Język:

 Polecamy

Premiera książki

Anna Miotk "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations"
Sprostaj nowym wyzwaniom
Zmiany na rynku technologii owocują rozwojem narzędzi PR – nowe nawyki konsumentów wymagają dostosowania strategii marketingowych. Anna Miotk, która specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej, postanowiła uporządkować wiedzę na ten temat i tak powstała jej najnowsza książka. Składa się z dziewięciu rozdziałów, które dają kompleksowy ogląd sytuacji – od przeglądu kontekstu gospodarczego i krajobrazu medialnego, przez zmiany wymagań konsumentów, trendy, jak np. rola narracji w komunikacji z odbiorcą, po sposoby pomiaru skuteczności podejmowanych działań PR.

więcej >

Premiera książki

Grzegorz Błażewicz "Rewolucja z Marketing Automation"
Zarządzanie Big Data
Dzisiejszy użytkownik Internetu zostawia za sobą coraz więcej informacji. Grzegorz Błażewicz podjął wyzwanie i stworzył poradnik, który pomoże nam sobie z tymi danymi poradzić – tak, abyśmy nie byli nimi przytłoczeni, lecz umieli je wykorzystać i przekuć w sprzedażowy sukces. Po książkę mogą sięgnąć wszyscy – zarówno stawiający pierwsze kroki w e-biznesie, jak i ci, którzy mają już doświadczenie, ale poszukują innowacyjnych rozwiązań. Znajdziemy w niej praktyczne przykłady z polskiego rynku, dzięki którym łatwiej będzie zrozumieć, jak zarządzać big data w naszej organizacji.

więcej >

Premiera książki

Izabela Kisilowska, Maciej Kisilowski "Administrategia"
Na nowo o sektorze publicznym
Kultura organizacji w sektorze publicznym w Polsce nie ma najlepszej opinii. Również dlatego praca w tym obszarze uważana jest za mało prestiżową. Zupełnie niepotrzebnie – jak piszą autorzy, zarządzanie w administracji to przecież wyjątkowa szansa na zmianę otaczającej rzeczywistości. Aby ten proces umożliwić, warto sięgnąć po Administrategię, pierwszy w Polsce poradnik o strategicznym zarządzaniu w administracji publicznej. O tym, jak kierować szpitalem, instytucją kultury czy urzędem, gromadząc zespół wokół wspólnych celów i wartości, piszą Izabela i Maciej Kisilowscy.

więcej >

Premiera książki

Robert Maurer "Filozofia kaizen"
Metoda małych kroków
Autor – psycholog zajmujący się rozwojem osobistym – przedstawia podejście do procesu wprowadzania zmian,  w tym samorozwoju, które oparte jest na idei ciągłego doskonalenia (kaizen). Maurer wychodzi od diagnozy ludzkiej natury, której częścią jest sprzeciw wobec radykalnych zmian. Dlatego, choć rewolucje w życiu prywatnym i organizacji są tym, co pobudza naszą wyobraźnię, to w rzeczywistości najbardziej skuteczna jest metoda małych kroków. Pozwala ona między innymi obniżyć poziom lęku i stresu, który jest naturalną ludzką reakcją na zmiany.

więcej >

Premiera książki

Maciej Sasin "Efektywny System Pracy"
Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. W tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki dotyczące organizacji czasu, przydatne aplikacje i proste pomysły na zarządzanie spływającymi informacjami oraz bieżącymi zadaniami — wszystko w duchu wielokrotnie sprawdzonej metody kaizen i w odpowiedzi na największą bolączkę pracownika XXI wieku: konieczność zoptymalizowania własnej efektywności.

więcej >

Premiera książki

Philip Kotler "Twarzą w twarz z kapitalizmem "
Naprawić kapitalizm
Philip Kotler znany jest przede wszystkim jako światowej sławy specjalista w zakresie marketingu – „Financial Times” uznał go za jednego z dziesięciu najważniejszych teoretyków biznesu. Jednak – jak pokazuje książka „Twarzą w twarz z kapitalizmem” – jego ambicje sięgają wypracowania recepty na naprawę kapitalizmu. Swoje rozważania strukturyzuje w formie 14 najważniejszych wad i potencjalnych rozwiązań. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się problemy biedy, nierówności, przerzucania kosztów na społeczeństwo, konsumeryzmu, a także nadmiernego skupienia na wzroście gospodarczym.

więcej >

Premiera książki

Jon Gordon "Człowiek w kasku"
Dziedzictwo lidera
Niezwykła, choć tragiczna historia George’a Boiardiego – wybitnego zawodnika w lacrosse, posłużyła autorowi za inspirację do refleksji na temat bycia liderem i członkiem zespołu. W książce znajdziemy 21 ćwiczeń pozwalających zbudować odnoszący sukcesy zespół, tyleż rad na temat funkcjonowania w zespołach, a także ogólniejsze „życiowe” przemyślenia oparte o rozmowy z trenerami i kolegami Boiardiego. Ponadprzeciętność postaci głównego bohatera stanowi o ogromnym potencjale inspiracyjnym książki Gordona.

więcej >

Premiera książki

John C. Maxwell "Świadome życie"
W poszukiwaniu głębszego sensu
Jonh C. Maxwell jest autorem ponad 75 książek sprzedanych na całym świecie w ponad 25 mln egzemplarzy. Świadome życie wyróżnia na tym tle osobista perspektywa autora. Opierając się na własnym doświadczeniu życiowym, ale także przywołując historie innych ludzi, prezentuje on przemyślenia i wskazówki, jak nadać naszemu życiu głębszy sens. Według Maxwella nieodzownym etapem na drodze do tego celu jest zwiększenie własnej świadomości, co oznacza m.in. dokonanie uczciwego bilansu, stawianie pytań o nasze prawdziwe motywacje oraz ustalanie nowych priorytetów.

więcej >

Premiera książki

Robert Stępowski "Komunikacja marketingowa 2030"
Marketing przyszłości
Jak będzie wyglądał marketing przyszłości? Które narzędzia odgrywać będą kluczową rolę, a które przejdą do historii? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Robert Stępowski i jego rozmówcy – czołowi przedstawiciele polskiego rynku reklamy i public relations. W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

więcej >

Premiera książki

Jacek Szklak "Opowieści w marketingu"
Wykorzystać siłę opowieści
Autor – redaktor naczelny portalu „Marketing przy kawie” – w czterech rozdziałach kompleksowo opisuje filary marketingu narracyjnego. Obejmują one content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Wiedzę teoretyczną wzbogacają studia przypadków z Polski i zagranicy, dzięki którym poznamy przykłady wykorzystania narzędzi marketingu narracyjnego (udane i te mniej chlubne). Analiza tych drugich, wraz z omówieniem zagrożeń związanych z tą formą marketingu, wzbogaca treść książki Jacka Szlaka.

więcej >