Język:

RADA EKSPERTÓW

ADAMSKA LIDIA
ADAMSKA LIDIA

Doktor nauk ekonomicznych, ekspertka w zakresie makroekonomii, gospodarek krajów w procesie transformacji. Członkini Zarządu i CFO GPW (2006–2013). Kierowała budową systemu rachunkowości zarządczej na GPW, uczestniczyła w procesie upublicznienia Giełdy, odpowiadała za kontakty z inwestorami krajowymi i zagranicznymi, była przedstawicielką GPW w Europejskiej Federacji Giełd.

ADUSZKIEWICZ ADAM
ADUSZKIEWICZ ADAM

Doktor filozofii, menedżer, coach. Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej. Współpracuje z Instytutem Psychoimmunologii i z Akademią Psychologii Przywództwa. Członek założyciel i członek prezydium Izby Coachingu. Autor i tłumacz.

ANDRZEJAK PRZEMYSŁAW
ANDRZEJAK PRZEMYSŁAW

Prezes Zarządu Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Ekspert w projektach restrukturyzacji, konsolidacji grup kapitałowych oraz w fuzjach i przejęciach spółek. Doradca w międzynarodowej promocji gospodarczej oraz strategii promocji regionów i miast. Współtwórca i koordynator Work and Travel Ameryka STE Columbus Club. Pełnomocnik Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ds. Rozwoju i Promocji Uczelni.

ANTOSZEWSKI KUBA
ANTOSZEWSKI KUBA

Współzałożyciel instytutu SMG/KRC w 1990 roku (obecnie Millward Brown). Moderował wywiady zogniskowane, realizował badania jakościowe, przez wiele lat szef zespołu badawczego, specjalizował się w badaniach służących tworzeniu strategii i komunikacji marketingowej. Obecnie PR Manager Millward Brown odpowiedzialny za współtworzenie wizerunku instytutu, komunikację wewnętrzną, badania społeczne oraz kontakty z mediami.

BĄBIAK-KOWALSKA DOROTA
BĄBIAK-KOWALSKA DOROTA

Zastępca redaktora naczelnego ogólnopolskiego Pisma Samorządu Terytorialnego „Wspólnota”, redaktor naczelny miesięcznika „Pracownika Samorządowy”, autorka i współautorka wielu publikacji książkowych z zakresu prawa samorządowego i administracyjnego, autorka wielu artykułów i odpowiedzi prawnych, doświadczony trener z zakresu prawa samorządu terytorialnego i administracyjnego, konsultant w Kancelarii Prawnej Kawecki, Syjut i Wspólnicy spółka komandytowa.

BAKALARSKA MALWINA
BAKALARSKA MALWINA

Doktor socjologii, specjalistka ds. komunikacji międzykulturowej i zarządzania wielokulturowego. W praktyce konsultingowej i trenerskiej wykorzystuje doświadczenie zdobyte podczas pracy oraz badań prowadzonych w krajach europejskich, afrykańskich i azjatyckich. Autorka programów studiów podyplomowych (m.in. PAN) i publikacji z w/w zagadnień.

BATORSKI DOMINIK
BATORSKI DOMINIK

Doktor socjologii i data scientist łączący pracę naukową (ICM UW) z działalnością doradczą i biznesową. Bada zmiany społeczne i gospodarcze związane z upowszechnieniem ICT. Jest autorem badań Diagnoza społeczna oraz Cyfrowa gospodarka. Obecnie jest członkiem Rady ds. Cyfryzacji. Od kilkunastu lat analizuje duże dane zbierane przez serwisy internetowe i firmy telekomunikacyjne, współtworzy też Sotrender’a narzędzia analityczne do monitoringu i optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych.

BATYCKA BOŻENA
BATYCKA BOŻENA

Projektantka i właścicielka firmy z luksusową galanterią skórzaną - Batycki. Jest kobietą z klasą, wykształconą i pełną pasji. Z odwagą realizuje własne marzenia o firmie, szczęśliwych ludziach i pięknych przedmiotach wokół nas. Ambitna, przedsiębiorcza, uparta. Zaraża optymizmem, pozytywną energią i radością życia. Jest kobietą aktywną - uprawia jogę, biega, pływa. Dużo czyta, podróżuje, interesuje się historią religii i sztuki.

BETTMAN DOMINIKA
BETTMAN DOMINIKA

Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w 1995 r., a rok później związała się z koncernem Siemens, gdzie kolejno zdobywała doświadczenie związane z działalnością różnych branż firmy. Od roku 2009 jest Prezesem Zarządu ds. Finansowych Siemens Sp. z o.o.

BEŁDOWSKI JAROSŁAW
BEŁDOWSKI JAROSŁAW

Łączy pracę zawodową i akademicką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W swojej karierze był m.in. Wiceprezesem Banku Gospodarstwa Krajowego, Dyrektorem Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Gdańsku oraz Doradcą Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego. Członek-założyciel, a obecnie Prezes Polskiego Stowarzyszenia Ekonomicznej Analizy Prawa.

BIEDRZYCKI NORBERT
BIEDRZYCKI NORBERT

Prezes Zarządu ABC Data S.A. W latach 2010-2012 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w spółce Sygnity S.A. Pracował także w McKinsey and Company Polska Sp. z o.o., gdzie w Business Technology Office realizował obsługę klientów z sektora telekomunikacyjnego oraz high-tech na rynku europejskim oraz w firmie Oracle Polska Sp. z o.o., gdzie był odpowiedzialny m.in. za zbudowanie działu aplikacji biznesowych i wprowadzanie produktów aplikacyjnych na rynek.

BILIŃSKA AGNIESZKA
BILIŃSKA AGNIESZKA

Ekspertka w dziedzinie mentoringu, komunikacji i przywództwa. CEO w firmie doradczej Trusted Communication, wspierającej liderów w rozwoju zawodowym i osobistym. Organizuje autorski program rozwojowy dla kobiet w korporacjach „Leading Women”. Executive coach, akredytowany moderator w forum CEO Round Table. Doświadczona menedżerka pracująca w firmach globalnych m.in. PwC, Scandinavian Tobacco.

BONAROWSKI MICHAŁ
BONAROWSKI MICHAŁ

Ekspert komunikacji w Internecie jako Head of Strategy w agencji interaktywnej Astoria Avenue. Współtwórca pierwszych serwisów internetowych w Polsce. Pracował m.in. dla: „Gazety Bankowej”, „Businessman Magazine”, tygodnika „Polityka”, portalu Onet.pl, PAP, TVP. Doradza funduszom inwestycyjnym oraz tworzy strategie komunikacji. Członek Internet Society, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów.

BORCZYK ANDRZEJ
BORCZYK ANDRZEJ

W Mars/Masterfoods kierował zespołami sprzedaży, jako Resourcing and Talent Development Manager, tworzył strategie employer branding, rekrutacji i rozwoju pracowników. Pełnił funkcję dyrektora HR na Polskę i Europę Centralną w Diageo. Od 2010 r. dyrektor HR w polskim oddziale Microsoft, firmie, która otrzymała prestiżową nagrodę Najlepsze miejsce Pracy 2011 oraz 2012 Great Place to Work Institute Polska.

BRACH BARTEK
BRACH BARTEK

Antropolog z wykształcenia, trener debat z zamiłowania, strateg marketingowy z zawodu. Pracował dla najlepszych firm brand consultingowych w Polsce (BNA) i Wielkiej Brytanii (Saffron Brand Consultants). Silnie zaangażowany w tworzenie młodej mądrości. Współwprowadzał do Polski storytelling jako narzędzie analizy komunikacji i zmiany organizacyjnej. Twórca Króliczej Nory – sieci interpretatorów młodej kultury. Członek jury konkursów reklamowych KTR i Young Creatives. Wykładowca SWPS i UW.

BRAUNTSCH MONIKA
BRAUNTSCH MONIKA

Właścicielka marki oświetleniowej KAFTI, współtwórczyni inicjatywy The Spirit of Poland, promującej polski design na forum międzynarodowym. W 2011 roku zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Young Creative Entrepreneur, organizowanego przez British Council. Aktywny członek Śląskiego Klastra Designu, współzałożycielka WILKa Otwartego Klastra Designu. Managerka i promotorka designu z 8-letnim doświadczeniem w branży. Wcześniej pracowała jako Manager Operacyjny w firmie konsultingowej Kroll.

BRZEZIŃSKI MIŁOSZ
BRZEZIŃSKI MIŁOSZ

Konsultant biznesowy, interpretator zjawisk psychologicznych w biznesie, inspirator współpracujący z rynkiem biznesowym na całym świecie. Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących zastosowania psychologii w biznesie. Autor książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym. Mentor AIP Business Link, certyfikowany coach International Coaching Community, wykładowca akademicki.

CZAPIŃSKA MARTA
CZAPIŃSKA MARTA

Psycholog społeczny i trenerka kompetencji interpersonalnych. Szefowa zespołu strategicznego przy Ministrze Edukacji Narodowej. Odpowiedzialna za koordynowanie współpracy ekspertów zewnętrznych z ministerstwem w obszarze kreowania polityki oświatowej. W ramach studiów doktoranckich w Instytucie Studiów Społecznych UW zajmuje się badaniem i rozwijaniem kapitału społecznego. Aktywnie wspiera proces cyfryzacji szkół.

CZAPIŃSKI JANUSZ
CZAPIŃSKI JANUSZ

Profesor na Wydziale Psychologii UW i prorektor WSFiZ w Warszawie. Zajmuje się psychologią społeczną i makropsychologią. Od 1991 r. prowadzi we współpracy z ekonomistami, socjologami, demografami i statystykami badania nad jakością życia Polaków; od 2000 r. w ramach projektu Diagnoza Społeczna. Autor kilku koncepcji poświęconych emocjonalnym i poznawczym mechanizmom adaptacji.

DĄMBSKA AGATA
DĄMBSKA AGATA

Współprowadzi think tank Forum Od-nowa, projektujący i wdrażający zmiany systemowe w sektorze publicznym – samorządach, administracji centralnej i finansach publicznych. Jest działaczką trzeciego sektora od 1994 roku, współzałożycielką i liderką kilku organizacji pozarządowych, publicystką, szefową portalu polsko-czeskiego, tłumaczką, lektorką języka polskiego dla cudzoziemców. Studiowała socjologię na Uniwersytecie Warszawskim.

DANEK BARTŁOMIEJ
DANEK BARTŁOMIEJ

Dyrektor Sprzedaży w PayU S.A. Był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży i marketingu w home.pl oraz przez 7 lat był związany z polskim oddziałem Microsoft. Jeszcze wcześniej pracował w instytucjach rządowych na stanowiskach dyrektorskich w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Karierę rozpoczął rozwijając WebService, jako wiceprezes i współwłaściciel.

DAWID-SAWICKA MONIKA
DAWID-SAWICKA MONIKA

Ekspertka ds. rynku pracy. Z branżą HR związana od 15 lat. Autorka opracowań dotyczących polskiego rynku pracy i wywiadów z dyrektorami personalnymi. Organizatorka konferencji dedykowanych środowiskom HR. Pomysłodawczyni konferencji HR Directors Summit. Inicjatorka Spotkań HR. W PARP zaangażowana w realizację największego badania rynku pracy - Bilans Kapitału Ludzkiego. Certyfikowany trener narzędzia diagnostycznego Stylów Myślenia i Działania FRIS. Coach ECPC, pracujący z osobami dokonującymi zmiany życia zawodowego. 

DEDO JANUSZ
DEDO JANUSZ

Prezes  Banku HSBC Bank Polska (2006 – 2014), Wiceprezes Banku Pekao SA (1998 – 2004) oraz Prezes Banku Pekao SA na Ukrainie (2004 - 2006). Zajmował także stanowiska regionalne oraz międzynarodowe w strukturach Mastercard. Członek Rady Związku Banków Polskich, a także, od czerwca 2011 roku, Prezes Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych, działającego w ramach Konfederacji Lewiatan. Członek Rady Nadzorczej Budimex SA. Pasjonat żeglarstwa oceanicznego. Mąż i ojciec dwójki dorosłych dzieci.

