Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Igor Gałązkiewicz "Projektowanie doświadczeń"
Sprzedaż wrażeń

Nowe pokolenie konsumentów stawia przed biznesem zupełnie nowe wyzwania. Dziś podstawowym środkiem do komunikacji z klientem staje się doświadczenie – usługa czy produkt to już za mało. Igor Gałązkiewicz jest świetnym przewodnikiem po tym świecie – jego praktyka pochodzi z sektora kultury i sztuki, w którym odważnie sięga się po nieszablonowe rozwiązania. W książce znajdziemy przykłady dobrych praktyk największych światowych marek, jak Nike czy Louis Vuitton, które wyraźnie wskazują, że całość naszego kontaktu z klientem musi zapewnić mu wartościowe doświadczenie.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Timothy Ferriss "Narzędzia tytanów"
Coś z zupełnie innej beczki

Ze swoim charakterystycznym skąpanym w optymizmie i ociekającym testosteronem stylem Tim Friss jest jednym z tych autorów, których można kochać albo nienawidzić. Poprzedni bestseller Frissa „4-dniowy tydzień pracy” i jego dwie kolejne części przysporzyły mu rzesze oddanych fanów, szczególnie w kręgach startupowych. Na ponad 700 stronach „Narzędzi tytanów” znajdziemy niezliczoną ilość wskazówek, strategii i life hacków, które możemy dobierać do swoich potrzeb na zasadzie szwedzkiego stołu. Friss zebrał je zaś od ludzi sukcesu z różnych branż, od biznesu przez naukę, sport po show biznes.

więcej >

Akcjonariat pracowniczy. Czy polskie przedsiębiorstwa są gotowe?

Konkluzje z warsztatu Komitetu Dialogu Społecznego KIG
Akcjonariat pracowniczy to sposób na większą partycypację pracowników w zarządzaniu i czerpaniu zysków z przedsiębiorstwa poprzez nabywanie przez nich akcji firmy, zazwyczaj na preferencyjnych warunkach (np. z ulgą podatkową, na kredyt itp.). Dziś różne modele takiego akcjonariatu funkcjonują jako standardowe elementy systemów gospodarczych w USA, ale też w Kanadzie, Australii, Afryce Południowej i w krajach Unii Europejskiej, m.in. we Francji.

więcej >

LIDERZY

Projekt Polskiej Rady Biznesu i THINKTANK

THINKTANK we współpracy z Polską Radą Biznesu realizuje cykl krótkich filmów edukacyjnych, prezentujących sylwetki wybitnych przedstawicieli polskiego biznesu. Projekt nosi tytuł „Liderzy”. Jest adresowany przede wszystkim do młodzieży i studentów kierunków menedżerskich oraz do wszystkich osób zamierzających prowadzić działalność gospodarczą. Każdy film ma inny temat przewodni. Odcinek poświęcony dr med. Małgorzacie Adamkiewicz, dyrektor generalnej i wiceprezes Grupy Adamed jest poświęcony innowacyjności. Film o Pawle Kastory, założycielu i współwłaścicielu grupy DDB, opowiada o przemyśle kreatywnym i pracy agencji komunikacyjnych. Filmy mogą pełnić rolę pomocy naukowej dla nauczycieli prowadzących lekcje z podstaw przedsiębiorczości.

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności