Język:

 Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Grzegorz Radłowski "Skuteczny trening sprzedaży"
Jak wykorzystywać własne zasoby

Książka składa się z ośmiu rozdziałów, z których każdy odpowiada jednej przewadze kompetencyjnej. W ten sposób możemy dobrze zrozumieć i nauczyć się, jak dojść do perfekcji w sprzedaży – autor podkreśla, jak ważne jest, by każdą z kompetencji sprzedażowych doskonalić. Zaletą książki jest na pewno silne osadzenie w konkrecie. Znajdziemy w niej odwołania do literatury, badań, statystyk, a także, co szczególnie cenne, doświadczeń autora, również tych ze szkoleń czy spotkań biznesowych. Książka może przydać się wszystkim, bo jak pisze Radłowski, każdy jest dziś klientem, ale też każdy po trosze jest sprzedawcą.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Igor Gałązkiewicz "Projektowanie doświadczeń"
Sprzedaż wrażeń

Nowe pokolenie konsumentów stawia przed biznesem zupełnie nowe wyzwania. Dziś podstawowym środkiem do komunikacji z klientem staje się doświadczenie – usługa czy produkt to już za mało. Igor Gałązkiewicz jest świetnym przewodnikiem po tym świecie – jego praktyka pochodzi z sektora kultury i sztuki, w którym odważnie sięga się po nieszablonowe rozwiązania. W książce znajdziemy przykłady dobrych praktyk największych światowych marek, jak Nike czy Louis Vuitton, które wyraźnie wskazują, że całość naszego kontaktu z klientem musi zapewnić mu wartościowe doświadczenie.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Timothy Ferriss "Narzędzia tytanów"
Coś z zupełnie innej beczki

Ze swoim charakterystycznym skąpanym w optymizmie i ociekającym testosteronem stylem Tim Friss jest jednym z tych autorów, których można kochać albo nienawidzić. Poprzedni bestseller Frissa „4-dniowy tydzień pracy” i jego dwie kolejne części przysporzyły mu rzesze oddanych fanów, szczególnie w kręgach startupowych. Na ponad 700 stronach „Narzędzi tytanów” znajdziemy niezliczoną ilość wskazówek, strategii i life hacków, które możemy dobierać do swoich potrzeb na zasadzie szwedzkiego stołu. Friss zebrał je zaś od ludzi sukcesu z różnych branż, od biznesu przez naukę, sport po show biznes.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński"60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"
3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, "Moje przygody z marketingiem"
Kotler inaczej

Philip Kotler jest uznawany za guru marketingu. Jego książka Marketing Management z początku lat 60. to jeden z najważniejszych tytułów biznesowych wszechczasów. Kotler doradzał czołowym międzynarodowym korporacjom, może się też pochwalić wieloma zaszczytami akademickimi. Jego kolejna wydana po polsku książka jest dosyć nietypowa – więcej niż o teoriach marketingowych znajdziemy w niej o samym autorze. W 50 krótkich felietonach doświadczony ekonomista w interesujący sposób porusza szerokie spektrum tematów – od historii osobistych po aktualne tematy społeczno-polityczne.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Alvin E. Roth"Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego"daży"
Ekonomia kojarzenia stron transakcji i projektowania rynku

Alvin E. Roth jest laureatem nagrody Nobla za wkład w ekonomię zajmującą się rynkami takich produktów, których alokacja nie jest oparta wyłącznie na grze popytu i podaży. Książka Matchmaking przedstawia założenia nowej dziedziny ekonomii – projektowania rynków, a więc działalności pozwalającej na zoptymalizowanie dystrybucji dóbr, których nie można po prostu kupić za pieniądze (np. miejsca na studiach albo organu do transplantacji). W dobie płynących z wielu miejsc wezwań naprawy współczesnego kapitalizmu dorobek Rotha może okazać się wyjątkowo cenny.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jeb Blount, "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

Autor wychodzi od krytyki poszukiwań Świętego Graala sprzedaży, który miałby zapewniać nieprzeciętne wyniki. Jego zdaniem klucz do skutecznej sprzedaży jest prosty (co nie znaczy, że łatwy) – to tytułowe fanatyczne poszukiwanie klientów; „fanatyczne”, czyli „zmotywowane lub charakteryzujące się ekstremalnym, bezkrytycznym entuzjazmem”. Blount dzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystania kanałów sprzedaży, dzięki którym możliwe jest zdobywanie klientów „w dzień i w nocy”. Zaleta książki to motywujący styl autora i mnóstwo konkretnych wskazówek oraz studiów przypadku.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Grzybek, "Magia sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

„Najczęściej wrogiem sprzedawcy jest on sam” – taką myśl przytacza w książce Robert Grzybek. Jak uniknąć takiej sytuacji? Dobrze się wyćwiczyć! Autor jest doświadczonym sprzedawcą, ale też wieloletnim dydaktykiem, dzięki czemu dobrze wie, jak skutecznie nauczać sprzedaży. Książka opiera się przede wszystkim na opisie technik, ćwiczeniach i testach, które umożliwiają trening umiejętności sprzedażowych, ale też pozwalają poobserwować, jak każda ze stron transakcji czy też negocjacji czuje się na poszczególnych etapach procesu. Treści te uzupełniają pouczające przykłady z polskiego rynku i liczne anegdoty.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Beata Kozyra, "Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie"
Czyli nie taki diabeł straszny...

Beata Kozyra przez prawie 20 lat doradza firmom, jak zarządzać zmianą. Książka jest efektem tego doświadczenia. Zaczyna się od przeglądu koncepcji teoretycznych, dzięki którym pokazuje, jak zoperacjonalizować problem przekształceń w organizacji, następnie każdy z rozdziałów opisuje kolejne etapy: fazę pierwszą, czyli rozmrożenie, fazę drugą, czyli zmianę, i fazę trzecią, czyli zamrożenie. Współczesne realia rynkowe są takie, że im większą elastycznością może wykazać się nasza organizacja, tym większe mamy szanse na sukces. Dlatego warto sięgnąć po książkę i być do zmian rzetelnie przygotowanym.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Paweł Wójcik, "Psychografia konsumentów"
W głowie klienta

Paweł Wójcik, praktyk marketingu i doktor psychologii, wychodzi z założenia, że konsumenci często nie są świadomi przyczyn swoich decyzji. Do tych przyczyn może jednak dotrzeć dobry marketingowiec. Dzięki książce czytelnik otrzymuje narzędzia, które umożliwią mu poznanie kluczowych cech psychologicznych klienta – jego potrzeb i motywacji, osobowości, postawy oraz tego, jak postrzega on samego siebie. Metody zaproponowane przez Pawła Wójcika obficie czerpią z dorobku wielkich psychologów i psychiatrów. Jednocześnie są oparte na współczesnych badaniach i doświadczeniach autora.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności