Język:

Polecamy

Siła dobrej opowieści

 

Grzegorz Kosson, „Podaj dalej. Czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” [Słowa i Myśli]
Dobra historia to jedna z najmocniejszych broni współczesnego marketingu. Gama przytaczanych w „Podaj dalej” pomysłów na dobrą opowieść marki jest imponująca. Książka może być dzisiaj dobrą inspiracją do tworzenia historii marek, szczególnie że rozwój kanałów komunikacji i sposobów dotarcia do konsumenta - z jednej strony zwiększa jego głód i ciekawość, a z drugiej tworzy przestrzeń na dobrej jakości kontent.
Więcej: www.slowaimysli.pl

więcej >

Noblista w walce z bezrobociem

 

Edward S. Phelps, „Płaca za pracę" [Kurhaus Publishing]Autor książki przekonuje o konieczności subsydiowania przez państwo najniżej wynagradzanych miejsc pracy – argumentuje, że praca sama w sobie jest wartością i lepiej do niej dokładać, niż zmagać się z kosztami bezrobocia – ekonomicznymi i społecznymi. O ile jego książka powstawała w Stanach Zjednoczonych aż 18 lat  temu, stawiane w niej tezy nadal zachowują aktualność.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >

Świat widziany oczami Azji

 

Kishore Mahbubani, „Wielka konwergencja. Azja, Zachód i logika jednego świata" [Kurhaus Publishing]Analiza byłego przewodniczącego Rady Bezpieczeństwa ONZ, w której udowadnia on jak mocne są dziś zależności pomiędzy państwami całego świata. Kishore wytyka elitom zachodu, które reprezentują jedynie 12% całej światowej populacji, nieliczenie się z wpływem własnych decyzji na losy miliardów ludzi. I od razu daje receptę: postuluje utworzenie globalnych rządów dzięki rekonstrukcję międzynarodowych instytucji. 
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >

Przesłanie jednego z najważniejszych polityków Azji

 

Graham Allison, Robert D. Blackwill, Ali Wyne, „Chiny, Stany Zjednoczone i świat w oczach wielkiego mistrza Lee Kuan Yewa" [Kurhaus Publishing]
Lee Kuan Yew to pierwszy premier, a następnie duchowy przywódca Singapuru – powszechnie szanowany polityk i dyplomata, o którym Margaret Tchatcher podobno mawiała, że nigdy się nie myli. Z jego inspiracji Singapur stał się intelektualnym centrum Azji i Pacyfiku. Książka przedstawia jego główne idee, dotyczące losów ekstremizmu islamskiego oraz przyszłej współpracy dwóch mocarstw – Stanów Zjednoczonych i Chin.
Więcej: www.kurhauspublishing.com

więcej >