Język:

Polecamy

PREMIERA KSIĄŻKI

W. Chan Kim, Renée Mauborgne "Strategia błękitnego oceanu. Początek"
Co było przed błękitnym oceanem?

Jeśli któryś z liderów po przeczytaniu Strategii błękitnego oceanu i Przemiany błękitnego oceanu będzie chciał pogłębić wiedzę na temat dorobku dwójki autorów, powinien sięgnąć do kolejnej pozycji – Strategia błękitnego oceanu. Początek. Znajdzie w niej bowiem zestaw wcześniejszych artykułów Kim i Maubergne stanowiących podstawę ich słynnej teorię tworzenia nowych rynków zbytu. Ich lektura pozwala lepiej zrozumieć nie tylko promowaną strategię, lecz także ewolucję i ścieżkę dochodzenia do niej.

więcej >

PREMIERA KSIĄŻKI

W. Chan Kim, Renée Mauborgne "Przemiana błękitnego oceanu"
Kurs na błękitne wody

W swojej przełomowej Strategii błękitnego oceanu Kim i Mauborgne przedstawili nową perspektywę znajdywania rynków zbytu, dużo mniej uwagi poświęcając konkretnym narzędziom wpłynięcia na błękitne wody. Prezentowana książka została pomyślana jako uzupełnienie tych braków. Co ważne, pracując nad praktycznymi aspektami głoszonej filozofii biznesowej, autorzy sięgnęli po autentyczne przypadki prób tworzenia błękitnych oceanów. Opierając się na ich analizie, prezentują proces krok po kroku, a także szereg użytecznych instrumentów do pokonywania kolejnych szczebli.

więcej >

Premiera książki

Clayton Christensen i in. "Nie licz na szczęście!"
Zmień perspektywę!

Calyton Christensen, autor pojęcia disruptive innovation , – uznanego „The Economist ” za najbardziej wpływowy termin literatury biznesowej XXI w . , wraz ze swoimi współpracownikami zaproponował „teorię zadań” – będącą odpowiedzią na fundamentalne pytanie, jak stworzyć produkt, za który klienci będą skłonni zapłacić . Kluczem do sukcesu jest tutaj przyjęcie perspektywy pozwalającej dostrzec potrzeby i wyzwania, przed którymi stoją konsumenci i przedstawienie im najlepszego rozwiązania. W takim ujęciu przedsiębiorca jest „wynajmowany” przez klienta do rozwiązania konkretnego problemu .

więcej >

Kongres For Social Media 2019

22 stycznia 2019, Warszawa

Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, który odbędzie się 22 stycznia 2019r. w Warszawie. Kongres for Social Media to wydarzenie dla osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki z działań firmy w mediach społecznościowych. 

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności