Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Jeb Blount, "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

Autor wychodzi od krytyki poszukiwań Świętego Graala sprzedaży, który miałby zapewniać nieprzeciętne wyniki. Jego zdaniem klucz do skutecznej sprzedaży jest prosty (co nie znaczy, że łatwy) – to tytułowe fanatyczne poszukiwanie klientów; „fanatyczne”, czyli „zmotywowane lub charakteryzujące się ekstremalnym, bezkrytycznym entuzjazmem”. Blount dzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystania kanałów sprzedaży, dzięki którym możliwe jest zdobywanie klientów „w dzień i w nocy”. Zaleta książki to motywujący styl autora i mnóstwo konkretnych wskazówek oraz studiów przypadku.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Grzybek, "Magia sprzedaży"
Techniki i ćwiczenia

„Najczęściej wrogiem sprzedawcy jest on sam” – taką myśl przytacza w książce Robert Grzybek. Jak uniknąć takiej sytuacji? Dobrze się wyćwiczyć! Autor jest doświadczonym sprzedawcą, ale też wieloletnim dydaktykiem, dzięki czemu dobrze wie, jak skutecznie nauczać sprzedaży. Książka opiera się przede wszystkim na opisie technik, ćwiczeniach i testach, które umożliwiają trening umiejętności sprzedażowych, ale też pozwalają poobserwować, jak każda ze stron transakcji czy też negocjacji czuje się na poszczególnych etapach procesu. Treści te uzupełniają pouczające przykłady z polskiego rynku i liczne anegdoty.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Beata Kozyra, "Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie"
Czyli nie taki diabeł straszny...

Beata Kozyra przez prawie 20 lat doradza firmom, jak zarządzać zmianą. Książka jest efektem tego doświadczenia. Zaczyna się od przeglądu koncepcji teoretycznych, dzięki którym pokazuje, jak zoperacjonalizować problem przekształceń w organizacji, następnie każdy z rozdziałów opisuje kolejne etapy: fazę pierwszą, czyli rozmrożenie, fazę drugą, czyli zmianę, i fazę trzecią, czyli zamrożenie. Współczesne realia rynkowe są takie, że im większą elastycznością może wykazać się nasza organizacja, tym większe mamy szanse na sukces. Dlatego warto sięgnąć po książkę i być do zmian rzetelnie przygotowanym.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Paweł Wójcik, "Psychografia konsumentów"
W głowie klienta

Paweł Wójcik, praktyk marketingu i doktor psychologii, wychodzi z założenia, że konsumenci często nie są świadomi przyczyn swoich decyzji. Do tych przyczyn może jednak dotrzeć dobry marketingowiec. Dzięki książce czytelnik otrzymuje narzędzia, które umożliwią mu poznanie kluczowych cech psychologicznych klienta – jego potrzeb i motywacji, osobowości, postawy oraz tego, jak postrzega on samego siebie. Metody zaproponowane przez Pawła Wójcika obficie czerpią z dorobku wielkich psychologów i psychiatrów. Jednocześnie są oparte na współczesnych badaniach i doświadczeniach autora.

więcej >