytań dotyczących eventu.
Ważne! Sprawdźmy dotychczasowe realizacje tak, by przekonać się, czy mamy szanse na indywidualne podejście, czy jedynie na „taśmową” produkcję wydarzenia.
Ważne! Nie ograniczajmy się do kontaktu mailowego. Zadzwońmy, a najlepiej spotkajmy się osobiście z pracownikami firmy. Pierwszy kontakt powie nam bardzo wiele o osobach, z którymi mielibyśmy współpracować.
Portfolio
Lista realizacji, logotypy zadowolonych klientów i najciekawsze projekty – to wszystko musimy znaleźć na witrynie odpowiedniej agencji eventowe.
Prestiżowe współprace ze znanymi markami, zdjęcia z udanych imprez i referencje szefów i managerów to wizytówka, której nie zastąpi najlepiej wymyślonego sloganu reklamowego.
Bogate portfolio powie nam wszystko o doświadczeniu, umiejętnościach i pewności współpracy. Firmy unikające chwalenia się swoimi dokonaniami powinny budzić nasze wątpliwości.