Język:

 Polecamy

Premiera książki

Izabela Kisilowska, Maciej Kisilowski "Administrategia"
Na nowo o sektorze publicznym
Kultura organizacji w sektorze publicznym w Polsce nie ma najlepszej opinii. Również dlatego praca w tym obszarze uważana jest za mało prestiżową. Zupełnie niepotrzebnie – jak piszą autorzy, zarządzanie w administracji to przecież wyjątkowa szansa na zmianę otaczającej rzeczywistości. Aby ten proces umożliwić, warto sięgnąć po Administrategię, pierwszy w Polsce poradnik o strategicznym zarządzaniu w administracji publicznej. O tym, jak kierować szpitalem, instytucją kultury czy urzędem, gromadząc zespół wokół wspólnych celów i wartości, piszą Izabela i Maciej Kisilowscy.

więcej >

Premiera książki

Robert Maurer "Filozofia kaizen"
Metoda małych kroków
Autor – psycholog zajmujący się rozwojem osobistym – przedstawia podejście do procesu wprowadzania zmian,  w tym samorozwoju, które oparte jest na idei ciągłego doskonalenia (kaizen). Maurer wychodzi od diagnozy ludzkiej natury, której częścią jest sprzeciw wobec radykalnych zmian. Dlatego, choć rewolucje w życiu prywatnym i organizacji są tym, co pobudza naszą wyobraźnię, to w rzeczywistości najbardziej skuteczna jest metoda małych kroków. Pozwala ona między innymi obniżyć poziom lęku i stresu, który jest naturalną ludzką reakcją na zmiany.

więcej >

Premiera książki

Maciej Sasin "Efektywny System Pracy"
Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. W tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki dotyczące organizacji czasu, przydatne aplikacje i proste pomysły na zarządzanie spływającymi informacjami oraz bieżącymi zadaniami — wszystko w duchu wielokrotnie sprawdzonej metody kaizen i w odpowiedzi na największą bolączkę pracownika XXI wieku: konieczność zoptymalizowania własnej efektywności.

więcej >

Premiera książki

Philip Kotler "Twarzą w twarz z kapitalizmem "
Naprawić kapitalizm
Philip Kotler znany jest przede wszystkim jako światowej sławy specjalista w zakresie marketingu – „Financial Times” uznał go za jednego z dziesięciu najważniejszych teoretyków biznesu. Jednak – jak pokazuje książka „Twarzą w twarz z kapitalizmem” – jego ambicje sięgają wypracowania recepty na naprawę kapitalizmu. Swoje rozważania strukturyzuje w formie 14 najważniejszych wad i potencjalnych rozwiązań. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się problemy biedy, nierówności, przerzucania kosztów na społeczeństwo, konsumeryzmu, a także nadmiernego skupienia na wzroście gospodarczym.

więcej >

Premiera książki

Jon Gordon "Człowiek w kasku"
Dziedzictwo lidera
Niezwykła, choć tragiczna historia George’a Boiardiego – wybitnego zawodnika w lacrosse, posłużyła autorowi za inspirację do refleksji na temat bycia liderem i członkiem zespołu. W książce znajdziemy 21 ćwiczeń pozwalających zbudować odnoszący sukcesy zespół, tyleż rad na temat funkcjonowania w zespołach, a także ogólniejsze „życiowe” przemyślenia oparte o rozmowy z trenerami i kolegami Boiardiego. Ponadprzeciętność postaci głównego bohatera stanowi o ogromnym potencjale inspiracyjnym książki Gordona.

więcej >

Premiera książki

John C. Maxwell "Świadome życie"
W poszukiwaniu głębszego sensu
Jonh C. Maxwell jest autorem ponad 75 książek sprzedanych na całym świecie w ponad 25 mln egzemplarzy. Świadome życie wyróżnia na tym tle osobista perspektywa autora. Opierając się na własnym doświadczeniu życiowym, ale także przywołując historie innych ludzi, prezentuje on przemyślenia i wskazówki, jak nadać naszemu życiu głębszy sens. Według Maxwella nieodzownym etapem na drodze do tego celu jest zwiększenie własnej świadomości, co oznacza m.in. dokonanie uczciwego bilansu, stawianie pytań o nasze prawdziwe motywacje oraz ustalanie nowych priorytetów.

więcej >

Premiera książki

Robert Stępowski "Komunikacja marketingowa 2030"
Marketing przyszłości
Jak będzie wyglądał marketing przyszłości? Które narzędzia odgrywać będą kluczową rolę, a które przejdą do historii? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Robert Stępowski i jego rozmówcy – czołowi przedstawiciele polskiego rynku reklamy i public relations. W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

więcej >

Premiera książki

Jacek Szklak "Opowieści w marketingu"
Wykorzystać siłę opowieści
Autor – redaktor naczelny portalu „Marketing przy kawie” – w czterech rozdziałach kompleksowo opisuje filary marketingu narracyjnego. Obejmują one content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Wiedzę teoretyczną wzbogacają studia przypadków z Polski i zagranicy, dzięki którym poznamy przykłady wykorzystania narzędzi marketingu narracyjnego (udane i te mniej chlubne). Analiza tych drugich, wraz z omówieniem zagrożeń związanych z tą formą marketingu, wzbogaca treść książki Jacka Szlaka.

więcej >

Premiera książki

Magda Stawska "Alchemia kariery kobiety"
Dobrostan liderki
Okres ponad 25 lat polskiej transformacji dla wielu polskich kobiet był czasem intensywnego realizowania się na polu zawodowym. Po tym gorącym okresie przychodzi czas na refleksję na temat dalszej kariery zawodowej oraz ogólnego dobrostanu życiowego. Pomoc w osiągnięciu tego stanu oferuje w swojej książce Magda Stawska – będąca praktykiem i teoretykiem zarządzania oraz „pasjonatką dobrego życia”. W książce znajdziemy zarówno inspiracje filozofii życiowej autorki, jak również wiele ćwiczeń pozwalających dokonać → pozytywnych zmian w swoim życiu.

więcej >

Premiera książki

Patrick Bet-Dawid "Jak dokonać niemożliwego"
25 zasad pozwalających dokonać niemożliwego
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”? Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu czytelnik doświadcza rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości. Ta pozycja wzbudza śmiech, a nawet i płacz. Celem autora jest jednak coś innego – rzucenie wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/