Język:

Rada ekspertów

OBUCHOWICZ-SKOPIEC KATARZYNA
OBUCHOWICZ-SKOPIEC KATARZYNA

Od 2010 roku Kierownik Marketingu i Doradca w Muzeum Łazienki Królewskie. W trakcie swojej kariery zawodowej pełniła stanowiska Dyrektora Marketingu w firmach sektora finansowego, m.in. PZU, Compensa, Heros. Założycielka TV przemysłowej w Deutsche Banku i McDonald’s. Producent materiału filmowego do obu produkcji. Wprowadzała na rynek nowe marki, m.in. Vienna Life. Laureatka nagrody Rzecznik Roku przyznawanej przez Gazetę Finansową w 2000 roku. Prezes Stowarzyszenia “Wierni Tradycji Pokoleń”.

OLBRYCHOWSKI MICHAŁ
OLBRYCHOWSKI MICHAŁ

Ponad 15 lat doświadczenia w doradztwie komunikacyjnym, PR i w mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Obecnie Director, Leader of Communications Consulting CE w Deloitte Advisory. Wspiera klientów w zarządzaniu reputacją i budowaniu relacji z kluczowymi interesariuszami. Do niedawna pełnił funkcje Dyrektora Zarządzającego w jednej z największych sieciowych agencji PR w Polsce. W przeszłości był analitykiem finansowym i redaktorem serwisów ekonomicznych.

OLBRYK WALDEMAR
OLBRYK WALDEMAR

Szef wszystkich oddziałów wsparcia dla biznesu Skanska w Polsce. Ekspert w dziedzinie B2B i budowania relacji biznesowych. Od blisko 20 lat działa w obszarze inwestycji, nieruchomości. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w biznesie i wspieraniu zmian w jego otoczeniu. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia MBA prowadzone wspólnie przez Uniwersytet Łódzki i College of Maryland. Posiada tytuł Profesjonalnego Managera Projektu według standardu Project Management Institute (PMI®).

OLBRYŚ PAWEŁ
OLBRYŚ PAWEŁ

W Orange Polska odpowiada za prowadzenie projektów komunikacyjnych skierowanych do klientów B2B z sektora dużych firm. Wcześniej pełnił funkcje kierownicze w firmach cyfrowych z Grupy Elektrim SA. W Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) brał udział we współtworzeniu i realizacji strategii oferty rynkowej PTC dla rynku B2B. Odpowiedzialny za projekty związane z taktyką przekazu marketingowego. W marketingu, reklamie i komunikacji zewnętrznej od 1991 roku. Budował pozycję marki Panorama Firm i Era Biznes.

PALEŃ RENATA
PALEŃ RENATA

Ekspert i praktyk zajmujący się od 15 lat zarządzaniem całościową komunikacją w przedsiębiorstwach różnych branż oraz doradztwem w budowaniu strategii komunikacji, w tym dialogu z interesariuszami. Absolwentka prestiżowego Chartered Institute of PR (Londyn). Wykładała na Webster University School of Business and Technology Management (Genewa). Aktualnie Radca w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji.

PAWLIK-LENIARSKA MAŁGORZATA
PAWLIK-LENIARSKA MAŁGORZATA

Ekspert i pasjonatka brandingu. Założyła i od kilkunastu lat prowadzi w Polsce międzynarodową agencje Dragon Rouge. Pracowała przy projektach brandingowych dla wielu polskich i międzynarodowych marek w Polsce, Europie Wschodniej i Turcji. Doradzała Zarządom WSiP i PGNiG przed wejściem na giełdę. Prezeska European Packaging Design Association, przez wiele lat Członkini Zarządu SAR. Wykładała w Szkole Strategii Marki, szkole Brand Design i i na ASP w Warszawie. Jurorka red dot, Brand Identity Grand Prix w Mediolanie i wielu polskich konkursów kreatywnych.

PAWLIKOWSKA KATARZYNA
PAWLIKOWSKA KATARZYNA

Ekspert ds. konsumenckich i społecznych zachowań kobiet. Członek komitetu zarządzającego The Global Summit on Marketing to Women w Nowym Yorku. Autorka jedynej polskiej publikacji na temat komunikacji do kobiet („Czujesz…” CEDEWU, 2011). Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek oraz książki „Polki” (WUW, 2014) bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek. Właścicielka agencji Garden of Words. Mówca i wykładowca UW.

PER MARKUS TORNBERG
PER MARKUS TORNBERG

Od ponad dwudziestu lat związany z wieloma obszarami biznesu (zarządzaniem, marketingiem, doradztwem, współpracą międzynarodową oraz branżą IT). Wiedzę zdobywał w Regent's Business School w Londynie, na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w warszawskiej SWPS. Był członkiem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli oraz prezesem Instytutu na Rzecz Ekorozwoju. Jest współtwórcą licznych projektów startupowych związanych m.in. z branżą IT. Dyrektor generalny w Crossover w Polsce.

PEŁKA ELŻBIETA
PEŁKA ELŻBIETA

Fellow of Royal Society of Arts, Prezes Polish National Sales Awards, założyciel i Prezes Agencji marketingu zintegrowanego Elżbieta Pełka Creative Services.
Przedsiębiorca, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni. Bazując na współpracy z brytyjską agencją rządową Marketing and Sales Standards Setting Body, stworzyła innowacyjny projekt Polish National Sales Awards (PNSA). W ramach realizowanych przez siebie przedsięwzięć działa na rzecz promocji standardów i etyki w sprzedaży, jak również na rzecz rozwoju przedsiębiorczości.

POLSKA-KAMIEŃSKA AGNIESZKA
POLSKA-KAMIEŃSKA AGNIESZKA

Prezes Zarządu Persona Global Polska i konsultant w Executive-Conversation Polska. Praktyk zarządzania i osiągania rezultatów przez zaangażowanie ludzi. Doświadczony trener, coach i interim manager, dyplomowany mediator. Doskonaliła w rozwoju konsultantów i menedżerów, kierowała dużymi zespołami oraz projektami strategicznymi w polskich i zagranicznych firmach, zdobywając wyróżnienia i nagrody.

POTOROCZYN PAWEŁ
POTOROCZYN PAWEŁ

Dyrektor generalny SWPS. Były Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza. Absolwent Wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, studiował także na Wydziale Historii UW. Służbę publiczną rozpoczął w 1992 r. jako Prezes Zarządu Polskiej Agencji Informacyjnej, a karierę dyplomatyczną jako Konsul do spraw kultury w Konsulacie Generalnym RP w Los Angeles. W 2000 r. zakładał od podstaw Instytut Kultury Polskiej w Nowym Jorku. W roku 2005 został dyrektorem Instytutu Polskiego w Londynie. Członek założyciel Lincoln Center Global Exchange in New York.

PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA JOANNA
PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA JOANNA

Od 20 lat związana z branżą PR, od 16 zarządza firmą Headlines Porter Novelli. Rozwija i nadzoruje realizacje projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej, wielokrotnie nagradzanych przez jury międzynarodowe i krajowe. Członek-założyciel ZFPR. Wykładowca we Francuskim Instytucie Zarządzania i London School of PR. Jurorka w konkursach ZFPR, SIFE oraz Złote Spinacze.

PRZYBYŁ KRZYSZTOF
PRZYBYŁ KRZYSZTOF

Prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, promującej Polskę i Polaków oraz najwyższej jakości polskie produkty i usługi. Fundator i przewodniczący rady Fundacji Best Place Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Wieloletni członek zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej oraz członek Rady Gospodarki Żywnościowej przy Ministrze Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

PUSZCZ HENRYK
PUSZCZ HENRYK

Senior Partner i jeden z założycieli firmy doradczo-szkoleniowej House of Skills. Prowadzi projekty podnoszące efektywność pracy zespołowej oraz rozwijające organizacje dzięki optymalnemu wykorzystaniu niematerialnych zasobów firmy. Współautor książki Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą efektywność dzięki pracy zespołowej.

PYREK EDI
PYREK EDI

Mentor, konsultant marketingowy, podróżnik. Był m.in. coachem prof. Religi. Jako Spin doktor pracował przy kampaniach do sejmu i samorządów. Był negocjatorem pokojowym w Afganistanie po 9.11., pracował z pracownikami polskiej ambasady po katastrofie w Smoleńsku, szkolił opozycje białoruską i głównego kontrkandydata Łukaszenki, jest współtwórcą muzeum Emigracji w Gdyni. Wykłada min. na SWPS i TEDx. Doradza w Polsce, Rosji i Arabii Saudyjskiej.

REINFUSS ROBERT
REINFUSS ROBERT

Specjalizuje się strategicznym HR, systemach zarządzania przez cele, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor metody Market of Objectives™ oraz książki MBO: prosta skuteczna technika zarządzania Twoją firmą, poświęconej technikom zarządzania przez cele oraz wielu artykułów o tematyce zarządzania personelem.

ROK BOLESŁAW
ROK BOLESŁAW

Profesor zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego, dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych, wykładowca MBA, kierownik studiów „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”. Pełnomocnik ds. etyki w PGNiG SA. Uczestniczy w projektach dotyczących etyki i odpowiedzialności biznesu. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, UN Global Compact, współautor Rankingu Odpowiedzialnych Firm.

ROZENEK JACEK
ROZENEK JACEK

Właściciel firmy szkoleniowej i wydawnictwa AUDYTORIUM. Konsultant z zakresu kształtowania wizerunku korporacyjnego i osobistego. Ma doświadczenia w budowaniu strategii prezentacji produktu i rozwiązania w B2B, pracuje w kulturach korporacyjnych opartych o filozofię Great Customer Experience, wdrażając innowacyjne narzędzia rozwojowe i optymalizacyjne. Doradca i coach zarządów firm w Polsce i za granicą.

RUDOLF TOMASZ
RUDOLF TOMASZ

Współzałożyciel i prezes zarządu Innovatiki. Ma ponad 15 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Aon, Arthur Andersen, Abbott, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Deutsche Telekom. Rozwija biznes Innovatiki w USA.

RYGALIK TOMEK
RYGALIK TOMEK

Projektant, wykładowca, kurator i doktor sztuki. Absolwent Politechniki Łódzkiej, Pratt Institute w Nowym Jorku, Royal College of Art w Londynie. Współpracował z wieloma firmami projektowymi w Stanach Zjednoczonych. Prowadzi pracownię projektowania na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie oraz własne Studio Rygalik. Współpracuje m.in. z Siemens, Heineken czy Ikea. Pełni funkcję dyrektora kreatywnego czołowych polskich marek meblowych. Realizuje wiele projektów dla instytucji kultury. Architekt polskiej prezydencji w Radzie UE.

SADOWSKI MIKOŁAJ
SADOWSKI MIKOŁAJ

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT, która zdobyła już ponad 160 nagród na festiwalach kreatywnych i reklamowych świata, m.in. Cannes Lions, NYF, Clio, Eurobest, Epica, Golden Drum, ADC*E. Mikołaj pracował dla takich marek jak Nike, Google, ING czy Samsung. Czuje się też współautorem sukcesu kilku polskich startupów a z kampanii charytatywnych, przy których pracował najlepiej wspomina Rak’n’Roll Records.

SCHMIDT WŁODZIMIERZ
SCHMIDT WŁODZIMIERZ

Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od stycznia 2013 roku Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Wcześniej pracował m.in. w Kraft Foods, Bols, AIG Amplico Life i Leaf. Był także dyrektorem zarządzającym agencji brandingowej Lothar Böhm i szefem firmy technologicznej effectiBI. Jest członkiem zarządu IAB Europe oraz Rady Reklamy.

SERAFIŃSKI BARTŁOMIEJ
SERAFIŃSKI BARTŁOMIEJ

Jeden z najbardziej doświadczonych strategów marketingowych w Polsce, współautor sukcesów polskich brandów. Od 2009 r. prowadzi firmę Touch Ideas, która specjalizuje się w innowacjach rynkowych i designie produktów i usług. Touch Ideas jako pierwsza polska firma została nagrodzona Red Dot Communication Design Award oraz nagrodą Złote Effie - za projekt piwa Łomża i komunikację tej marki.

SERETNY MAREK
SERETNY MAREK

Pracownik Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingowym na arenie międzynarodowej. Na polu akademickim w ramach nauk o zarzadzaniu zajmuje się nauką o marketingu jako ich subdyscypliną. Swoje zainteresowania naukowe realizuje w przestrzeni odpowiedzialnego marketingu, wdrażając autorski Model Sustainable Marketing oraz rozwijając teorię Sustainable Marketing Management.

SKAŁA MAREK
SKAŁA MAREK

Trener, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń (tytuł Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014) oraz współwłaściciel Grupy PRC. Dziennikarz – publicysta, autor kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Autor bestsellera "Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych". Nagroda Ostre Pióro BCC. Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

SKIRSKI PIOTR
SKIRSKI PIOTR

Pracuje dla Cisco Systems Polska od 1999 roku. Jest odpowiedzialny za kluczowe obszary wzrostu dla Cisco w Polsce oraz zespół obsługujący sektor publiczny. Tworzył politykę współpracy z firmami doradczymi w zakresie wykorzystania funduszy unijnych. Odpowiadał za strategię sprzedaży oraz zespół obsługujący sektory: publiczny, finansowy, energetyczny, paliwowy, kolejowy oraz projekty regionalnych sieci szerokopasmowych i regionalnych chmur edukacyjnych. Był przewodniczącym komitetu w ramach FTTH Conference 2015 i FTTH Council Europe.

ŚLUSAREK MACIEJ
ŚLUSAREK MACIEJ

Wspólnik Zarządzający i współzałożyciel firmy prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Ekspert w dziedzinie ochrony własności intelektualnej oraz dóbr niematerialnych osób prawnych i fizycznych. Łączy bogatą wiedzę o biznesie z wszechstronnym doświadczeniem we współpracy z branżami cechującymi się dominującym udziałem pracy twórczej. Prowadzi liczne postępowania związane z prawem konkurencji.

SOBCZAK ANDRZEJ
SOBCZAK ANDRZEJ

Kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych SGH w Warszawie. Dyrektor Ośrodka Studiów nad Cyfrowym Państwem. Skupia się na zastosowaniu architektury korporacyjnej oraz strategicznego zarządzania IT do zarządzania dużymi programami transformacyjnymi, koordynacji realizacji portfeli projektów, wdrażania idei cyfrowego państwa oraz budowy inteligentnych miast.

SOBIERAJSKI TOMASZ
SOBIERAJSKI TOMASZ

Socjolog, badacz, metodolog, doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jego główne obszary zainteresowań to: socjologia edukacji, socjologia zdrowia, wakcynologia społeczna oraz komunikacja lekarz-pacjent. Autor kilku książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Projektuje oraz koordynuje polskie i międzynarodowe projekty badawcze, realizowane dla instytucji rządowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Jest maratończykiem i trenuje squasha.

SROKOWSKI ŁUKASZ
SROKOWSKI ŁUKASZ

Właściciel firmy NAVIGO Badania Organizacji. Wykładowca MBA, w latach 2010-2013 prodziekan Wydziału Menedżersko-Ekonomicznego WSH we Wrocławiu. Przeprowadził ponad 3 tysiące godzin szkoleń dla biznesu i administracji. Autor książki "Zmienić myślenie o firmie: zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce". 

STACHURSKA IZABELA
STACHURSKA IZABELA

Konsultant i trener liderów biznesu i kultury oraz kadry akademickiej. Certyfikowany coach, absolwentka międzynarodowego programu Co-Active®Leadership Programme, prowadzonego przez uznany the Coaches Training Institute w Stanach Zjednoczonych. Przygotowuje liderów do przeprowadzenia rzeczywistej transformacji w zmieniającym się społeczeństwie i wymagającym środowisku biznesowym. Manager kultury z 20-letnim stażem. Kierownik Wydziału Zarządzania Wiedzą w IAM. Wykładowca Collegium Civitas i publicystka.

