Język:

Polecamy

Premiera książki

Patrick Bet-Dawid "Jak dokonać niemożliwego"
25 zasad pozwalających dokonać niemożliwego
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”? Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu czytelnik doświadcza rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości. Ta pozycja wzbudza śmiech, a nawet i płacz. Celem autora jest jednak coś innego – rzucenie wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe.

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard "Przywództwo wyższego stopnia"
30 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa
Jak przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i wizji? Jak zapewniać klientom doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów? Jak skutecznie wydobywać niewiarygodny potencjał pracowników? Jak oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru? Wszystkich zainteresowanych tą tematyką zachęcamy do lektury nowego wydania docenionej na całym świecie książki „Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji”.

więcej >

RAPORT MINISTERSTWA FINANSÓW

Jaką wiedzę i umiejętności powinna posiadać osoba dorosła do sprawnego poruszania się w obszarze finansów?
Jacy są polscy przedsiębiorcy?
Takie umiejętności jak rozsądne pożyczanie, zarządzanie budżetem, ocena jakości i ryzyka produktów finansowych, czy wreszcie analiza konsekwencji decyzji ekonomicznych, są niezwykle potrzebne przez całe życie. Podczas 3-dniowych warsztatów, zorganizowanych w Ministerstwie Finansów i prowadzonych metodą design thinking staraliśmy się odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: jaką wiedzę i umiejętności powinna posiadać osoba dorosła do sprawnego poruszania się w obszarze finansów? Ośrodek THINKTANK był jednym z uczestników warsztatów.

więcej >

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią?

Premiera książki
Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Ta książka odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Autorzy książki dowodzą, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/