Język:

Polecamy

Trzy Reguły

Premiera książki
Przykazania w biznesie
Czego można dowiedzieć się o przyczynach sukcesu firmy na podstawie prowadzonych od 40 lat badań, które objęły 25 tysięcy firm notowanych na amerykańskiej giełdzie? Jak przekonują autorzy, trzech najważniejszych rzeczy: jakość powinna być ważniejsza niż niska cena, zwiększanie przychodów ważniejsze od cięcia kosztów a po trzecie… nie ma innych reguł. Niewątpliwą zaletą książki Raynora i Ahmeda jest bogactwo przeanalizowanych danych. Wątpliwości budzić może natomiast adekwatność reguł rządzących amerykańskim rynkiem do polskich realiów.

więcej >

Kreatywność SA

Premiera książki
Pixar od kuchni
Studium przypadku Pixara – kultowej amerykańskiej wytwórni filmów animowanych, pokazanej przez pryzmat kreatywności. Współzałożyciel studia przedstawia historię firmy walczącej o uzyskanie i utrzymanie wysokiego poziomu kreatywności. Atutem książki jest uzupełnianie prezentowanych zasad i narzędzi amerykańskiej firmy o szczegóły ich wdrażania. Niezwykle ciekawe są także końcowe przemyślenia autorów nt. roli lidera w budowaniu kreatywności firmy, w tym kwestii radzenia sobie ze strachem i porażkami, czy też zapewnianiem ochrony dla nowych pomysłów.

więcej >

Przygody przedsiębiorców

Premiera książki
12 klasycznych opowieści ze świata biznesu
Prowadząc czytelnika od Wall Street do Main Street, John Brooks, wieloletni współpracownik New Yorkera, budzi do życia dwanaście klasycznych opowieści z życia świata finansów i korporacji Ameryki. Co wspólnego ma kosztująca Forda 350 milionów dolarów katastrofa finansowa znana jako Edsel, niewiarygodnie szybki rozwój Xeroxa, i skandale w General Electric i Texas Gulf Sulphur? Każda z tych historii jest przykładem tego, jak chwila sławy i rozgłosu definiuje znaną firmę.

więcej >

Pracować inaczej

Premiera książki
Nowy paradygmat organizacyjny
Czy jesteśmy świadkami kolejnej fundamentalnej zmiany  ludzkiej świadomości (porównywalnej do tej, towarzyszącej  rewolucji przemysłowej), która pociągnie za sobą  konsekwencje co do dominującego modelu organizacji?  Przekonuje o tym Frederic Laloux, twierdząc, że nowy model  organizacyjny cechuje samo - zarządzanie, oparcie na pełni  człowieka oraz szukanie celu organizacji, który zastępuje wysiłki  na rzecz przewidywania i kontrolowania przyszłości. Swoje  rozważania na ten temat, opiera na analizie 12 przypadków  pionierskich organizacji (firm, ngo,’s szpitali, szkół).

więcej >

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności