Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Bob Burg, John David Mann "Go-Giver. Lider-Rozdawca"
Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Biznesowa przypowieść, która może zainspirować i zmienić nasze podejście do kariery i w życiu osobistym. W warstwie fabularnej kolejna książka Burga i Manna opowiada historię młodego menedżera, który staje przed wyzwaniem przypieczętowania przejęcia pogrążonej w kryzysie firmy. Prosta historia jest oczywiście jedynie wehikułem służącym przekazaniu idei go-giver, postulującej przeniesienie punktu ciężkości z „ja” na „inni”. Lektura zapewnia sporą dawkę przyjemności, inspiracji i pozytywnej energii, a przy tym możemy dobrze poznać i zrozumieć współczesne trendy w zarządzaniu.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Don Hutson "Jednominutowy negocjator"
Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Jak twierdzą autorzy, większość z nas cierpi na „negocjofobię”. Wynika ona z niedostatecznej wiedzy na temat natury negocjacji, a w szczególności z przekonania, że muszą one zakładać sytuację win-lose. Rozprawiając się z tym i innymi mitami, Hutson i Lucas prezentują swój 4-etapowy program „leczenia” – EASY. Jego kolejne etapy to zaangażowanie w sytuację negocjacyjną, ocena preferencji negocjacyjnych, wybór strategii oraz regularne ćwiczenia. Zaletą książki jest zwięzłe, klarowne i łatwe do zapamiętania przedstawienie podstaw skutecznego podejścia negocjacyjnego.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Jonah Berger, "Nieświadome wybory"
Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

O tym, że inni ludzie oddziałują na podejmowane przez nas decyzje, nie trzeba nikogo przekonywać. Kiedy jednak przychodzi do analizy konkretnych przypadków z naszego życia, znacznie trudniej przyznać się do ograniczonej autonomii dokonywanych wyborów. Książka Jonaha Bergera pomaga lepiej zrozumieć kluczowe mechanizmy, poprzez który wpływ społeczny manifestuje się w codziennym życiu prywatnym i zawodowym (w tym m.in. mechanizm mimikry, imitacji czy też kierowania się opiniami innych). Ich poznanie gwarantuje zaś podniesienie jakości procesów decyzyjnych.

więcej >

Premiera książki

Joanna Heidtman, Piotr Piasecki, "Sensotwórczość"
7 sposobów tworzenia 

Jak piszą we wstępie autorzy, „sensotwórczość to idea nadawania sensu działaniu – zarówno jednostkowemu, jak i podejmowanemu przez całe organizacje”. Uświadomienie sobie sensu pracy jest niezbędne, by utrzymać zaangażowanie współczesnych pracowników. Przez pryzmat „sensotwórczości” autorzy, motywując czytelnika do odwoływania się do jego własnych doświadczeń, omawiają siedem kluczowych aspektów działalności organizacji: innowacyjność, zarządzanie różnorodnością, uczenie się organizacji, przywództwo, budowanie więzi z pracowniami oraz pracę zespołową.

więcej >