DOMAŃSKI JAROSŁAW
DOMAŃSKI JAROSŁAW

Doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, profesor nzw. na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. W pracy naukowej zajmuje się analizami Trzeciego Sektora. Jest autorem koncepcji zarządzania strategicznego oraz zarządzania ryzykiem w polskich organizacjach pozarządowych. Wykładowca m.in. marketingu, przewodzenia w organizacji. Pełni funkcję Kanclerza Szkoły Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie.

DRABENT YURI
DRABENT YURI

Współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji social mediowej „Lubię to". Yuri odpowiada za tworzenie strategii komunikacyjnych dla kluczowych klientów. Na przestrzeni lat prowadził kampanie marek, takich jak NIVEA, H&M czy HBO. Był nominowany do miana Człowieka Roku Polskiego Internetu za osiągnięcie pozycji jednej z najważniejszych osób polskiego marketingu. Prywatnie niepoprawny podróżnik i miłośnik sportów ekstremalnych.

DRZEWIECKI ALEKSANDER
DRZEWIECKI ALEKSANDER

Prezes Zarządu i jeden z akcjonariuszy House of Skills. Wiceprezes Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Konsultingu przy Konfederacji Lewiatan. Współtwórca i wieloletni przewodniczący Rady Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Certyfikowany konsultant Blue Ocean Strategy na INSEAD. Autor książki "Dobre Przywództwo – najlepsze praktyki polskich liderów biznesu". Członek Rady Fundacji Dzieci Niczyje.

DUDEK PAWEŁ
DUDEK PAWEŁ

Ekspert w zakresie rozwoju biznesu i zarządzania zmianą. Od 2016 członek zarządu EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., największej w regionie CEE firmy zapewniającej pełną obsługę mailingów transakcyjnych, promocyjnych oraz komunikacji multikanałowej. Był prezesem zarządu WARS S.A., pracował dla: Bird & Bird, Medicover oraz Norwich Union, doradzał zarządom spółek z branży telekomunikacyjnej oraz usług profesjonalnych. Absolwent m.in. „Leadership Development Program” (Harvard Business School w Bostonie).

DUMA DARIUSZ
DUMA DARIUSZ

Przedsiębiorca, konsultant i trener zarządzania, mówca, filozof. Stworzył firmę doradczo-szkoleniową Chiltern Consultancy International - Business Farm. Popularyzuje wiedzę, kompetencje i wartości związane z przedsiębiorczością, przywództwem, otwartością na zmiany, skutecznością biznesową i zarządzaniem sprzedażą. Zaangażowany w wiele projektów rozwojowych dla liderów życia gospodarczego i społecznego

DYMOWSKI JACEK
DYMOWSKI JACEK

Od blisko 15 lat zajmuje się planowaniem strategicznym, w tym strategiami społecznej odpowiedzialności. W przeszłości zawodowo związany z Arthur Andersen, Orange oraz D. Kulczyk i J. Santorskim. Autor pierwszego w Polsce raportu społecznego przygotowanego w oparciu o wytyczne GRI. Jako doradca Kulczyk Investments ds. CSR tworzył merytoryczną stronę RESPECT Index. Pracował jako ekspert projektów Programu ONZ ds. Rozwoju.

DZIEWGUĆ MAGDALENA
DZIEWGUĆ MAGDALENA

Dyrektor Programowy Fundacji Rozwoju Kompetencji Strategicznych i Head of Google for Work CEE. Wczęsniej pracowała w zarządzie Exatel i kilku Radach Nadzorczych, zarządzała m.in. rynkiem biznesowym sieci kom. Polkomtel. Ekspert zarządzania segmentem B2B i budowania strategii rozwoju dla firm usługowych. Jako jedna z niewielu kobiet ukończyła menedżerskie studia podyplomowe na Harvard Business School, posiada tytuł Executive MBA SGH.

