Język:

 Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Mike Michalowicz "Po pierwsze: ZYSK"
Księgowość postawiona na głowie

Zgodnie ze słynnym prawem Parkinsona praca rozszerza się tak, aby wypełnić czas dostępny na jej ukończenie. Zainspirowany tą obserwacją Mike Michalowicz postanowił zastosować ją do obszaru… finansów i księgowości. Główną ideą książki jest przekonanie do zerwania z tradycyjnym myśleniem o księgowości i odwrócenie relacji w trójkącie przychody-zysk-koszty. Wykorzystując osiągnięcia ekonomii behawioralnej, Michalowicz przekonuje do postawienia na pierwszym miejscu zysku (w modelu zysk-przychody = koszty), zamiast traktować go jako to „co zostaje” po odliczeniu kosztów.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jim Collins "Od celu do wyniku"
Kluczowy etap

Swoją kolejną książkę Jim Collins poświęcił mechanizmom przekładania ambitnych celów liderów na konkretne działania, a przede wszystkim wyniki. Swoje obserwacje i rekomendacje w tym zakresie skonceptualizował jako „mechanizmy katalityczne”, będące „kluczowym ogniwem pomiędzy celem a rezultatem”. Różnią się one w zależności od specyfiki firmy. Zarazem łączy je 5 charakterystycznych cech, w tym nieprzewidywalność przynoszonych rezultatów, podział władzy czy też strategiczny horyzont działania. Oprócz nowych treści, w książce znajdziemy odwołania do poprzednich koncepcji klasyka literatury biznesowej.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

W. Chan Kim, Renée Mauborgne "Strategia błękitnego oceanu. Początek"
Co było przed błękitnym oceanem?

Jeśli któryś z liderów po przeczytaniu Strategii błękitnego oceanu i Przemiany błękitnego oceanu będzie chciał pogłębić wiedzę na temat dorobku dwójki autorów, powinien sięgnąć do kolejnej pozycji – Strategia błękitnego oceanu. Początek. Znajdzie w niej bowiem zestaw wcześniejszych artykułów Kim i Maubergne stanowiących podstawę ich słynnej teorię tworzenia nowych rynków zbytu. Ich lektura pozwala lepiej zrozumieć nie tylko promowaną strategię, lecz także ewolucję i ścieżkę dochodzenia do niej.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

W. Chan Kim, Renée Mauborgne "Przemiana błękitnego oceanu"
Kurs na błękitne wody

W swojej przełomowej Strategii błękitnego oceanu Kim i Mauborgne przedstawili nową perspektywę znajdywania rynków zbytu, dużo mniej uwagi poświęcając konkretnym narzędziom wpłynięcia na błękitne wody. Prezentowana książka została pomyślana jako uzupełnienie tych braków. Co ważne, pracując nad praktycznymi aspektami głoszonej filozofii biznesowej, autorzy sięgnęli po autentyczne przypadki prób tworzenia błękitnych oceanów. Opierając się na ich analizie, prezentują proces krok po kroku, a także szereg użytecznych instrumentów do pokonywania kolejnych szczebli.

więcej >

Premiera książki

Clayton Christensen i in. "Nie licz na szczęście!"
Zmień perspektywę!

Calyton Christensen, autor pojęcia disruptive innovation , – uznanego „The Economist ” za najbardziej wpływowy termin literatury biznesowej XXI w . , wraz ze swoimi współpracownikami zaproponował „teorię zadań” – będącą odpowiedzią na fundamentalne pytanie, jak stworzyć produkt, za który klienci będą skłonni zapłacić . Kluczem do sukcesu jest tutaj przyjęcie perspektywy pozwalającej dostrzec potrzeby i wyzwania, przed którymi stoją konsumenci i przedstawienie im najlepszego rozwiązania. W takim ujęciu przedsiębiorca jest „wynajmowany” przez klienta do rozwiązania konkretnego problemu .

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Timothy Ferriss "Narzędzia tytanów"
Coś z zupełnie innej beczki

Ze swoim charakterystycznym skąpanym w optymizmie i ociekającym testosteronem stylem Tim Friss jest jednym z tych autorów, których można kochać albo nienawidzić. Poprzedni bestseller Frissa „4-dniowy tydzień pracy” i jego dwie kolejne części przysporzyły mu rzesze oddanych fanów, szczególnie w kręgach startupowych. Na ponad 700 stronach „Narzędzi tytanów” znajdziemy niezliczoną ilość wskazówek, strategii i life hacków, które możemy dobierać do swoich potrzeb na zasadzie szwedzkiego stołu. Friss zebrał je zaś od ludzi sukcesu z różnych branż, od biznesu przez naukę, sport po show biznes.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Zegar, Ewa Lewczak "Podróż menedżera"
Ilustrowany przewodnik po angażującej pracy z zespołem

Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kroku pozwala na to, by stać się prawdziwym liderem zespołu. Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu zarządzania w swojej organizacji.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Igor Gałązkiewicz "Projektowanie doświadczeń"
Sprzedaż wrażeń

Nowe pokolenie konsumentów stawia przed biznesem zupełnie nowe wyzwania. Dziś podstawowym środkiem do komunikacji z klientem staje się doświadczenie – usługa czy produkt to już za mało. Igor Gałązkiewicz jest świetnym przewodnikiem po tym świecie – jego praktyka pochodzi z sektora kultury i sztuki, w którym odważnie sięga się po nieszablonowe rozwiązania. W książce znajdziemy przykłady dobrych praktyk największych światowych marek, jak Nike czy Louis Vuitton, które wyraźnie wskazują, że całość naszego kontaktu z klientem musi zapewnić mu wartościowe doświadczenie.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Grzegorz Radłowski "Skuteczny trening sprzedaży"
Jak wykorzystywać własne zasoby

Książka składa się z ośmiu rozdziałów, z których każdy odpowiada jednej przewadze kompetencyjnej. W ten sposób możemy dobrze zrozumieć i nauczyć się, jak dojść do perfekcji w sprzedaży – autor podkreśla, jak ważne jest, by każdą z kompetencji sprzedażowych doskonalić. Zaletą książki jest na pewno silne osadzenie w konkrecie. Znajdziemy w niej odwołania do literatury, badań, statystyk, a także, co szczególnie cenne, doświadczeń autora, również tych ze szkoleń czy spotkań biznesowych. Książka może przydać się wszystkim, bo jak pisze Radłowski, każdy jest dziś klientem, ale też każdy po trosze jest sprzedawcą.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Maciej Sasin "Skuteczna sprzedaż"
Praktyka zwiększania zysków

Książka będzie dobrym wyborem dla tych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę na temat sprzedaży. Maciej Sasin zebrał kluczowe techniki sprzedażowe i połączył je w modelu Pro Sell Tools. Nazwa ta to akronim – każdej z liter odpowiada jeden z obszarów sprzedaży. Można więc wygodnie posługiwać się nim jak checklistą – zarówno podczas tworzenia nowej strategii, jak i dla poprawy już istniejących. Sprawdzenie, czy zadbaliśmy o wszystkie kolejne punkty, zagwarantuje, że zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić największe zyski. Poręczne, choć nie rewolucyjne narzędzie do poprawy wydajności pracy sprzedawcy.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności