Język:

Polecamy

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią?

Premiera książki
Niedoceniona potęga opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Ta książka odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Autorzy książki dowodzą, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

więcej >

Wyścig z maszynami

Premiera książki
(Nie)zbędny dodatek do maszyny?
Jak przekonują naukowcy z MIT, żyjemy na progu fundamentalnej zmiany układu sił na rynku pracy między człowiekiem a maszynami. Bez zdecydowanych działań grozi nam sytuacja, w której postęp technologiczny po raz pierwszy w historii przestanie być procesem przynoszącym korzyści dla społeczeństwa jako całości. Jak zmierzyć się z tym wyzwaniem? Autorzy prezentują 19 rekomendacji w zakresie edukacji, przedsiębiorczości, inwestowania oraz prawa, regulacji i podatków, które mają być przyczynkiem do debaty na temat przyszłego modelu społeczno-gospodarczego.

więcej >

Zwiedzeni przez losowość

Premiera książki
Przypadek rządzi światem?
Drugie wydanie pierwszej książki autora bestsellerowego „Czarnego łabędzia”. Talebprzedstawia oryginalne rozważania na temat roli przypadku w życiu społecznym, w tym w szczególności w obszarze gospodarczym. Stawia, między innymi, tezę, że współcześni ludzie nie doceniają roli przypadku, szukając logicznych wyjaśnień tam, gdzie trudno je znaleźć (np. myląc współwystępowanie z ciągiem przyczynowo-skutkowym). Inny często występujący błąd w naszym postrzeganiu świata –o którym ciekawie pisze autor –wiąże się ze słabym rozumieniem rachunku prawdopodobieństwa, w tym tak zwanym błędem selekcji danych (ang. survivorshipbias).

więcej >

Stwórz jednorożca. Od idei po start-up wart miliony

Premiera książki
Start-up od podszewki
Autor motywuje do wykorzystania ogromnych możliwości, jakie współczesny świat stwarza osobom gotowym do założenia start-up’ów. Według przytoczonych przez niego statystyk, szanse na stworzenie firmy o wartości co najmniej 1 mld dolarów wynoszą bowiem obecnie ok. 1,3 proc. Oprócz warstwy motywacyjnej, w książce znajdziemy szeroki wachlarz porad na temat marketingu, pozyskiwania kapitału czy też doskonalenia nowych kompetencji. Zaletą książki jest szerokie omówienie tematu, co stanowi o jej przydatności dla początkujących przedsiębiorców.

więcej >