Język:

 Polecamy

Premiera książki

Jon Gordon "Człowiek w kasku"
Dziedzictwo lidera
Niezwykła, choć tragiczna historia George’a Boiardiego – wybitnego zawodnika w lacrosse, posłużyła autorowi za inspirację do refleksji na temat bycia liderem i członkiem zespołu. W książce znajdziemy 21 ćwiczeń pozwalających zbudować odnoszący sukcesy zespół, tyleż rad na temat funkcjonowania w zespołach, a także ogólniejsze „życiowe” przemyślenia oparte o rozmowy z trenerami i kolegami Boiardiego. Ponadprzeciętność postaci głównego bohatera stanowi o ogromnym potencjale inspiracyjnym książki Gordona.

więcej >

Premiera książki

John C. Maxwell "Świadome życie"
W poszukiwaniu głębszego sensu
Jonh C. Maxwell jest autorem ponad 75 książek sprzedanych na całym świecie w ponad 25 mln egzemplarzy. Świadome życie wyróżnia na tym tle osobista perspektywa autora. Opierając się na własnym doświadczeniu życiowym, ale także przywołując historie innych ludzi, prezentuje on przemyślenia i wskazówki, jak nadać naszemu życiu głębszy sens. Według Maxwella nieodzownym etapem na drodze do tego celu jest zwiększenie własnej świadomości, co oznacza m.in. dokonanie uczciwego bilansu, stawianie pytań o nasze prawdziwe motywacje oraz ustalanie nowych priorytetów.

więcej >

Premiera książki

Robert Stępowski "Komunikacja marketingowa 2030"
Marketing przyszłości
Jak będzie wyglądał marketing przyszłości? Które narzędzia odgrywać będą kluczową rolę, a które przejdą do historii? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Robert Stępowski i jego rozmówcy – czołowi przedstawiciele polskiego rynku reklamy i public relations. W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

więcej >

Premiera książki

Jacek Szklak "Opowieści w marketingu"
Wykorzystać siłę opowieści
Autor – redaktor naczelny portalu „Marketing przy kawie” – w czterech rozdziałach kompleksowo opisuje filary marketingu narracyjnego. Obejmują one content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Wiedzę teoretyczną wzbogacają studia przypadków z Polski i zagranicy, dzięki którym poznamy przykłady wykorzystania narzędzi marketingu narracyjnego (udane i te mniej chlubne). Analiza tych drugich, wraz z omówieniem zagrożeń związanych z tą formą marketingu, wzbogaca treść książki Jacka Szlaka.

więcej >

Premiera książki

Magda Stawska "Alchemia kariery kobiety"
Dobrostan liderki
Okres ponad 25 lat polskiej transformacji dla wielu polskich kobiet był czasem intensywnego realizowania się na polu zawodowym. Po tym gorącym okresie przychodzi czas na refleksję na temat dalszej kariery zawodowej oraz ogólnego dobrostanu życiowego. Pomoc w osiągnięciu tego stanu oferuje w swojej książce Magda Stawska – będąca praktykiem i teoretykiem zarządzania oraz „pasjonatką dobrego życia”. W książce znajdziemy zarówno inspiracje filozofii życiowej autorki, jak również wiele ćwiczeń pozwalających dokonać → pozytywnych zmian w swoim życiu.

więcej >

Premiera książki

Patrick Bet-Dawid "Jak dokonać niemożliwego"
25 zasad pozwalających dokonać niemożliwego
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”? Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu czytelnik doświadcza rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości. Ta pozycja wzbudza śmiech, a nawet i płacz. Celem autora jest jednak coś innego – rzucenie wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe.

więcej >

Od wartości do działania

Premiera książki
Przywództwo w czasach przełomowych.
W tej książce Sławomir Lachowski, jeden z najbardziej znanych polskich menedżerów, twórca mBanku i MultiBanku, były prezes BRE Banku argumentuje, że we współczesnym świecie, który pod wieloma względami jest czasem przełomowym, przywództwo jest towarem deficytowym,  a jest niezbędnie konieczne dla rozwiązywania pojawiających się problemów. Co gorsza, obserwujemy proliferację złego przywództwa, którego skutki dotkliwie dotykają zarówno państwa, przedsiębiorstwa jak i ludzi, czyniąc ich życie pełnym trosk i udręki.

więcej >

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią?

Premiera książki
Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Ta książka odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Autorzy książki dowodzą, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

więcej >

Wyzwania gospodarcze za 100 lat


„Gospodarka za 100 lat”, pod redakcją Ignacio Palacios-Huerta, [Kurhaus Publishing]
Książka jest fascynującą podróżą w przyszłość - autor postanowił postawić pytanie, jak będzie wyglądał świat za 100 lat. O odpowiedz poprosił wybitnych naukowców i tak powstały eseje laureatów ekonomicznego Nobla i Medalu Johna Batesa Clarka oraz innych akademików i praktyków.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >

Wyścig z maszynami

Premiera książki
(Nie)zbędny dodatek do maszyny?
Jak przekonują naukowcy z MIT, żyjemy na progu fundamentalnej zmiany układu sił na rynku pracy między człowiekiem a maszynami. Bez zdecydowanych działań grozi nam sytuacja, w której postęp technologiczny po raz pierwszy w historii przestanie być procesem przynoszącym korzyści dla społeczeństwa jako całości. Jak zmierzyć się z tym wyzwaniem? Autorzy prezentują 19 rekomendacji w zakresie edukacji, przedsiębiorczości, inwestowania oraz prawa, regulacji i podatków, które mają być przyczynkiem do debaty na temat przyszłego modelu społeczno-gospodarczego.

więcej >