Język:

Forum Brandingu: small edition


"Forum Brandingu: small edition"
31 sierpnia 2016 r., godz. 9:00-12:30, Business Link PGE Narodowy, Stadion Narodowy w Warszawie

Kontynuując dyskusję o „młodości” marek  ośrodek THINKTANK wraz z Business Link zapraszają do udziału w „Forum Brandingu: small edition": 

Kiedy: 31 sierpnia 2016 r. w godz. 9:00-12:30 w siedzibie Business Link PGE Narodowy (Stadion Narodowy w Warszawie).

 

PROGRAM SPOTKANIA:

9:00 - 9:15 Rejestracja

9:15
- 9:30 Przywitanie
dr Małgorzata Bonikowska − prezes THINKTANK
Bartek Brach − moderator, pomysłodawca KRÓLICZEJ NORY
Dariusz Żuk − prezes Business Link Poland

9:30 - 10:00 Minimum Viable Brand – czyli co o swojej marce musi wiedzieć start-up – na jakie pytania musi sobie odpowiedzieć start-up, kiedy zaczyna myśleć o komunikowaniu się z otoczeniem (klientami, inwestorami, mediami itp.).
Jacek Majewski − współzałożyciel start’upu meblowego "Tylko" oraz studia brandingowego "Super Super"
Anna Koszur  niezależna ekspertka komunikacji marketingowej i brandingu

10:00 - 10:15 Smart Branding − jak wygrać serca i umysły klientów w erze cyfrowej? dlaczego dobrze zapowiadające się start-up'y nie przeżywają pierwszego roku? Jak ustrzec się błędów koncepcyjnych przy wprowadzaniu marki start-up'owej na rynek? O zależności między marką produktu/usługi a ceną i wartością, korzyścią i wysiłkiem; o pięciu kierunkach marketingu istotnych dla start-up'ów w erze nowych technologii.
Tadeusz Żórawski − specjalista ds. komunikacji marketingowej, planowania mediów, badań postaw konsumenckich i analiz reakcji konsumentów na nowe technologie

10:15 - 10:45 Nie bój się konfliktu – czyli dlaczego warto być przeciwko czemuś – o narracjach i tym dlaczego każdy bohater musi mieć swojego przeciwnika. Także w biznesie. W start’upach istotny jest pomysł – nie tylko na produkt, ale też na styl. W tym momencie dotykamy kategorii storytellingowych, kluczowych w tożsamości marki. Jak wytwarza się wspólnotę i wartości poprzez konflikt – z osobami, zjawiskami, innymi markami? Konflikt jest emocjonujący – ale które emocje są dla marki bezpieczne, a które nie? I co, kiedy  emocje wymkną się spod kontroli?
dr hab. Jacek Wasilewski − Uniwersytet Warszawski; specjalista od storytellingu i retoryki, medioznawca, scenarzysta; badacz i analityk komunikacji

10:45 - 11:15 Przerwa i zwiedzanie Business Link PGE Narodowy*

11:15 - 12:30 Start-upy, które odniosły pierwszy sukces – jak rozwijali i inwestowali w swoją markę? O marce jako narzędziu „oswajania” nowej, nieznanej technologii; o tym, jak budować markę produktu, który wyprzedza rozumienie rynku przez klienta; o marketingu 360 stopni i nowym podejściu do „komunikacji korzyści” oraz o świadomym rebrandingu i budowaniu wiarygodności marki poprzez „zatrudnienie klienta”: 
Lech C. Król − CEO, Adwertajzing/individeo 
Leszek Wolany − CMO, Coders Lab
Iwona Cichosz − Communications Officer, Migam
Paweł Potakowski − CMO, Migam 


12:30 Network i zwiedzanie Business Link PGE Narodowy*

*W trakcie wydarzenia zapraszamy na zwiedzanie siedziby Business Link PGE Narodowy. Business Link to ekosystem przedsiębiorczości i nowoczesna, inspirująca przestrzeń biurowa. Pracują tu startupy, małe i średnie firmy, korporacje oraz doświadczeni inwestorzy. Przestrzeń dostosowana jest do różnorodnych potrzeb biznesowych, a w przerwach relaksować się można leżąc na hamakach lub korzystając z sauny… Naprawdę!

UWAGA! ZE WZGLĘDU NA WYCZERPANIE LIMITU MIEJSC REJESTRACJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA.