Język:

 Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Maciej Sasin "Skuteczna sprzedaż"
Praktyka zwiększania zysków

Książka będzie dobrym wyborem dla tych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę na temat sprzedaży. Maciej Sasin zebrał kluczowe techniki sprzedażowe i połączył je w modelu Pro Sell Tools. Nazwa ta to akronim – każdej z liter odpowiada jeden z obszarów sprzedaży. Można więc wygodnie posługiwać się nim jak checklistą – zarówno podczas tworzenia nowej strategii, jak i dla poprawy już istniejących. Sprawdzenie, czy zadbaliśmy o wszystkie kolejne punkty, zagwarantuje, że zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić największe zyski. Poręczne, choć nie rewolucyjne narzędzie do poprawy wydajności pracy sprzedawcy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński "60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"
Zarządzanie w pigułce

W czasach, kiedy półki księgarni uginają się pod kolejnymi tytułami z zakresu zarządzania, a czasu wszyscy, zwłaszcza liderzy, mamy coraz mniej, propozycja autorów wydaje się warta zainteresowania. Adam Dębowski, psycholog biznesu, i Grzegorz Skibiński, menedżer z wieloletnim doświad-czeniem, oferują rozwiązanie dla liderów, które w trzy miesiące może zapewnić widoczne zmiany w efektywności zarządzania – docelowym rozwiązaniem jest nabycie umiejętności podejmowania decyzji w tytułowe 60 sekund. Zaletą książki jest jej syntetyczność i skoncentrowanie się na konkretnych rozwiązaniach.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Seriawan "Marketing 4.0"
Sprzedaż w świecie cyfrowym

Jak ze wszystkich możliwych dróg skierować klienta na tę, która prowadzi do nas? W świecie, w którym każdy zakup poprzedzony jest wielokrotnym sprawdzeniem recenzji innych użytkowników, ważny jest dodatkowy etap sprzedaży – orędownictwo. Książka wyjaśnia mechanizm jego działania, a także pokazuje, jak go stosować. Znajdziemy w niej również analizy strategii budowania doświadczenia konsumenta, porady, jak adresować ofertę do netizenów, czyli obywateli sieci, a także wiele innych użytecznych informacji z zakresu marketingu 4.0, który odpowiada wyzwaniom cyfrowej ery.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Krzysztof Obłój "Praktyka strategii firmy"
Strategia osadzona w czasie

„Nie można być dobrym praktykiem, nie mając pojęcia o teorii, bo prowadzi to do systematycznego wymyślania koła od nowa” – pisze profesor Krzysztof Obłój, jeden z najbardziej uznanych polskich teoretyków zarządzania. Pierwsza część książki poświęcona jest rozważaniom na temat różnych podejść do strategii, przy czym autor stoi na dosyć niekoniunkturalnej pozycji doceniania przydatności klasycznych rozwiązań. Druga część ma zaś charakter praktycznego przewodnika budowania strategii, w którym duży nacisk położony jest na integrację trzech wymiarów czasowych – przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Steve Case "Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości"
Jak dać ponieść się fali

Napisanie książki przewidującej wzrost znaczenia Internetu dla gospodarki niesie niebezpieczeństwo otarcia się o banał. Jest ono jednak mniejsze, gdy za to zadanie bierze się współzałożyciel pioniera ery Internetu AOL. W jego ujęciu znajdujemy się w okresie przechodzenia do trzeciej fazy powstawania gospodarki internetowej, czyli fazy, kiedy Internet jest integrowany z każdym elementem naszego życia, z tym jak się uczymy, poruszamy, leczymy, pracujemy czy jemy. Oprócz diagnozy w książce znajdziemy także wnioski, jakie z tej fundamentalnej zmiany wypływają dla przedsiębiorców i liderów biznesu.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Alec Ross "Świat przyszłości"
Na fali innowacji

Alec Ross to specjalista od technologii i innowacji – jego wiedzę i umiejętności docenili Barack Obama czy Hillary Clinton, z którymi współpracował. W książce dzieli się swoim spojrzeniem na temat przyszłości – analizuje, jak rosnąca fala innowacji w robotyce, genetyce i kodowaniu wpłynie na gospodarkę, a także, co bardzo cenne, całe społeczeństwa. Książka będzie bardzo użyteczną lekturą dla wszystkich ludzi biznesu, którym umożliwi wyobrażenie sobie, jak w przyszłości funkcjonować będzie rynek pracy, i co zrobić, aby uniknąć zagrożeń, a zmiany w świecie przekuć w rozwój – własny i swojej firmy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

John Mackey, Raj Sisodia "Świadomy kapitalizm. To się opłaca!"
Biznes oparty na wartościach

Kapitalizm jest w fazie zmiany, co widać choćby w liczbie publikacji na jego temat, które ukazują się na łamach tego przeglądu. „Świadomy kapitalizm” to kolejny głos w sprawie, tym razem ze strony twórców sieci marketów ze zdrową żywnością Whole Foods. Na przykładzie historii własnego biznesu pokazują, jak ważne jest zachowanie najwyższych standardów etycznych w firmie, zarówno w zakresie relacji z dostawcami, jak i pracownikami czy wreszcie społecznością i środowiskiem. Takie podejście zdaniem autorów zapewnia nie tylko zysk, ale też radość z prowadzenia firmy.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński"60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"
3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, "Moje przygody z marketingiem"
Kotler inaczej

Philip Kotler jest uznawany za guru marketingu. Jego książka Marketing Management z początku lat 60. to jeden z najważniejszych tytułów biznesowych wszechczasów. Kotler doradzał czołowym międzynarodowym korporacjom, może się też pochwalić wieloma zaszczytami akademickimi. Jego kolejna wydana po polsku książka jest dosyć nietypowa – więcej niż o teoriach marketingowych znajdziemy w niej o samym autorze. W 50 krótkich felietonach doświadczony ekonomista w interesujący sposób porusza szerokie spektrum tematów – od historii osobistych po aktualne tematy społeczno-polityczne.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Alvin E. Roth"Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego"daży"
Ekonomia kojarzenia stron transakcji i projektowania rynku

Alvin E. Roth jest laureatem nagrody Nobla za wkład w ekonomię zajmującą się rynkami takich produktów, których alokacja nie jest oparta wyłącznie na grze popytu i podaży. Książka Matchmaking przedstawia założenia nowej dziedziny ekonomii – projektowania rynków, a więc działalności pozwalającej na zoptymalizowanie dystrybucji dóbr, których nie można po prostu kupić za pieniądze (np. miejsca na studiach albo organu do transplantacji). W dobie płynących z wielu miejsc wezwań naprawy współczesnego kapitalizmu dorobek Rotha może okazać się wyjątkowo cenny.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności