Język:

Polecamy

Kieruj, działaj, żyj. Zawód menedżer.

Premiera książki
Specyfika pracy menedżera
Jeden z najbardziej cenionych europejskich badaczy teorii zarządzania, prezentuje specyfikę zawodu menedżera. W tej nowej, zmienionej wersji klasyki (oryginał z 2000 r.) czytelnik znajdzie wiedzę na temat zasad działania, narzędzi i obszarów zadań menedżera. Autor oferuje wskazówki m.in. w zakresie podejmowania decyzji, nadzorowania, zarządzania budżetem czy też optymalizowania pracy zespołu. Zaletą książki jest olbrzymi autorytet autora w dziedzinie teorii zarządzania, podparty analizą konkretnych, rzeczywistych przypadków.

więcej >

Trzy Reguły

Premiera książki
Przykazania w biznesie
Czego można dowiedzieć się o przyczynach sukcesu firmy na podstawie prowadzonych od 40 lat badań, które objęły 25 tysięcy firm notowanych na amerykańskiej giełdzie? Jak przekonują autorzy, trzech najważniejszych rzeczy: jakość powinna być ważniejsza niż niska cena, zwiększanie przychodów ważniejsze od cięcia kosztów a po trzecie… nie ma innych reguł. Niewątpliwą zaletą książki Raynora i Ahmeda jest bogactwo przeanalizowanych danych. Wątpliwości budzić może natomiast adekwatność reguł rządzących amerykańskim rynkiem do polskich realiów.

więcej >

Kreatywność SA

Premiera książki
Pixar od kuchni
Studium przypadku Pixara – kultowej amerykańskiej wytwórni filmów animowanych, pokazanej przez pryzmat kreatywności. Współzałożyciel studia przedstawia historię firmy walczącej o uzyskanie i utrzymanie wysokiego poziomu kreatywności. Atutem książki jest uzupełnianie prezentowanych zasad i narzędzi amerykańskiej firmy o szczegóły ich wdrażania. Niezwykle ciekawe są także końcowe przemyślenia autorów nt. roli lidera w budowaniu kreatywności firmy, w tym kwestii radzenia sobie ze strachem i porażkami, czy też zapewnianiem ochrony dla nowych pomysłów.

więcej >

Przygody przedsiębiorców

Premiera książki
12 klasycznych opowieści ze świata biznesu
Prowadząc czytelnika od Wall Street do Main Street, John Brooks, wieloletni współpracownik New Yorkera, budzi do życia dwanaście klasycznych opowieści z życia świata finansów i korporacji Ameryki. Co wspólnego ma kosztująca Forda 350 milionów dolarów katastrofa finansowa znana jako Edsel, niewiarygodnie szybki rozwój Xeroxa, i skandale w General Electric i Texas Gulf Sulphur? Każda z tych historii jest przykładem tego, jak chwila sławy i rozgłosu definiuje znaną firmę.

więcej >