Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński"60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"
3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Philip Kotler, "Moje przygody z marketingiem"
Kotler inaczej

Philip Kotler jest uznawany za guru marketingu. Jego książka Marketing Management z początku lat 60. to jeden z najważniejszych tytułów biznesowych wszechczasów. Kotler doradzał czołowym międzynarodowym korporacjom, może się też pochwalić wieloma zaszczytami akademickimi. Jego kolejna wydana po polsku książka jest dosyć nietypowa – więcej niż o teoriach marketingowych znajdziemy w niej o samym autorze. W 50 krótkich felietonach doświadczony ekonomista w interesujący sposób porusza szerokie spektrum tematów – od historii osobistych po aktualne tematy społeczno-polityczne.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Alvin E. Roth"Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego"daży"
Ekonomia kojarzenia stron transakcji i projektowania rynku

Alvin E. Roth jest laureatem nagrody Nobla za wkład w ekonomię zajmującą się rynkami takich produktów, których alokacja nie jest oparta wyłącznie na grze popytu i podaży. Książka Matchmaking przedstawia założenia nowej dziedziny ekonomii – projektowania rynków, a więc działalności pozwalającej na zoptymalizowanie dystrybucji dóbr, których nie można po prostu kupić za pieniądze (np. miejsca na studiach albo organu do transplantacji). W dobie płynących z wielu miejsc wezwań naprawy współczesnego kapitalizmu dorobek Rotha może okazać się wyjątkowo cenny.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jeb Blount, "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

Autor wychodzi od krytyki poszukiwań Świętego Graala sprzedaży, który miałby zapewniać nieprzeciętne wyniki. Jego zdaniem klucz do skutecznej sprzedaży jest prosty (co nie znaczy, że łatwy) – to tytułowe fanatyczne poszukiwanie klientów; „fanatyczne”, czyli „zmotywowane lub charakteryzujące się ekstremalnym, bezkrytycznym entuzjazmem”. Blount dzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystania kanałów sprzedaży, dzięki którym możliwe jest zdobywanie klientów „w dzień i w nocy”. Zaleta książki to motywujący styl autora i mnóstwo konkretnych wskazówek oraz studiów przypadku.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności