Język:

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Seriawan "Marketing 4.0"
Sprzedaż w świecie cyfrowym

Jak ze wszystkich możliwych dróg skierować klienta na tę, która prowadzi do nas? W świecie, w którym każdy zakup poprzedzony jest wielokrotnym sprawdzeniem recenzji innych użytkowników, ważny jest dodatkowy etap sprzedaży – orędownictwo. Książka wyjaśnia mechanizm jego działania, a także pokazuje, jak go stosować. Znajdziemy w niej również analizy strategii budowania doświadczenia konsumenta, porady, jak adresować ofertę do netizenów, czyli obywateli sieci, a także wiele innych użytecznych informacji z zakresu marketingu 4.0, który odpowiada wyzwaniom cyfrowej ery.

Więcej informacji o książce tutaj.

 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności