Język:

 Polecamy

Premiera książki

Anna Miotk "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations"
Sprostaj nowym wyzwaniom
Zmiany na rynku technologii owocują rozwojem narzędzi PR – nowe nawyki konsumentów wymagają dostosowania strategii marketingowych. Anna Miotk, która specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej, postanowiła uporządkować wiedzę na ten temat i tak powstała jej najnowsza książka. Składa się z dziewięciu rozdziałów, które dają kompleksowy ogląd sytuacji – od przeglądu kontekstu gospodarczego i krajobrazu medialnego, przez zmiany wymagań konsumentów, trendy, jak np. rola narracji w komunikacji z odbiorcą, po sposoby pomiaru skuteczności podejmowanych działań PR.

więcej >

Premiera książki

Justyna Bakalarska "Marketing wartości"
Biznes po ludzku
Co mają ze sobą wspólnego właściciel polskiej firmy, menedżer w korporacji i członkini kooperatywy? Wszyscy zostali rozmówcami Justyny Bakalarskiej, która postanowiła przyjrzeć się marketingowi wartości. W książce znajdziemy zarówno rozważania teoretyczne, włączając historię i rozwój samego pojęcia, jak i konkretne przykłady stosowania marketingu wartości w organizacjach. Lektura umożliwia również zapoznanie się z nowymi modelami zarządzania, w których wartości stanowią główny punkt odniesienia. Autorka przekonuje, że każdemu biznesowi warto nadać ludzkie oblicze.

więcej >

Premiera książki

pod redakcją Macieja Dutko "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament"
Cała wiedza w jednej książce
„Biblia e-biznesu”, której pierwszy nakład rozszedł się w spektakularnym tempie, po wielu dodrukach doczekała się nowego wydania. Została opracowana przez 60 autorów – specjalistów funkcjonujących w branży od lat. Na ponad 800 stronach opisali najważniejsze zagadnienia, wyzwania i narzędzia, również w zakresie nowinek na e-rynku. Książka jest kompleksowym podręcznikiem, jedynym takim na polskim rynku. Wydawca zapewnia, że jej zakup to nie wydatek, ale inwestycja. Trudno się z tym hasłem nie zgodzić – zamiast wyważać otwarte drzwi, można sięgnąć po „Biblię…” i znaleźć rozwiązanie.

więcej >

Premiera książki

Stewart D. Friedman "Żyj, tak jak chcesz"
Harmonizacja zamiast balansu
Autor podważa popularną koncepcję równowagi między życiem prywatnym a pracą, a w zamian proponuje podejście integrujące cztery obszary: pracę, dom, wspólnotę oraz prywatną sferę umysłu, ciała i ducha. Choć, jak przekonuje Friedman, uniknięcie napięć i konfliktów między nimi jest niemożliwe, to ich zharmonizowanie – tak. Jako dowód przytacza analizy przypadków znanych osobistości, w tym m.in. Bruce’a Springsteena oraz Michelle Obamy. W drugiej części książki znajduje się zaś zestaw konkretnych umiejętności, dzięki którym można dojść do harmonizacji czterech obszarów życia.

więcej >

Premiera książki

Linda Rottenberg "Szalony, czyli przedsiębiorczy"
W tym szaleństwie jest metoda
Silną stroną tej pozycji jest niewątpliwie doświadczenie autorki – Linda Rottenberg doradzała ponad 600 szybko rozwijającym się firmom, otrzymała również tytuł America’s Best Leader. Głównym przesłaniem książki jest uświadomienie czytelnikowi konieczności podejmowania ryzyka. Jak przekonuje autorka, w dzisiejszych czasach jego unikanie jest bardziej ryzykowne niż podejmowanie działań, choć może to na nas sprowadzić podejrzenia o bycie szalonym. Co ważne, wizję autorki uzupełniają rzeczywiste przykłady oraz praktyczne porady.

więcej >

Premiera książki

Jeff Goins  "Poznaj siebie i znajdź własną drogę"
Mapa skarbów
Książka opisuje schemat procesu prowadzącego do odkrycia „powołania”, które przynosi spełnienie w pracy i życiu codziennym. Składa się na niego siedem elementów: świadomość, nauka rzemiosła, ćwiczenia, poznanie, wprawa, biegłość, spuścizna. Przy czym książka Goinsa nie należy do pozycji z gatunku „krok po kroku” – jak pisze sam autor – „moje rozważania to nic więcej jak zbiór pojęć, za pomocą których można scharakteryzować powołanie  i lepiej zrozumieć jego istotę”. Zaletą książki jest jednak duży ładunek życiowych inspiracji.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier  "Zespole, do dzieła!"
Zespół, który działa
Jak piszą we wstępie autorzy „książka została pomyślana jako praktyczny podręcznik, pełen szczegółowych instrukcji dla osób chcących zbudować zespoły osiągające wybitne wyniki”. Nie znajdziemy więc w niej typowej dla Blancharda „przypowieści biznesowej”. Jego fani powinni się jednak zadowolić sporą garścią wskazówek w zakresie budowy zespołu. Według spajającej je filozofii liderzy powinni delegować podejmowanie decyzji, zapewniając jednocześnie strategiczny nadzór oraz budując atmosferę zaufania. Autorzy proponują 3-etapowy proces, który umożliwi nam takie działanie.

więcej >

Premiera książki

Philip Kotler "Twarzą w twarz z kapitalizmem "
Naprawić kapitalizm
Philip Kotler znany jest przede wszystkim jako światowej sławy specjalista w zakresie marketingu – „Financial Times” uznał go za jednego z dziesięciu najważniejszych teoretyków biznesu. Jednak – jak pokazuje książka „Twarzą w twarz z kapitalizmem” – jego ambicje sięgają wypracowania recepty na naprawę kapitalizmu. Swoje rozważania strukturyzuje w formie 14 najważniejszych wad i potencjalnych rozwiązań. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się problemy biedy, nierówności, przerzucania kosztów na społeczeństwo, konsumeryzmu, a także nadmiernego skupienia na wzroście gospodarczym.

więcej >

Premiera książki

Maciej Sasin "Efektywny System Pracy"
Jak skutecznie zarządzać sobą w czasie
ESP, czyli Efektywny System Pracy to autorska strategia Macieja Sasina — trenera, coacha i mistrza praktyk NLP. W tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki dotyczące organizacji czasu, przydatne aplikacje i proste pomysły na zarządzanie spływającymi informacjami oraz bieżącymi zadaniami — wszystko w duchu wielokrotnie sprawdzonej metody kaizen i w odpowiedzi na największą bolączkę pracownika XXI wieku: konieczność zoptymalizowania własnej efektywności.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard "Przywództwo wyższego stopnia"
30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa
Jak przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i wizji? Jak zapewniać klientom doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów? Jak skutecznie wydobywać niewiarygodny potencjał pracowników? Jak oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru? Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zachęcamy do lektury nowego wydania docenionej na całym świecie książki „Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji”.

więcej >