DZIK ZOFIA
DZIK ZOFIA

Założycielka Fundacji Humanites-Sztuka Wychowania. Pracowała m.in. w Andersen Business Consulting, od 2003 r. związana z Grupą Intouch Insurance (obecnie RSA), w latach 2004–2007 była prezesem TU Link4, a w latach 2007–2009 członkiem zarządu Intouch Insurance B.V. w Holandii oraz CEO na Europę Centralną i Wschodnią Intouch Insurance. Zasiada w radach nadzorczych m.in. PKO BP, TU Link4, ERBUD SA.

DZIOMDZIORA WOJCIECH
DZIOMDZIORA WOJCIECH

Radca Prawny w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka. Ekspert prawa mediów, nowych technologii, telekomunikacji oraz praw autorskich i prawa kultury. Kierował Projektami Kluczowymi, a następnie Relacjami Zewnętrznymi i CSR w Orange, był członkiem KRRiT. Jest członkiem Rady Powierniczej Zamku Królewskiego w Warszawie i wiceprezesem Fundacji Sztuka Media Film. Zaprasza do bloga

FRĄTCZAK-RUDNICKA BARBARA
FRĄTCZAK-RUDNICKA BARBARA

Socjolog, ekspertka w zakresie m.in. badań komunikacji marketingowej oraz analizy trendów społecznych i konsumenckich. W badaniach pracuje od 1992 r. (DEMOSKOP, IPSOS, a od 2003 r. w 4P Research Mix). Prowadzi w Instytucie Socjologii UW wykłady na temat marketingu społecznego i politycznego, komunikacji marketingowej i trendów konsumenckich. Stypendystka Fulbrighta, członkini AQR i ESOMAR.

GAJEWSKI ZBIGNIEW
GAJEWSKI ZBIGNIEW

Zastępca dyrektora generalnego PKPP Lewiatan. Współtworzył m.in. dziennik Nowa Europa oraz miesięcznik „Businessman Magazine”. Od 2006 r. w PKPP Lewiatan, gdzie odpowiada m.in. za komunikację i rozwój organizacji. Inicjator projektu i szef I EFNI w Sopocie. Jest członkiem rządowego Zespołu ds. Odpowiedzialności Społecznej Przedsiębiorstw i Przewodniczącym Grupy ds. Promocji CSR w Polsce.

GALICA MATEUSZ
GALICA MATEUSZ

Client Service Director i Dyrektor ds. Komunikacji w TNS Polska. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Pracował w branży medialnej, reklamowej.. Jako szef zespołu ds. komunikacji laureat PRotona 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme2014. Publikował m.in. w Media i Marketing Polska, Brief, Harvard Business Journal, Press, Marketing w Praktyce, Puls Biznesu, Businessman Magazine, Marketing Serwis.

GAWORSKI MARCIN
GAWORSKI MARCIN

Współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT oraz domu produkcyjnego F25. Współtwórca start-upu CheesCat. Ekspert ds. internetu i mobile w inkubatorze BonusCard. Zarządzający w McCann Erickson w latach 2001-2007. Aktywny działacz na rzecz rozwoju rynku usług marketingowych i e-commerce w skmSAR i SMB. Wykładowca, juror, nominowany w kategorii Człowiek Roku Impactor oraz AdMan Roku 2014.

GIERCZAK-GRUPIŃSKA KATARZYNA
GIERCZAK-GRUPIŃSKA KATARZYNA

Socjolog MBA w zakresie HR, hotelarz, dyplomowany lider zmiany. Od 2011 r. fundator i prezes Fundacji Firmy Rodzinne w Poznaniu oraz dyrektor operacyjny FBN Poland – międzynarodowej największej sieci firm rodzinnych. Członek zarządu od 2008 r. Inicjatywy Stowarzyszenia Firmy Rodzinne IFR w Warszawie. Współwłaściciel w firmie rodzinnej GELG.

GLEN PIOTR
GLEN PIOTR

Menadżer Zarządzający w warszawskim Teatrze Kamienica. Wcześniej, wieloletni szef CSR w PZU. Absolwent zarządzania i studium menedżerskiego Mini MBA na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów menedżerskich na SGH. Jest jedną z pierwszych osób w polskim biznesie, które zawodowo zajmują się CSR, tworząc standardy działania w tym obszarze.

