Język:

Polecamy

Warsztat lidera wzornictwa

 

Leander Kahney, „Jony Ive. Geniusz, który zaprojektował najsłynniejsze produkty Apple" [Insignis]
Biografia szefa zespołu wzornictwa przemysłowego firmy śp. Steve’a Jobsa. Ive, brytyjczyk, był jednym z liderów prac projektowych produktów takich jak iMac, iPod, iPad i iPhone. Książka ujawnia kulisy pracy nad przełomowymi produktami Apple – od zalążka pomysłu, przez fazę projektowania, szukania odpowiednich materiałów, profilowania produkcji aż po etap poprawek i ulepszeń.
Więcej: www.insignis.pl

więcej >

Nowe spojrzenie na przyczyny kryzysu gospodarczego

 

John G. Taft, „Służebność. Utracone dziedzictwo Wall Street" [Kurhaus Publishing]
Autor książki to od dziesięcioleci pracownik sektora finansowego przypomina w książce, że słowo „kredyt” pochodzi od łacińskiego „credere” – ufać. Proponuje nowe podejście do  systemu finansowego, nazwane „służebnością”, czyli takie, w którym najwyższą wartością jest odpowiedzialność. Książka ma głęboko humanistyczne przesłanie.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >

Giganci innowacyjności

 

Jeffrey A. Harris, „Przedsiębiorcy i wizjonerzy. Jak Disney, Yunus i Jobs zmienili świat" [ConCorda]
Jeffrey A. Harris szuka odpowiedzi na pytanie o źródła sukcesu w innowacyjności, analizując przypadki wielkich innowatorów, takich jak Joan Ganz Cooney, Walt Disney, Henry Ford, Hugh Hefner, czy Steve Jobs i wielu, wielu innych. Wątpliwości budzi natomiast to, na ile opisywane przez niego historie stanowią podstawę do wysuwania tez, a na ile uwypukla on te wątki z bogatych biografii, które do stawianych twierdzeń pasują.
Więcej: www.yunus.pl

więcej >

Siła dobrej opowieści

 

Grzegorz Kosson, „Podaj dalej. Czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” [Słowa i Myśli]
Dobra historia to jedna z najmocniejszych broni współczesnego marketingu. Gama przytaczanych w „Podaj dalej” pomysłów na dobrą opowieść marki jest imponująca. Książka może być dzisiaj dobrą inspiracją do tworzenia historii marek, szczególnie że rozwój kanałów komunikacji i sposobów dotarcia do konsumenta - z jednej strony zwiększa jego głód i ciekawość, a z drugiej tworzy przestrzeń na dobrej jakości kontent.
Więcej: www.slowaimysli.pl

więcej >