Język:

Polecamy

Premiera książki

Robert Stępowski "Komunikacja marketingowa 2030"
Marketing przyszłości
Jak będzie wyglądał marketing przyszłości? Które narzędzia odgrywać będą kluczową rolę, a które przejdą do historii? Na te i inne pytania stara się odpowiedzieć Robert Stępowski i jego rozmówcy – czołowi przedstawiciele polskiego rynku reklamy i public relations. W książce znajdziemy opisy najważniejszych trendów w branży, w tym mobile marketing, big data, wyszukiwarek, modelu programmatic, internetu rzeczy czy też content marketingu. Książka stanowi tyleż próbę naszkicowania przyszłości, ile diagnozę obecnej rzeczywistości.

więcej >

Premiera książki

Jacek Szklak "Opowieści w marketingu"
Wykorzystać siłę opowieści
Autor – redaktor naczelny portalu „Marketing przy kawie” – w czterech rozdziałach kompleksowo opisuje filary marketingu narracyjnego. Obejmują one content marketing, storytelling, media relations oraz marketing wirusowy. Wiedzę teoretyczną wzbogacają studia przypadków z Polski i zagranicy, dzięki którym poznamy przykłady wykorzystania narzędzi marketingu narracyjnego (udane i te mniej chlubne). Analiza tych drugich, wraz z omówieniem zagrożeń związanych z tą formą marketingu, wzbogaca treść książki Jacka Szlaka.

więcej >

Premiera książki

Magda Stawska "Alchemia kariery kobiety"
Dobrostan liderki
Okres ponad 25 lat polskiej transformacji dla wielu polskich kobiet był czasem intensywnego realizowania się na polu zawodowym. Po tym gorącym okresie przychodzi czas na refleksję na temat dalszej kariery zawodowej oraz ogólnego dobrostanu życiowego. Pomoc w osiągnięciu tego stanu oferuje w swojej książce Magda Stawska – będąca praktykiem i teoretykiem zarządzania oraz „pasjonatką dobrego życia”. W książce znajdziemy zarówno inspiracje filozofii życiowej autorki, jak również wiele ćwiczeń pozwalających dokonać → pozytywnych zmian w swoim życiu.

więcej >

Premiera książki

Patrick Bet-Dawid "Jak dokonać niemożliwego"
25 zasad pozwalających dokonać niemożliwego
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”? Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu czytelnik doświadcza rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości. Ta pozycja wzbudza śmiech, a nawet i płacz. Celem autora jest jednak coś innego – rzucenie wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/