Język:

Polecamy

Premiera książki

Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz "Alfabet mitów menedżerskich"
O pułapkach bezrefleksyjnego działania
Menedżerowie, specjaliści, trenerzy, konsultanci często opierają swoje działania na osobistym doświadczeniu czy intuicji. Takie podejście nie zawsze się sprawdza, stwarza ryzyko zbędnych nieporozumień lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wprowadzić skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy obalają nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania spotykane w świecie zarządzania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.

więcej >

RELACJA Z KONFERENCJI POLZAK MARKETING 2017

Najciekawsze wydarzenie w zakupach marketingowych
24 maja 2017
24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbyła się wyjątkowa konferencja Polzak Marketing 2017. Spotkanie stanowiło platformę wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami-reprezentantami reklamodawców oraz agencji. Podczas wydarzenia odbyło się 15 prelekcji o efektywności zakupów marketingowych i współpracy, poprowadzonych przez 32 prelegentów.

więcej >

LEADERSHIP FESTIVAL

Międzynarodowa konferencja liderów biznesu
20-21 czerwca 2017, Warszawa
Zapraszamy na wyjątkową międzynarodową konferencję liderów biznesu - Leadership Festival - innowacyjną inicjatywę, dedykowaną osobom decyzyjnym w firmach. Rozumiemy, że kiedyś to pracownik zmieniał się dla pracodawcy, a dziś to pracodawcy poszukują sposobów, by zmienić się dla pracownika. W świecie VUCA (zmiennym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym) odważni i otwarci liderzy poszukują tzw. turkusowych modeli biznesowych, nowych sposobów organizowania pracy, innowacyjnych praktyk menedżerskich, które pozwolą by pracownicy mogli pracować z sensem, w poszanowaniu ich życia prywatnego i mieli energię w pracy i po pracy.

więcej >

Premiera książki

Marek Staniszewski "...tak na marginesie strategii"
Z peryferii marketingu
Marek Staniszewski, autor Harvard Business Review Polska, który od lat zajmuje się strategią w marketingu, pisze o tym, co znajduje się na peryferiach dziedziny - roli nowych technologii w świecie marek, emocjach w relacjach z klientami, antagonizmach między działami sprzedaży i marketingiem, czy storytellingu. W kilkunastu esejach znajdziemy rozważania stratega, który ma ogromne doświadczenie w branży, dzięki czemu krytycznie odnosi się do marketingowych truizmów, a jednocześnie śmiało sięga po inspiracje różnych dziedzin - filozofii czy fizyki.  

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/