Język:

 Polecamy

Premiera książki

Robert Maurer "Filozofia kaizen"
Metoda małych kroków
Autor – psycholog zajmujący się rozwojem osobistym – przedstawia podejście do procesu wprowadzania zmian,  w tym samorozwoju, które oparte jest na idei ciągłego doskonalenia (kaizen). Maurer wychodzi od diagnozy ludzkiej natury, której częścią jest sprzeciw wobec radykalnych zmian. Dlatego, choć rewolucje w życiu prywatnym i organizacji są tym, co pobudza naszą wyobraźnię, to w rzeczywistości najbardziej skuteczna jest metoda małych kroków. Pozwala ona między innymi obniżyć poziom lęku i stresu, który jest naturalną ludzką reakcją na zmiany.

więcej >

Premiera książki

Izabela Kisilowska, Maciej Kisilowski "Administrategia"
Na nowo o sektorze publicznym
Kultura organizacji w sektorze publicznym w Polsce nie ma najlepszej opinii. Również dlatego praca w tym obszarze uważana jest za mało prestiżową. Zupełnie niepotrzebnie – jak piszą autorzy, zarządzanie w administracji to przecież wyjątkowa szansa na zmianę otaczającej rzeczywistości. Aby ten proces umożliwić, warto sięgnąć po Administrategię, pierwszy w Polsce poradnik o strategicznym zarządzaniu w administracji publicznej. O tym, jak kierować szpitalem, instytucją kultury czy urzędem, gromadząc zespół wokół wspólnych celów i wartości, piszą Izabela i Maciej Kisilowscy.

więcej >

Premiera książki

Grzegorz Błażewicz "Rewolucja z Marketing Automation"
Zarządzanie Big Data
Dzisiejszy użytkownik Internetu zostawia za sobą coraz więcej informacji. Grzegorz Błażewicz podjął wyzwanie i stworzył poradnik, który pomoże nam sobie z tymi danymi poradzić – tak, abyśmy nie byli nimi przytłoczeni, lecz umieli je wykorzystać i przekuć w sprzedażowy sukces. Po książkę mogą sięgnąć wszyscy – zarówno stawiający pierwsze kroki w e-biznesie, jak i ci, którzy mają już doświadczenie, ale poszukują innowacyjnych rozwiązań. Znajdziemy w niej praktyczne przykłady z polskiego rynku, dzięki którym łatwiej będzie zrozumieć, jak zarządzać big data w naszej organizacji.

więcej >

Premiera książki

Anna Miotk "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations"
Sprostaj nowym wyzwaniom
Zmiany na rynku technologii owocują rozwojem narzędzi PR – nowe nawyki konsumentów wymagają dostosowania strategii marketingowych. Anna Miotk, która specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej, postanowiła uporządkować wiedzę na ten temat i tak powstała jej najnowsza książka. Składa się z dziewięciu rozdziałów, które dają kompleksowy ogląd sytuacji – od przeglądu kontekstu gospodarczego i krajobrazu medialnego, przez zmiany wymagań konsumentów, trendy, jak np. rola narracji w komunikacji z odbiorcą, po sposoby pomiaru skuteczności podejmowanych działań PR.

więcej >

Premiera książki

Justyna Bakalarska "Marketing wartości"
Biznes po ludzku
Co mają ze sobą wspólnego właściciel polskiej firmy, menedżer w korporacji i członkini kooperatywy? Wszyscy zostali rozmówcami Justyny Bakalarskiej, która postanowiła przyjrzeć się marketingowi wartości. W książce znajdziemy zarówno rozważania teoretyczne, włączając historię i rozwój samego pojęcia, jak i konkretne przykłady stosowania marketingu wartości w organizacjach. Lektura umożliwia również zapoznanie się z nowymi modelami zarządzania, w których wartości stanowią główny punkt odniesienia. Autorka przekonuje, że każdemu biznesowi warto nadać ludzkie oblicze.

więcej >

Premiera książki

pod redakcją Macieja Dutko "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament"
Cała wiedza w jednej książce
„Biblia e-biznesu”, której pierwszy nakład rozszedł się w spektakularnym tempie, po wielu dodrukach doczekała się nowego wydania. Została opracowana przez 60 autorów – specjalistów funkcjonujących w branży od lat. Na ponad 800 stronach opisali najważniejsze zagadnienia, wyzwania i narzędzia, również w zakresie nowinek na e-rynku. Książka jest kompleksowym podręcznikiem, jedynym takim na polskim rynku. Wydawca zapewnia, że jej zakup to nie wydatek, ale inwestycja. Trudno się z tym hasłem nie zgodzić – zamiast wyważać otwarte drzwi, można sięgnąć po „Biblię…” i znaleźć rozwiązanie.

więcej >

Premiera książki

Stewart D. Friedman "Żyj, tak jak chcesz"
Harmonizacja zamiast balansu
Autor podważa popularną koncepcję równowagi między życiem prywatnym a pracą, a w zamian proponuje podejście integrujące cztery obszary: pracę, dom, wspólnotę oraz prywatną sferę umysłu, ciała i ducha. Choć, jak przekonuje Friedman, uniknięcie napięć i konfliktów między nimi jest niemożliwe, to ich zharmonizowanie – tak. Jako dowód przytacza analizy przypadków znanych osobistości, w tym m.in. Bruce’a Springsteena oraz Michelle Obamy. W drugiej części książki znajduje się zaś zestaw konkretnych umiejętności, dzięki którym można dojść do harmonizacji czterech obszarów życia.

więcej >

Premiera książki

Linda Rottenberg "Szalony, czyli przedsiębiorczy"
W tym szaleństwie jest metoda
Silną stroną tej pozycji jest niewątpliwie doświadczenie autorki – Linda Rottenberg doradzała ponad 600 szybko rozwijającym się firmom, otrzymała również tytuł America’s Best Leader. Głównym przesłaniem książki jest uświadomienie czytelnikowi konieczności podejmowania ryzyka. Jak przekonuje autorka, w dzisiejszych czasach jego unikanie jest bardziej ryzykowne niż podejmowanie działań, choć może to na nas sprowadzić podejrzenia o bycie szalonym. Co ważne, wizję autorki uzupełniają rzeczywiste przykłady oraz praktyczne porady.

więcej >

Premiera książki

Jeff Goins  "Poznaj siebie i znajdź własną drogę"
Mapa skarbów
Książka opisuje schemat procesu prowadzącego do odkrycia „powołania”, które przynosi spełnienie w pracy i życiu codziennym. Składa się na niego siedem elementów: świadomość, nauka rzemiosła, ćwiczenia, poznanie, wprawa, biegłość, spuścizna. Przy czym książka Goinsa nie należy do pozycji z gatunku „krok po kroku” – jak pisze sam autor – „moje rozważania to nic więcej jak zbiór pojęć, za pomocą których można scharakteryzować powołanie  i lepiej zrozumieć jego istotę”. Zaletą książki jest jednak duży ładunek życiowych inspiracji.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier  "Zespole, do dzieła!"
Zespół, który działa
Jak piszą we wstępie autorzy „książka została pomyślana jako praktyczny podręcznik, pełen szczegółowych instrukcji dla osób chcących zbudować zespoły osiągające wybitne wyniki”. Nie znajdziemy więc w niej typowej dla Blancharda „przypowieści biznesowej”. Jego fani powinni się jednak zadowolić sporą garścią wskazówek w zakresie budowy zespołu. Według spajającej je filozofii liderzy powinni delegować podejmowanie decyzji, zapewniając jednocześnie strategiczny nadzór oraz budując atmosferę zaufania. Autorzy proponują 3-etapowy proces, który umożliwi nam takie działanie.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/