Język:

 Polecamy

START JERUSALEM COMPETITION 2017

Konkurs na technologiczny startup
Zgłoszenia do 27 sierpnia 2017

Ambasada Izraela w Polsce ogłasza konkurs na technologiczny startup w ramach międzynarodowego projektu Start Jerusalem Competition 2017. Konkurs będzie podzielony na dwie części: pierwsza część jest skierowana specjalnie do startupów założonych przez kobiety. Do drugiej części zapraszamy wszystkie startupy. 10 finalistów konkursu spotka się w październiku w Warszawie. Nagrodą Główną jest 5-dniowa wizyta studyjna w Jerozolimie - jednym z wiodących ekosystemów innowacji technologicznych na świecie. Zapraszamy wszystkich do udziału w warsztatach innowacyjności na przykładzie izraelskich wzorców, organizowanych w ramach konkursu. Partnerami projektu są Stowarzyszenie Kongres Kobiet, Wysokie Obcasy, wyborcza.pl i Mindspace.

więcej >

Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)

Studia podyplomowe Uniwersytetu Warszawskiego
Rekrutacja do 30 września 2017, Warszawa
Na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego powstały nowe studia podyplomowe z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu - Nowy konsument – psychologiczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Program stworzony przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW (Wydział Psychologii) we współpracy z Małgorzatą Gresztą (CSR Consulting). Rozpoczęcie studiów 14 października 2017 r. Rekrutacja trwa do 30 września 2017 r.

więcej >

III FESTIWAL OPER BAROKOWYCH DRAMMA PER MUSICA

Opera Vivaldiego w Teatrze Królewskim
2-10 września 2017, Warszawa
W dniach od 2 do 17 września w Teatrze Królewskim w Warszawie odbędzie się III Festiwal Oper Barokowych Dramma per Musica. Jego największą atrakcją będzie sceniczne wystawienie, zrekonstruowanej na podstawie manuskryptów znajdujących się w bibliotece w Turynie, opery Antonia Vivaldiego "Farnace", która jak dotąd nie doczekała się polskiej inscenizacji, zresztą jak żadna inna opera kompozytora "Czterech por roku". W programie Festiwalu znajdą się ponadto: "Semiramide riconosciuta", unikatowe i wirtuozowskie dzieło Leonarda Vinciego, które od ponad 300 lat nie było nigdzie w Europie wystawione, spektakl "Sognando la morte" łączący taniec współczesny i najpiękniejsze arie Monteverdiego, Vivaldiego, Händla i Scarlattiego, nigdy niewykonywane w Polsce dzieło Jana Dismasa Zelenki "Missa Votiva" oraz cztery koncerty barokowej muzyki. 

więcej >

EUROPEJSKIE FORUM NOWYCH IDEI (EFNI)

7. edycja Forum
27-29 września 2017, Sopot
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Tematem wiodącym EFNI 2017 będzie: Globalizm, bilateralizm, patriotyzm gospodarczy? Wyzwania dla biznesu. Na tegorocznym Forum eksperci będą poszukiwać odpowiedzi na pytania o to czy mamy do czynienia z powrotem państw narodowych? Czy patriotyzm gospodarczy na nowo zdefiniuje kontrolę nad wolnym rynkiem? Innowacyjność 4.0 – jak inwestować w dobre idee? THINKTANK jest partnerem merytorycznym wydarzenia.

więcej >

Dźwigacze Kultury 2017

Nowe trendy w kulturze
4-5 października 2017, Kraków
Dwa dni wypełnione panelami, warsztatami i wykładami z udziałem specjalistów z zakresu marketingu, sponsoringu, PR i zarządzania w kulturze – to wszystko już w październiku w Krakowie podczas konferencji Dźwigacze Kultury organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. W programie wydarzenia zaplanowano m.in.: warsztaty audience development, dyskusję na temat rewitalizacji przez sztukę, panele poświęcone przemysłom kreatywnym, biznesowi w kulturze oraz idei smart city. 

więcej >

KONFERENCJA & EXPO IN DIGITAL MARKETING

Wydarzenie poświęcone digital marketingowi
4-5 października 2017, Warszawa
In DM to 2 dni, 3 sceny, ponad 40 prelegentów z Polski i zagranicy, konkretna merytoryka z szeroko pojętego marketingu cyfrowego serwowanego przez najlepszych praktyków i twórców trendów. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Konferencja inDM dla marketerów, osób pracujących i pasjonujących się Digital marketingiem. Ponadto strefa z wystawcami oferującymi niebanalne produkty do przetestowania.

więcej >

Premiera książki

Adam Dębowski, Grzegorz Skibiński, "60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej"

3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy: większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji. Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy, systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być świadomi, kompetentni.

więcej >

Premiera książki

Karol Wojciechowski, "Johna F. Kennedy’ego idealizm bez złudzeń"
Pierwsza praca poświęcona w całości myśli polityczno-prawnej Johna F. Kennedy’ego
John F. Kennedy (1917–1963) jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych ikon XX wieku. Trwale zapisał się zarówno w historii USA, jak i świata, mimo że jego prezydentura trwała niecałe trzy lata. W przeprowadzonej wśród Amerykanów w 2013 roku przez Instytut Gallupa ankiecie na temat prezydentów USA z ostatnich 60 lat zdecydowanie najwyżej oceniono Johna F. Kennedy’ego. 

więcej >

Premiera książki

Sławomir Jarmuż, Mirosław Tarasiewicz "Alfabet mitów menedżerskich"
O pułapkach bezrefleksyjnego działania
Menedżerowie, specjaliści, trenerzy, konsultanci często opierają swoje działania na osobistym doświadczeniu czy intuicji. Takie podejście nie zawsze się sprawdza, stwarza ryzyko zbędnych nieporozumień lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wprowadzić skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy obalają nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe, błędne założenia i nieefektywne działania spotykane w świecie zarządzania. Nie tylko jednak kwestionują to, co rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.

więcej >

Premiera książki

Marek Staniszewski "...tak na marginesie strategii"
Z peryferii marketingu
Marek Staniszewski, autor Harvard Business Review Polska, który od lat zajmuje się strategią w marketingu, pisze o tym, co znajduje się na peryferiach dziedziny - roli nowych technologii w świecie marek, emocjach w relacjach z klientami, antagonizmach między działami sprzedaży i marketingiem, czy storytellingu. W kilkunastu esejach znajdziemy rozważania stratega, który ma ogromne doświadczenie w branży, dzięki czemu krytycznie odnosi się do marketingowych truizmów, a jednocześnie śmiało sięga po inspiracje różnych dziedzin - filozofii czy fizyki.  

więcej >