Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, "Moje przygody z marketingiem"
Kotler inaczej

Philip Kotler jest uznawany za guru marketingu. Jego książka Marketing Management z początku lat 60. to jeden z najważniejszych tytułów biznesowych wszechczasów. Kotler doradzał czołowym międzynarodowym korporacjom, może się też pochwalić wieloma zaszczytami akademickimi. Jego kolejna wydana po polsku książka jest dosyć nietypowa – więcej niż o teoriach marketingowych znajdziemy w niej o samym autorze. W 50 krótkich felietonach doświadczony ekonomista w interesujący sposób porusza szerokie spektrum tematów – od historii osobistych po aktualne tematy społeczno-polityczne.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Alvin E. Roth"Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego"daży"
Ekonomia kojarzenia stron transakcji i projektowania rynku

Alvin E. Roth jest laureatem nagrody Nobla za wkład w ekonomię zajmującą się rynkami takich produktów, których alokacja nie jest oparta wyłącznie na grze popytu i podaży. Książka Matchmaking przedstawia założenia nowej dziedziny ekonomii – projektowania rynków, a więc działalności pozwalającej na zoptymalizowanie dystrybucji dóbr, których nie można po prostu kupić za pieniądze (np. miejsca na studiach albo organu do transplantacji). W dobie płynących z wielu miejsc wezwań naprawy współczesnego kapitalizmu dorobek Rotha może okazać się wyjątkowo cenny.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jeb Blount, "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

Autor wychodzi od krytyki poszukiwań Świętego Graala sprzedaży, który miałby zapewniać nieprzeciętne wyniki. Jego zdaniem klucz do skutecznej sprzedaży jest prosty (co nie znaczy, że łatwy) – to tytułowe fanatyczne poszukiwanie klientów; „fanatyczne”, czyli „zmotywowane lub charakteryzujące się ekstremalnym, bezkrytycznym entuzjazmem”. Blount dzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystania kanałów sprzedaży, dzięki którym możliwe jest zdobywanie klientów „w dzień i w nocy”. Zaleta książki to motywujący styl autora i mnóstwo konkretnych wskazówek oraz studiów przypadku.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Grzybek, "Magia sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

„Najczęściej wrogiem sprzedawcy jest on sam” – taką myśl przytacza w książce Robert Grzybek. Jak uniknąć takiej sytuacji? Dobrze się wyćwiczyć! Autor jest doświadczonym sprzedawcą, ale też wieloletnim dydaktykiem, dzięki czemu dobrze wie, jak skutecznie nauczać sprzedaży. Książka opiera się przede wszystkim na opisie technik, ćwiczeniach i testach, które umożliwiają trening umiejętności sprzedażowych, ale też pozwalają poobserwować, jak każda ze stron transakcji czy też negocjacji czuje się na poszczególnych etapach procesu. Treści te uzupełniają pouczające przykłady z polskiego rynku i liczne anegdoty.

więcej >