STALMACH SŁAWOMIR
STALMACH SŁAWOMIR

Dziennikarz i publicysta. Obecnie publikuje w Rzeczpospolitej i Onet.pl oraz prowadzi swój autorski program w Telewizji Polsat News 2 pod tytułem "Nie rządem Polska stoi". Jest założycielem i prezesem Fundacji Dobro Lokalne. Wydał tomik wierszy pt.: Myśl prosta.

STANISZEWSKI MAREK
STANISZEWSKI MAREK

Heuristica - właściciel. Ekspert komunikacji marketingowej i brandingu. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych
 agencjach, pełnił również obowiązki CMO. Wykładowca i trener. Współtworzył m. in. program branżowej Szkoły 
Strategii Marki przy SKM/SAR, gdzie od wielu lat prowadzi zajęcia.
 Autor wielu publikacji w prasie branżowej oraz książek: „Atlas strategiczny” i
 „Strategiczny podstęp”, "Tak na marginesie strategii", współautor „Portretu klienta”.

STANNY KATARZYNA
STANNY KATARZYNA

Prodziekan Wydziału Sztuki Mediów warszawskiej ASP, gdzie prowadzi Pracownię Obrazowania dla Mediów. Pracuje dla PAN, zajmuje się grafiką użytkową i pracą naukową, współpracuje ze Swarovski Elements. Brała udział w 27. wystawach indywidualnych oraz w ponad 80. wystawach zbiorowych w Polsce, Francji, Niemczech, Luksemburgu i Chinach. Laureatka nagród i wyróżnień, w tym Nagrody MKiDN za osiągnięcia w pracy artystycznej i dydaktycznej (2014) oraz Nagrody Rektora ASP w Warszawie (2015). Członkini Zarządu ZAiKS-u.

STANOCH EDWARD
STANOCH EDWARD

Edward jest partnerem, członkiem zarządu Aon Hewitt w Polsce i szefem europejskiej praktyki Talent Aon Hewitt. Od 20 lat zajmuje się doradztwem strategicznym i działaniami z zakresu talent management. Od 2002 roku związany jest z Aon Hewitt. Edward specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów strategicznych i programów rozwojowych dla najwyższej kadry zarządzającej w ramach swoich autorskich koncepcji Reflection Zone i 3r.

STOKALSKI BORYS
STOKALSKI BORYS

Ekspert w zakresie strategii i nowych technologii w organizacjach, współwłaściciel i prezes Infovide-Matrix. Senior Consultant w Cutter Consortium. Autor koncepcji „legonomii” i „kolaborujących” organizacji. Jego artykuły i wystąpienia identyfikują nowe trendy w zakresie zarządzania innowacjami, wpływu zmian technologicznych na biznes oraz zarządzania architekturą organizacji.

SZCZEPANIAK WOJCIECH
SZCZEPANIAK WOJCIECH

Partner Zarządzający w kancelarii SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie prawa spółek, prawa regulującego fundusze inwestycyjne oraz publicznego obrotu papierami wartościowymi. Doradza klientom przy tworzeniu optymalnych struktur zapewniających bezpieczeństwo sukcesji majątkowej z wykorzystaniem zagranicznych fundacji prywatnych i trustów.

SZCZEPAŃSKI GRZEGORZ
SZCZEPAŃSKI GRZEGORZ

20+ lat w branży, pierwsze 10 lat w agencjach Burson-Marsteller i legendarnej BCA SA, której był założycielem. Później w największych polskich korporacjach: Bank Pekao SA i Grupa Żywiec. Członek Press Club Polska. 2009-2010 członek zarządu International PR Association. W 2002r. uznany za jednego z 25 najlepszych polskich managerów (Home&Market: „Walne Zgromadzenie Polskiej Gospodarki”).

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/