Język:

 Polecamy

Twórcza odwaga [MT Biznes]

Premiera książki
Mięsień innowacyjności
Światowi liderzy innowacyjności, twórcy firmy Ideo, która doradzała m.in. Apple oraz rządowi Singapuru, prezentują autorski, wypracowany przez lata doświadczeń system pracy nad kreatywnością oparty na koncepcji desing thinking. Przekonują, że kreatywność jest jak mięsień, który można i należy ćwiczyć. Oprócz refleksji na temat natury innowacyjności, znajdziemy tu praktyczne porady jak to robić: rozwijając empatię, wychodząc poza strefę komfortu oraz budując zróżnicowane zespoły.

więcej >

Czy miasta potrafią lepiej od państw rozwiązać problemy XXI wieku??


„Gdyby burmistrzowie rządzili światem", Prof. Benjamin R. Barber, [MUZA SA]
W książce autor przekonuje, że państwo narodowe straciło swą funkcjonalność i skuteczność wobec większości ważnych spraw dotyczących współczesnego społeczeństwa. Tym samym podejmuje polemikę z obowiązującą organizacją świata i wskazuje na trudności, z którymi państwa sobie nie radzą.
Więcej: www.muza.com.pl

więcej >

Wyzwania gospodarcze za 100 lat


„Gospodarka za 100 lat”, pod redakcją Ignacio Palacios-Huerta, [Kurhaus Publishing]
Książka jest fascynującą podróżą w przyszłość - autor postanowił postawić pytanie, jak będzie wyglądał świat za 100 lat. O odpowiedz poprosił wybitnych naukowców i tak powstały eseje laureatów ekonomicznego Nobla i Medalu Johna Batesa Clarka oraz innych akademików i praktyków.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >

Sprawdzone w boju strategie dowodzenia

 „Rozgromić konkurencję”, Gen. Roman Polko, dr Paulina Polko, [Onepress]

Pierwszy i jedyny na polskim rynku podręcznik operacyjny, zawierający aktualne zasady wojskowe, nadające się do natychmiastowego zastosowania w biznesie. Militarne wyzwania, jakie stały przed autorem książki, pozwoliły na zgromadzenie unikalnego zbioru doświadczeń, użytecznych zarówno dla ludzi w mundurach, jak i tych w garniturach.
Więcej: www.onepress.pl

więcej >

Zarządzanie rodziną to trudny biznes


"Stawka większa niż biznes", Adrianna Lewandowska, Peter May, [Wolters Kluwer]

Autorzy, najwyższej klasy eksperci ds. firm rodzinnych, nie zatrzymali się w swojej publikacji na prostym podsumowaniu dostępnych badań i analiz dotyczących familijnych biznesów. Pokusili się natomiast na własną ekspertyzę, w jaki sposób korzystać  z przewag, jakie daje zarządzanie przedsiębiorstwem tego typu oraz jak wystrzegać się ryzyk płynących z „rodzinności” biznesu.
Więcej: www.wolterskluwer.pl

więcej >

Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie


„BIG DATA. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie", Viktor Mayer-Schönberger, Kenneth Cukier

Dwaj czołowi eksperci wyjaśniają, jak „big data”, termin odnoszący się do umiejętności przetwarzania ogromnych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków, zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem. Jest to pierwsza tak obszerna praca poświęcona temu problemowi.
Więcej: www.mtbiznes.pl

więcej >

Jak skutecznie zarządzać jakością

 

Prof. Andrzej J. Blikle, „Doktryna jakości" [Helion]
Suma doświadczeń nestora polskiej przedsiębiorczości, które zdobywał wdrażając zarządzanie jakością (TQM) w swojej rodzinnej firmie A.Blikle, a także ucząc tej metody w innych firmach i na uczelniach wyższych. Zdaniem profesora, TQM to nie kolejna technika menedżerska, ale nowa filozofia zarządzania, której opanowanie i wdrożenie wymaga porzucenia wielu utartych mitów.
Więcej: www.onepress.pl

więcej >

Nauki Druckera

 

William A. Cohen, „Drucker o marketingu" [Słowa i Myśli]
Profesor marketingu, emerytowany generał dywizji Sił Powietrznych William A. Cohen po raz kolejny zbiera piśmiennictwo swojego mistrza, Petera Druckera, w postaci inspirującej książki – tym razem poświęconej marketingowi. Publikacja pełna jest nieoczywistych stwierdzeń wyjaśnianych w sposób zaskakujący przez guru zarządzania.
Więcej: www.slowaimysli.pl

więcej >

Warsztat lidera wzornictwa

 

Leander Kahney, „Jony Ive. Geniusz, który zaprojektował najsłynniejsze produkty Apple" [Insignis]
Biografia szefa zespołu wzornictwa przemysłowego firmy śp. Steve’a Jobsa. Ive, brytyjczyk, był jednym z liderów prac projektowych produktów takich jak iMac, iPod, iPad i iPhone. Książka ujawnia kulisy pracy nad przełomowymi produktami Apple – od zalążka pomysłu, przez fazę projektowania, szukania odpowiednich materiałów, profilowania produkcji aż po etap poprawek i ulepszeń.
Więcej: www.insignis.pl

więcej >

Nowe spojrzenie na przyczyny kryzysu gospodarczego

 

John G. Taft, „Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street" [Kurhaus Publishing]
Autor książki to od dziesięcioleci pracownik sektora finansowego przypomina w książce, że słowo „kredyt” pochodzi od łacińskiego „credere” – ufać. Proponuje nowe podejście do  systemu finansowego, nazwane „służebnością”, czyli takie, w którym najwyższą wartością jest odpowiedzialność. Książka ma głęboko humanistyczne przesłanie.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/