Język:

MARKA

Polski rynek komunikacji marketingowej ma już ponad ćwierć wieku. W tym czasie zadomowiły się na nim międzynarodowe marki, które pokochali Polacy i powstały nowe polskie brandy. Wiele marek ewoluowało i zmieniło swoje pozycjonowanie. Rozwinięto specyficzne segmenty działalności marketingowej, jak sponsoring sportu i kultury. Pracowano także nad marką Polski, polskich regionów i miast. Jednocześnie, dostrzeżono konieczność intensywnej i profesjonalnej polityki komunikacyjnej w instytucjach publicznych, pojawił się marketing polityczny i kampanie wyborcze.

Program „Marka” jest adresowany w pierwszej kolejności do szefów marketingu i ekspertów ds. komunikacji w firmach i instytucjach, ale także do liderów i menedżerów, przedsiębiorców i zarządzających średniej wielkości przedsiębiorstwami oraz instytucjami, którzy chcą lepiej poznać tę sferę działania.  W ramach programu ośrodek THINKTANK wydaje publikacje, organizuje konferencje, debaty i warsztaty, prowadzi badania oraz rozbudowuje elektroniczną Bazę Wiedzy. Stałym elementem programu jest Dzień Marki. Przyglądamy się historiom marek B2B i B2C, które odniosły sukcesy, rozmawiamy o budowaniu silnych brandów oraz jak się one zmieniają pod wpływem trendów kulturowych.

Więcej o projekcie FORUM BRANDINGU: forumbrandingu.pl