GLUSMAN JUSTYNA
GLUSMAN JUSTYNA

Doktor nauk ekonomicznych, specjalizuje się w zagadnieniach polityki gospodarczej i regionalnej, samorządu terytorialnego, rozwoju miast i zarządzania miastem, funduszy unijnych i innowacji. Uczestnik i koordynator I edycji Prezydenckiego Programu Eksperckiego dla młodych naukowców w Kancelarii Prezydenta RP. Współpracuje z Forum Od-nowa, think tankiem projektującym zmiany systemowe w sektorze publicznym.

GÓRALCZYK BOGDAN
GÓRALCZYK BOGDAN

Profesor w Centrum Europejskim UW. Politolog i sinolog. Były szef Gabinetu Politycznego ministra Spraw Zagranicznych (2001–2003) i długoletni dyplomata, m.in. w latach 2003–2008 ambasador RP w Tajlandii, na Filipinach i w Związku Mjanma (d. Birma). Autor wielu książek i publikacji na temat Chin i Azji oraz Węgier. Ostatnio wydał: Sun Yat-sen. Misjonarz rewolucji, Warszawa 2013. 

GOŹDZIOR ŁUKASZ
GOŹDZIOR ŁUKASZ

Dyrektor Fundacji Marka dla Polski, której celem jestem stworzenie brandingu i budowa marki Polska. Wcześniej dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań, gdzie odpowiadał za realizację Strategii Marki Poznań oraz powstanie innowacyjnego w skali ogólnopolskiej Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką Poznań. Inicjator wielu innowacyjnych rozwiązań w marketingu miejsc m.in. Konsorcjum Marki Poznań. Wg. Brief jeden z 50. najbardziej kreatywnych w biznesie w 2013r.

GRENDOWICZ MARIUSZ
GRENDOWICZ MARIUSZ

Do września 2014 r. prezes Polskich Inwestycji Rozwojowych. Wcześniej prezes zarządu mBanku oraz wiceprezes zarządu Banku BPH. Rozpoczął swą międzynarodową karierę bankową w 1983 r. w Londynie. Następnie zajmował kierownicze stanowiska w Holandii, w Polsce i na Węgrzech. Były członek zarządu Związku Banków Polskich oraz prezes Polskiego Związku Pracodawców Prywatnych Banków i Instytucji Finansowych „Lewiatan”.

GREWIŃSKI MIROSŁAW
GREWIŃSKI MIROSŁAW

Doktor habilitowany polityki społecznej. Pracuje jako profesor w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie, gdzie pełni funkcję prorektora. Autor oraz współautor ponad 180 publikacji naukowych, w tym 32 książek z zakresu polityki społecznej. Jest członkiem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej i Polskiego Oddziału Klubu Rzymskiego.

GUZIK MARCIN
GUZIK MARCIN

Partner i wiceprezes Zarządu  TenStep Polska. W TenStep na świecie zajmuje się rozwojem metod narzędzi i programów wdrażania zarządzania projektami, portfelami, programami, biur projektów. Projektant wielu procesów wdrożeniowych zakończonych sukcesem. Doradca menedżerów i zarządów polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydziału Informatyki i Zarządzania.

HAJDUK ARKADIUSZ
HAJDUK ARKADIUSZ

Partner Zarządzający ALLBRIDGE Business Advisory (Member of DOOR International). Posiada doświadczenia w strategicznym zarządzaniu HR, modelowaniu kultur organizacyjnych, zarządzaniu wiedzą i innowacjami, marketingiem, eventami oraz PR. Jeden z pierwszych w Europie certyfikowanych Executive Facilitators w rozwoju efektywnych kultur opartych o organizacyjną oraz indywidualną współodpowiedzialność (accountability).

HALICKI MATEUSZ
HALICKI MATEUSZ

Doktor nauk ekonomicznych, ekspert w zakresie zarządzania, finansowania innowacji i rozwoju. Prezes Zarządu ECORYS Polska - jednej z najstarszych firm doradczych na rynku europejskim, specjalizującej się w konsultingu stanowiącym połączenie usług badawczych, analitycznych, strategicznych oraz komunikacyjnych. Pomysłodawca konsolidacji sektora medialno-kreatywnego w celu podniesienia jego konkurencyjności, inicjator pierwszego w Polsce klastra działającego w tym obszarze (Creative Communication Cluster).

HATALSKA NATALIA
HATALSKA NATALIA

Obserwatorka trendów, autorka bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki Przyciągania.  Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer.

HEJNOWSKI SEBASTIAN
HEJNOWSKI SEBASTIAN

Dyrektor zarządzający agencji Ciszewski MSL oraz COO MSLGROUP dla krajów regionu CEE. Ekspert w konsultingu, komunikacji marketingowej i kryzysowej oraz public affairs. W zakresie kreowania wizerunku doradzał m.in. SABMiller, Carrefour, Ryanair, Carlsberg, ITI Neovision, Agorze. Działa w ZFPR, członek Polskiego Stowarzyszenia PR. Członek zespołu ds. przedsiębiorczości przy prezydencie RP.

IZMAŁKOWA JULIA
IZMAŁKOWA JULIA

Psycholog, założycielka Izmałkowa Consulting, jedynej w Polsce firmy wykorzystującej badania etnograficzne dla celów marketingowych i biznesowych. Była strategiem w agencjach reklamowych DDB i EURO RSCG. Realizuje badania m.in. dla firm finansowych, farmaceutycznych, FMCG. Publikuje, wykłada na studiach podyplomowych, bierze udział w wystąpieniach naukowych i konferencjach branżowych.

JAMROZIAK TOMASZ
JAMROZIAK TOMASZ

Psycholog biznesu, coach, wykładowca Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu PW. Właściciel firmy szkoleniowej Otwarte Przestrzenie. Jako ekspert współpracuje z TVP, TVN, „Trójką”, Radiem Bis, „Dziennikiem”. Jego klientami są zarządy i menedżerowie polskich i międzynarodowych firm, którym doradza w zakresie rozwoju, łącząc poczucie humoru z głęboką pracą i inspirację z praktyką.

JASŁOWSKA MONIKA
JASŁOWSKA MONIKA

Przez 6 lat, kierowała Działem Brand PR, w największej polskiej firmie farmaceutycznej Polpharma. Zainicjowała szereg kampanii społecznych i edukacyjnych, które zdobyły wiele międzynarodowych nagród. Obecnie zajmuje się tworzeniem procesów brandingowych oraz budowaniem silnych marek produktowych i korporacyjnych na wszystkich rynkach Grupy Polpharma. Członek stowarzyszenia EACD (European Association of Communication Directors). Zasiada w kapitułach wielu konkursów marketingowych.

JAŻDŻEWSKI LESZEK
JAŻDŻEWSKI LESZEK

Politolog i publicysta, regularnie zamieszcza komentarze w polskich mediach. Redaktor naczelny magazynu „Liberté!”, liberalnego pisma społeczno-politycznego. Członek rady fundacji Projekt: Polska.

KACHNIEWSKI MIROSŁAW
KACHNIEWSKI MIROSŁAW

Prezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Przed dołączeniem do SEG pracował w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Wcześniej był pracownikiem Ministerstwa Przekształceń Własnościowych i Katedry Finansów Międzynarodowych SGH. Ma stopień naukowy doktora. Jest autorem wielu publikacji o tematyce ekonomicznej. Zasiada we władzach Europejskiego Stowarzyszenia Spółek Giełdowych (EuropeanIssuers).

KALEŃSKI IGOR
KALEŃSKI IGOR

Prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Członek Rady Nadzorczej polskiej firmy farmaceutycznej Sequoia. Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, członek Rady Reklamy, arbiter Komisji Etyki Reklamy i członek grupy doradczej RPP przy MSZ. Były członek Zarządu i Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Wcześniej pełnił funkcję prezesa agencji MRM Momentum Worldwide.

