Język:

 Polecamy

III FESTIWAL OPER BAROKOWYCH DRAMMA PER MUSICA

Opera Vivaldiego w Teatrze Królewskim
2-10 września 2017, Warszawa
W dniach od 2 do 17 września w Teatrze Królewskim w Warszawie odbędzie się III Festiwal Oper Barokowych Dramma per Musica. Jego największą atrakcją będzie sceniczne wystawienie, zrekonstruowanej na podstawie manuskryptów znajdujących się w bibliotece w Turynie, opery Antonia Vivaldiego "Farnace", która jak dotąd nie doczekała się polskiej inscenizacji, zresztą jak żadna inna opera kompozytora "Czterech por roku". W programie Festiwalu znajdą się ponadto: "Semiramide riconosciuta", unikatowe i wirtuozowskie dzieło Leonarda Vinciego, które od ponad 300 lat nie było nigdzie w Europie wystawione, spektakl "Sognando la morte" łączący taniec współczesny i najpiękniejsze arie Monteverdiego, Vivaldiego, Händla i Scarlattiego, nigdy niewykonywane w Polsce dzieło Jana Dismasa Zelenki "Missa Votiva" oraz cztery koncerty barokowej muzyki. 

więcej >

EUROPEJSKIE FORUM NOWYCH IDEI (EFNI)

7. edycja Forum
27-29 września 2017, Sopot
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Tematem wiodącym EFNI 2017 będzie: Globalizm, bilateralizm, patriotyzm gospodarczy? Wyzwania dla biznesu. Na tegorocznym Forum eksperci będą poszukiwać odpowiedzi na pytania o to czy mamy do czynienia z powrotem państw narodowych? Czy patriotyzm gospodarczy na nowo zdefiniuje kontrolę nad wolnym rynkiem? Innowacyjność 4.0 – jak inwestować w dobre idee? THINKTANK jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

więcej >

Dźwigacze Kultury 2017

Nowe trendy w kulturze
4-5 października 2017, Kraków
Dwa dni wypełnione panelami, warsztatami i wykładami z udziałem specjalistów z zakresu marketingu, sponsoringu, PR i zarządzania w kulturze – to wszystko już w październiku w Krakowie podczas konferencji Dźwigacze Kultury organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. W programie wydarzenia zaplanowano m.in.: warsztaty audience development, dyskusję na temat rewitalizacji przez sztukę, panele poświęcone przemysłom kreatywnym, biznesowi w kulturze oraz idei smart city. 

więcej >

KONFERENCJA & EXPO IN DIGITAL MARKETING

Wydarzenie poświęcone digital marketingowi
4-5 października 2017, Warszawa
In Digital Marketing to wydarzenie w całości poświęcone digital marketingowi. To czas na przyjrzenie się rewolucyjnym zmianom oraz nowym technologiom wspierającym marketing i komunikację. To także obecność innowacyjnych produktów i usług w dużej strefie Expo w digitalowym wydaniu oraz silna reprezentacja pomysłów drzemiąca w start-up’ach.

więcej >

Premiera książki

Karol Wojciechowski, "Johna F. Kennedy’ego idealizm bez złudzeń"
Pierwsza praca poświęcona w całości myśli polityczno-prawnej Johna F. Kennedy’ego
John F. Kennedy (1917–1963) jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon XX wieku. Trwale zapisał się zarówno w historii USA, jak i świata, mimo że jego prezydentura trwała niecałe trzy lata. W przeprowadzonej wśród Amerykanów w 2013 roku przez Instytut Gallupa ankiecie na temat prezydentów USA z ostatnich 60 lat zdecydowanie najwyżej oceniono Johna F. Kennedy’ego. 

więcej >

Premiera książki

Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz "Alfabet mitów menedżerskich"
O pułapkach bezrefleksyjnego działania
Menedżerowie, specjaliści, trenerzy, konsultanci często opierają swoje działania na osobistym doświadczeniu czy intuicji. Takie podejście nie zawsze się sprawdza, stwarza ryzyko zbędnych nieporozumień lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wprowadzić skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy obalają nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania spotykane w świecie zarządzania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.

więcej >

Premiera książki

Marek Staniszewski "...tak na marginesie strategii"
Z peryferii marketingu
Marek Staniszewski, autor Harvard Business Review Polska, który od lat zajmuje się strategią w marketingu, pisze o tym, co znajduje się na peryferiach dziedziny - roli nowych technologii w świecie marek, emocjach w relacjach z klientami, antagonizmach między działami sprzedaży i marketingiem, czy storytellingu. W kilkunastu esejach znajdziemy rozważania stratega, który ma ogromne doświadczenie w branży, dzięki czemu krytycznie odnosi się do marketingowych truizmów, a jednocześnie śmiało sięga po inspiracje różnych dziedzin - filozofii czy fizyki.  

więcej >

Premiera książki

Maciej Tesławski "Konsument wierny jak pies"
Sztuka budowania relacji z klientem
Maciej Tesławski wraz z zaprzyjaźnionymi marketerami  w wielogłosowej opowieści tłumaczy podstawy budowania relacji z klientem. Relacji nie byle jakiej, bo opartej na lojalności wobec marki. Aspekt ten często bywa traktowany bardzo instrumentalnie i zasadza się na swego rodzaju "przekupstwie" - z książki dowiemy się jak uniknąć tej pułapki i sięgnąć głębiej, by więź z naszym konsumentem była trwała. 

więcej >

Premiera książki

Igor Gałązkiewicz "Art branding"
Zarządzanie Big Data
"Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu budowania strategii tożsamości marki, nigdy do tej pory nie determinowała tak dalece wizerunku" - zauważa we wstępie do książki Igor Gałązkiewicz. Prezentuje w niej szeroki przegląd ciekawych przykładów wielowymiarowych związków między sztuką a marketingiem, w tym m.in. roli artysty w budowaniu wizerunku marek, korporacyjnych kolekcji, programów stypendialnych czy też strategii komunikacyjnych wykorzystujących sztukę. Dodatkowym wątkiem jest omówienie tematyki zarządzanie marką przez instytucje kultury. 

więcej >

Premiera książki

Mateusz Grzesiak "Psychologia zmiany"
Najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem
Najnowsza książka Mateusza Grzesiaka „Psychologia zmiany” to kompendium wiedzy, przydatne nie tylko ludziom poszukujący rozwoju osobistego, ale także tym, którzy w przyszłości chcą także pomagać innym.  Lata pracy i doświadczenie tego międzynarodowego nauczyciela pomogły w opracowaniu metody opierającej się na holistycznym podejściu – postrzeganiu człowieka jako całości i stworzeniu modelu psychologii interdyscyplinarnej. 

więcej >
https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/