Język:

Polecamy

Kreatywni w biznesie

Premiera książki
Kreatywność instytucji
Autor stawia sobie za cel omówienie zagadnienia kreatywności pod kątem funkcjonowania organizacji. W pierwszej części książki wyjaśnia, czym jest kreatywność oraz obala panujące wokół niej mity. Dalej prezentuje m.in. dobre praktyki z Polski i świata oraz kluczowe aspekty kreatywności w biznesie. Książkę Fazlagicia uzupełniają dodatki nt. technik rozwijających kreatywność oraz testy diagnostyczne. Jej zaletą, oprócz wspomnianych analiz polskich przykładów, jest skupienie się na organizacyjnym wymiarze kreatywności.

więcej >

Esencjalista

Premiera książki
Utrzymać kurs
Jak osiągnąć więcej, robiąc mniej? Greg McMeown twierdzi, że dzięki współpracy z liderami biznesu jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Kluczem do sukcesu jest praca nad kryteriami, według których oceniamy znaczenie poświęcenia czasu danej rzeczy, naturalną konsekwencją zaś, wykreślenie z kalendarza pozornie ważnych zadań. By było to możliwe, każdy z nas powinien znaleźć dość czasu, by odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie: co tak naprawdę jest dla mnie ważne? Szczera odpowiedź pozwala nawigować nasze życie przez burzliwe wody codzienności.

więcej >

Kieruj, działaj, żyj. Zawód menedżer.

Premiera książki
Specyfika pracy menedżera
Jeden z najbardziej cenionych europejskich badaczy teorii zarządzania, prezentuje specyfikę zawodu menedżera. W tej nowej, zmienionej wersji klasyki (oryginał z 2000 r.) czytelnik znajdzie wiedzę na temat zasad działania, narzędzi i obszarów zadań menedżera. Autor oferuje wskazówki m.in. w zakresie podejmowania decyzji, nadzorowania, zarządzania budżetem czy też optymalizowania pracy zespołu. Zaletą książki jest olbrzymi autorytet autora w dziedzinie teorii zarządzania, podparty analizą konkretnych, rzeczywistych przypadków.

więcej >

Trzy Reguły

Premiera książki
Przykazania w biznesie
Czego można dowiedzieć się o przyczynach sukcesu firmy na podstawie prowadzonych od 40 lat badań, które objęły 25 tysięcy firm notowanych na amerykańskiej giełdzie? Jak przekonują autorzy, trzech najważniejszych rzeczy: jakość powinna być ważniejsza niż niska cena, zwiększanie przychodów ważniejsze od cięcia kosztów a po trzecie… nie ma innych reguł. Niewątpliwą zaletą książki Raynora i Ahmeda jest bogactwo przeanalizowanych danych. Wątpliwości budzić może natomiast adekwatność reguł rządzących amerykańskim rynkiem do polskich realiów.

więcej >