Język:

Polecamy

Premiera książki

pod redakcją Macieja Dutko "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament"
Cała wiedza w jednej książce
„Biblia e-biznesu”, której pierwszy nakład rozszedł się w spektakularnym tempie, po wielu dodrukach doczekała się nowego wydania. Została opracowana przez 60 autorów – specjalistów funkcjonujących w branży od lat. Na ponad 800 stronach opisali najważniejsze zagadnienia, wyzwania i narzędzia, również w zakresie nowinek na e-rynku. Książka jest kompleksowym podręcznikiem, jedynym takim na polskim rynku. Wydawca zapewnia, że jej zakup to nie wydatek, ale inwestycja. Trudno się z tym hasłem nie zgodzić – zamiast wyważać otwarte drzwi, można sięgnąć po „Biblię…” i znaleźć rozwiązanie.

więcej >

Premiera książki

Justyna Bakalarska "Marketing wartości"
Biznes po ludzku
Co mają ze sobą wspólnego właściciel polskiej firmy, menedżer w korporacji i członkini kooperatywy? Wszyscy zostali rozmówcami Justyny Bakalarskiej, która postanowiła przyjrzeć się marketingowi wartości. W książce znajdziemy zarówno rozważania teoretyczne, włączając historię i rozwój samego pojęcia, jak i konkretne przykłady stosowania marketingu wartości w organizacjach. Lektura umożliwia również zapoznanie się z nowymi modelami zarządzania, w których wartości stanowią główny punkt odniesienia. Autorka przekonuje, że każdemu biznesowi warto nadać ludzkie oblicze.

więcej >

Premiera książki

Anna Miotk "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations"
Sprostaj nowym wyzwaniom
Zmiany na rynku technologii owocują rozwojem narzędzi PR – nowe nawyki konsumentów wymagają dostosowania strategii marketingowych. Anna Miotk, która specjalizuje się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej, postanowiła uporządkować wiedzę na ten temat i tak powstała jej najnowsza książka. Składa się z dziewięciu rozdziałów, które dają kompleksowy ogląd sytuacji – od przeglądu kontekstu gospodarczego i krajobrazu medialnego, przez zmiany wymagań konsumentów, trendy, jak np. rola narracji w komunikacji z odbiorcą, po sposoby pomiaru skuteczności podejmowanych działań PR.

więcej >

Premiera książki

Grzegorz Błażewicz "Rewolucja z Marketing Automation"
Zarządzanie Big Data
Dzisiejszy użytkownik Internetu zostawia za sobą coraz więcej informacji. Grzegorz Błażewicz podjął wyzwanie i stworzył poradnik, który pomoże nam sobie z tymi danymi poradzić – tak, abyśmy nie byli nimi przytłoczeni, lecz umieli je wykorzystać i przekuć w sprzedażowy sukces. Po książkę mogą sięgnąć wszyscy – zarówno stawiający pierwsze kroki w e-biznesie, jak i ci, którzy mają już doświadczenie, ale poszukują innowacyjnych rozwiązań. Znajdziemy w niej praktyczne przykłady z polskiego rynku, dzięki którym łatwiej będzie zrozumieć, jak zarządzać big data w naszej organizacji.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/