Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

Paweł Wójcik, "Psychografia konsumentów"
W głowie klienta

Paweł Wójcik, praktyk marketingu i doktor psychologii, wychodzi z założenia, że konsumenci często nie są świadomi przyczyn swoich decyzji. Do tych przyczyn może jednak dotrzeć dobry marketingowiec. Dzięki książce czytelnik otrzymuje narzędzia, które umożliwią mu poznanie kluczowych cech psychologicznych klienta – jego potrzeb i motywacji, osobowości, postawy oraz tego, jak postrzega on samego siebie. Metody zaproponowane przez Pawła Wójcika obficie czerpią z dorobku wielkich psychologów i psychiatrów. Jednocześnie są oparte na współczesnych badaniach i doświadczeniach autora.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Aswath Damodaran, "Wycena firmy. Storytelling i liczby"
Storytelling i liczby

Jak przekonuje autor, optymalny sposób wyceny spółek powinien być mostem łączącym świat liczb ze światem opowieści. Wycena nieosadzona w historii jest bowiem bez duszy i nie budzi zaufania; z kolei opowieść nieznajdująca podparcia w liczbach może być odebrana jako bajka. Choć książka została pomyślana jako poradnik dla analityków rynkowych i inwestorów, może zainspirować także szersze grono czytelników. Autor prezentuje podstawy tworzenia dobrej opowieści oraz zasady łączenia jakościowej i ilościowej strony wyceny, a także analizuje przykłady – przygotowane przez siebie wyceny dla Ferrari czy Ubera.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Aswath Damodaran, "Wycena firmy. Storytelling i liczby"
Narzędzia i rozwiązania biznesowe

Jak przekonuje autor, optymalny sposób wyceny spółek powinien być mostem łączącym świat liczb ze światem opowieści. Wycena nieosadzona w historii jest bowiem bez duszy i nie budzi zaufania; z kolei opowieść nieznajdująca podparcia w liczbach może być odebrana jako bajka. Choć książka została pomyślana jako poradnik dla analityków rynkowych i inwestorów, może zainspirować także szersze grono czytelników. Autor prezentuje podstawy tworzenia dobrej opowieści oraz zasady łączenia jakościowej i ilościowej strony wyceny, a także analizuje przykłady – przygotowane przez siebie wyceny dla Ferrari czy Ubera.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

Robert Grzybek "Coaching odczarowany"
Narzędzia i rozwiązania biznesowe

Coaching budzi wiele emocji. Ma swoich zagorzałych zwolenników, którzy każdy weekend spędzają na seminariach motywacyjnych. Ma również zaciekłych przeciwników, którzy coachów uważają za hochsztaplerów. Robert Grzybek postanowił rozprawić się z mitami na temat coachingu. Choć wychodzi z pozycji wobec niego sceptycznej, ostatecznie stwierdza, że narzędzia i metody stosowane w coachingu mogą być skuteczne w samorozwoju, jeśli nie będziemy ich traktować jako drogi na skróty czy magicznej różdżki. Książka jest ciekawa, dobrze napisana i pełna anegdot.

więcej >