Język:

PREMIERA KSIĄŻKI

Igor Gałązkiewicz "Projektowanie doświadczeń"
Sprzedaż wrażeń

Nowe pokolenie konsumentów stawia przed biznesem zupełnie nowe wyzwania. Dziś podstawowym środkiem do komunikacji z klientem staje się doświadczenie – usługa czy produkt to już za mało. Igor Gałązkiewicz jest świetnym przewodnikiem po tym świecie – jego praktyka pochodzi z sektora kultury i sztuki, w którym odważnie sięga się po nieszablonowe rozwiązania. W książce znajdziemy przykłady dobrych praktyk największych światowych marek, jak Nike czy Louis Vuitton, które wyraźnie wskazują, że całość naszego kontaktu z klientem musi zapewnić mu wartościowe doświadczenie.

Więcej informacji o książce tutaj.

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności