Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Grzybek, "Magia sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

„Najczęściej wrogiem sprzedawcy jest on sam” – taką myśl przytacza w książce Robert Grzybek. Jak uniknąć takiej sytuacji? Dobrze się wyćwiczyć! Autor jest doświadczonym sprzedawcą, ale też wieloletnim dydaktykiem, dzięki czemu dobrze wie, jak skutecznie nauczać sprzedaży. Książka opiera się przede wszystkim na opisie technik, ćwiczeniach i testach, które umożliwiają trening umiejętności sprzedażowych, ale też pozwalają poobserwować, jak każda ze stron transakcji czy też negocjacji czuje się na poszczególnych etapach procesu. Treści te uzupełniają pouczające przykłady z polskiego rynku i liczne anegdoty.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Beata Kozyra, "Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie"
Czyli nie taki diabeł straszny...

Beata Kozyra przez prawie 20 lat doradza firmom, jak zarządzać zmianą. Książka jest efektem tego doświadczenia. Zaczyna się od przeglądu koncepcji teoretycznych, dzięki którym pokazuje, jak zoperacjonalizować problem przekształceń w organizacji, następnie każdy z rozdziałów opisuje kolejne etapy: fazę pierwszą, czyli rozmrożenie, fazę drugą, czyli zmianę, i fazę trzecią, czyli zamrożenie. Współczesne realia rynkowe są takie, że im większą elastycznością może wykazać się nasza organizacja, tym większe mamy szanse na sukces. Dlatego warto sięgnąć po książkę i być do zmian rzetelnie przygotowanym.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Paweł Wójcik, "Psychografia konsumentów"
W głowie klienta

Paweł Wójcik, praktyk marketingu i doktor psychologii, wychodzi z założenia, że konsumenci często nie są świadomi przyczyn swoich decyzji. Do tych przyczyn może jednak dotrzeć dobry marketingowiec. Dzięki książce czytelnik otrzymuje narzędzia, które umożliwią mu poznanie kluczowych cech psychologicznych klienta – jego potrzeb i motywacji, osobowości, postawy oraz tego, jak postrzega on samego siebie. Metody zaproponowane przez Pawła Wójcika obficie czerpią z dorobku wielkich psychologów i psychiatrów. Jednocześnie są oparte na współczesnych badaniach i doświadczeniach autora.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Aswath Damodaran, "Wycena firmy. Storytelling i liczby"
Storytelling i liczby

Jak przekonuje autor, optymalny sposób wyceny spółek powinien być mostem łączącym świat liczb ze światem opowieści. Wycena nieosadzona w historii jest bowiem bez duszy i nie budzi zaufania; z kolei opowieść nieznajdująca podparcia w liczbach może być odebrana jako bajka. Choć książka została pomyślana jako poradnik dla analityków rynkowych i inwestorów, może zainspirować także szersze grono czytelników. Autor prezentuje podstawy tworzenia dobrej opowieści oraz zasady łączenia jakościowej i ilościowej strony wyceny, a także analizuje przykłady – przygotowane przez siebie wyceny dla Ferrari czy Ubera.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności