Język:

 Polecamy

Premiera książki

Linda Rottenberg "Szalony, czyli przedsiębiorczy"
W tym szaleństwie jest metoda
Silną stroną tej pozycji jest niewątpliwie doświadczenie autorki – Linda Rottenberg doradzała ponad 600 szybko rozwijającym się firmom, otrzymała również tytuł America’s Best Leader. Głównym przesłaniem książki jest uświadomienie czytelnikowi konieczności podejmowania ryzyka. Jak przekonuje autorka, w dzisiejszych czasach jego unikanie jest bardziej ryzykowne niż podejmowanie działań, choć może to na nas sprowadzić podejrzenia o bycie szalonym. Co ważne, wizję autorki uzupełniają rzeczywiste przykłady oraz praktyczne porady.

więcej >

Premiera książki

Jeff Goins  "Poznaj siebie i znajdź własną drogę"
Mapa skarbów
Książka opisuje schemat procesu prowadzącego do odkrycia „powołania”, które przynosi spełnienie w pracy i życiu codziennym. Składa się na niego siedem elementów: świadomość, nauka rzemiosła, ćwiczenia, poznanie, wprawa, biegłość, spuścizna. Przy czym książka Goinsa nie należy do pozycji z gatunku „krok po kroku” – jak pisze sam autor – „moje rozważania to nic więcej jak zbiór pojęć, za pomocą których można scharakteryzować powołanie  i lepiej zrozumieć jego istotę”. Zaletą książki jest jednak duży ładunek życiowych inspiracji.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier  "Zespole, do dzieła!"
Zespół, który działa
Jak piszą we wstępie autorzy „książka została pomyślana jako praktyczny podręcznik, pełen szczegółowych instrukcji dla osób chcących zbudować zespoły osiągające wybitne wyniki”. Nie znajdziemy więc w niej typowej dla Blancharda „przypowieści biznesowej”. Jego fani powinni się jednak zadowolić sporą garścią wskazówek w zakresie budowy zespołu. Według spajającej je filozofii liderzy powinni delegować podejmowanie decyzji, zapewniając jednocześnie strategiczny nadzór oraz budując atmosferę zaufania. Autorzy proponują 3-etapowy proces, który umożliwi nam takie działanie.

więcej >

Premiera książki

Philip Kotler "Twarzą w twarz z kapitalizmem "
Naprawić kapitalizm
Philip Kotler znany jest przede wszystkim jako światowej sławy specjalista w zakresie marketingu – „Financial Times” uznał go za jednego z dziesięciu najważniejszych teoretyków biznesu. Jednak – jak pokazuje książka „Twarzą w twarz z kapitalizmem” – jego ambicje sięgają wypracowania recepty na naprawę kapitalizmu. Swoje rozważania strukturyzuje w formie 14 najważniejszych wad i potencjalnych rozwiązań. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się problemy biedy, nierówności, przerzucania kosztów na społeczeństwo, konsumeryzmu, a także nadmiernego skupienia na wzroście gospodarczym.

więcej >

Premiera książki

Maciej Sasin "Efektywny System Pracy"
Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. W tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki dotyczące organizacji czasu, przydatne aplikacje i proste pomysły na zarządzanie spływającymi informacjami oraz bieżącymi zadaniami — wszystko w duchu wielokrotnie sprawdzonej metody kaizen i w odpowiedzi na największą bolączkę pracownika XXI wieku: konieczność zoptymalizowania własnej efektywności.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard "Przywództwo wyższego stopnia"
30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa
Jak przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i wizji? Jak zapewniać klientom doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów? Jak skutecznie wydobywać niewiarygodny potencjał pracowników? Jak oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru? Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zachęcamy do lektury nowego wydania docenionej na całym świecie książki „Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji”.

więcej >

Premiera książki

Jon Gordon "Człowiek w kasku"
Dziedzictwo lidera
Niezwykła, choć tragiczna historia George’a Boiardiego – wybitnego zawodnika w lacrosse, posłużyła autorowi za inspirację do refleksji na temat bycia liderem i członkiem zespołu. W książce znajdziemy 21 ćwiczeń pozwalających zbudować odnoszący sukcesy zespół, tyleż rad na temat funkcjonowania w zespołach, a także ogólniejsze „życiowe” przemyślenia oparte o rozmowy z trenerami i kolegami Boiardiego. Ponadprzeciętność postaci głównego bohatera stanowi o ogromnym potencjale inspiracyjnym książki Gordona.

więcej >

Premiera książki

John C. Maxwell "Świadome życie"
W poszukiwaniu głębszego sensu
Jonh C. Maxwell jest autorem ponad 75 książek sprzedanych na całym świecie w ponad 25 mln egzemplarzy. Świadome życie wyróżnia na tym tle osobista perspektywa autora. Opierając się na własnym doświadczeniu życiowym, ale także przywołując historie innych ludzi, prezentuje on przemyślenia i wskazówki, jak nadać naszemu życiu głębszy sens. Według Maxwella nieodzownym etapem na drodze do tego celu jest zwiększenie własnej świadomości, co oznacza m.in. dokonanie uczciwego bilansu, stawianie pytań o nasze prawdziwe motywacje oraz ustalanie nowych priorytetów.

więcej >

Premiera książki

Robert Stępowski "Komunikacja marketingowa 2030"
Marketing przyszłości
Jak będzie wyglądał marketing przyszłości? Które narzędzia odgrywać będą kluczową rolę, a które przejdą do historii? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Robert Stępowski i jego rozmówcy – czołowi przedstawiciele polskiego rynku reklamy i public relations. W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

więcej >

Premiera książki

Jacek Szklak "Opowieści w marketingu"
Wykorzystać siłę opowieści
Autor – redaktor naczelny portalu „Marketing przy kawie” – w czterech rozdziałach kompleksowo opisuje filary marketingu narracyjnego. Obejmują one content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Wiedzę teoretyczną wzbogacają studia przypadków z Polski i zagranicy, dzięki którym poznamy przykłady wykorzystania narzędzi marketingu narracyjnego (udane i te mniej chlubne). Analiza tych drugich, wraz z omówieniem zagrożeń związanych z tą formą marketingu, wzbogaca treść książki Jacka Szlaka.

więcej >