Język:

Polecamy

Premiera książki

Maciej Tesławski "Konsument wierny jak pies"
Sztuka budowania relacji z klientem
Maciej Tesławski wraz z zaprzyjaźnionymi marketerami  w wielogłosowej opowieści tłumaczy podstawy budowania relacji z klientem. Relacji nie byle jakiej, bo opartej na lojalności wobec marki. Aspekt ten często bywa traktowany bardzo instrumentalnie i zasadza się na swego rodzaju "przekupstwie" - z książki dowiemy się jak uniknąć tej pułapki i sięgnąć głębiej, by więź z naszym konsumentem była trwała. 

więcej >

Premiera książki

Igor Gałązkiewicz "Art branding"
Zarządzanie Big Data
"Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu budowania strategii tożsamości marki, nigdy do tej pory nie determinowała tak dalece wizerunku" - zauważa we wstępie do książki Igor Gałązkiewicz. Prezentuje w niej szeroki przegląd ciekawych przykładów wielowymiarowych związków między sztuką a marketingiem, w tym m.in. roli artysty w budowaniu wizerunku marek, korporacyjnych kolekcji, programów stypendialnych czy też strategii komunikacyjnych wykorzystujących sztukę. Dodatkowym wątkiem jest omówienie tematyki zarządzanie marką przez instytucje kultury. 

więcej >

Premiera książki

Mateusz Grzesiak "Psychologia zmiany"
Najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem
Najnowsza książka Mateusza Grzesiaka „Psychologia zmiany” to kompendium wiedzy, przydatne nie tylko ludziom poszukujący rozwoju osobistego, ale także tym, którzy w przyszłości chcą także pomagać innym.  Lata pracy i doświadczenie tego międzynarodowego nauczyciela pomogły w opracowaniu metody opierającej się na holistycznym podejściu – postrzeganiu człowieka jako całości i stworzeniu modelu psychologii interdyscyplinarnej. 

więcej >

Premiera książki

Ken Blanchard, Alan Randolph, Peter Grazier  "Zespole, do dzieła!"
Zespół, który działa
Jak piszą we wstępie autorzy „książka została pomyślana jako praktyczny podręcznik, pełen szczegółowych instrukcji dla osób chcących zbudować zespoły osiągające wybitne wyniki”. Nie znajdziemy więc w niej typowej dla Blancharda „przypowieści biznesowej”. Jego fani powinni się jednak zadowolić sporą garścią wskazówek w zakresie budowy zespołu. Według spajającej je filozofii liderzy powinni delegować podejmowanie decyzji, zapewniając jednocześnie strategiczny nadzór oraz budując atmosferę zaufania. Autorzy proponują 3-etapowy proces, który umożliwi nam takie działanie.

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/