KAMIEŃSKI JANUSZ
KAMIEŃSKI JANUSZ

Konsultant, business developer, menedżer i trener. Partner zarządzający w firmie doradczej Executive-Conversation. Ma doświadczenia w budowaniu i realizacji strategii na podstawie koncepcji CEM . Doradzał zarządom firm w Polsce, Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Autor wielu publikacji i wystąpień publicznych podczas konferencji w Polsce i za granicą (Berlin, Vancouver, Szanghaj).

KASTORY EWA
KASTORY EWA

Senior Partner w House of Skills. Odpowiedzialna za obszar merytoryczny "Negocjacje i porozumienia". Autorka unikatowych projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. W doradztwie wykorzystuje wieloletnie osobiste doświadczenie w zarządzaniu. Jest twórcą i kierownikiem merytorycznym Szkoły Negocjacji.

KLUZA STANISŁAW
KLUZA STANISŁAW

Doktor nauk ekonomicznych, twórca oraz pierwszy przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (2006–2011). Były Minister i Wiceminister Finansów (2006), główny ekonomista oraz dyrektor departamentu w BGŻ (2002–2006). Wcześniej związany z McKinsey & Co (1998–1999) i Unilever (1994–1998). Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskał stopień doktora nauk ekonomicznych.

KOBESZKO JANUSZ
KOBESZKO JANUSZ

Ekspert Forum Od-nowa, pierwszy historycznie przyjęty student Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie, b. dyrektor departamentu w Ministerstwie Finansów, współpracował także z Instytutem Sobieskiego. Posiada uprawnienia audytora i doradcy podatkowego, ekspert na liście rezerwowej Komisji Europejskiej. Doradca samorządowy w Wielkopolsce, przeszkolił ponad tysiąc samorządowców.

KOBOSKO MICHAŁ
KOBOSKO MICHAŁ

Pracę dziennikarza rozpoczął w 1993 r. w „Gazecie Wyborczej”. Od 2004 r. kierował kolejno Forbes i Newsweek Polska. Autor fuzji redakcyjnej Dziennika Polska Europa Świat i Gazety Prawnej. W latach 2011–2012 kierował Bloomberg Businessweek Polska i Wprost. Obecnie wiceprezes Fundacji Świat Idea i redaktor naczelny portalu Project Syndicate Polska. Współwłaściciel agencji mówców Prime Speakers.

KOSIERADZKA ANNA
KOSIERADZKA ANNA

Profesor Politechniki Warszawskiej, Prodziekan ds. Nauki i Rozwoju na Wydziale Zarzadzania PW. Specjalistka i autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania produkcją oraz metod poprawy produktywności. Prowadziła studia podyplomowe i projekty dla przemysłu z obszaru zarządzania produkcją i poprawy produktywności. Współzałożycielka firmy informatycznej P2ware, wytwarzającej oprogramowanie do zarządzania projektami, programami i portfelami.

KOSSON GRZEGORZ
KOSSON GRZEGORZ

Chłonąc wiedzę i różne podejścia wypracował własny, oryginalny styl, który teraz wykorzystuje do wspierania firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, które łączą masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi. Autor bestsellerowej bestellerowej publikacji Złam Konwencję oraz pierwszej polskiej książki o storytellingu – Podaj Dalej.

KOTOW SEBASTIAN
KOTOW SEBASTIAN

Manager, przedsiębiorca, wykładowca z zakresu przywództwa, ekonomii zaufania oraz psychologii biznesu. Prowadzi wykłady, warsztaty i sesje strategiczne dla międzynarodowych korporacji, w których w ciągu ostatnich 10 lat wzięło udział ponad 30 tys. osób. Był Liderem praktyki Speed of Trust oraz CEO w FranklinCovey w Polsce, wcześniej Prezes Zarządu w Brian Tracy International. Obecnie Prezes Zarządu Redwood Institute Europe.

KOWALEWSKA MONIKA
KOWALEWSKA MONIKA

Od 3 lat prowadzi w Polsce projekt Superbrands - wyłaniający najlepsze marki na rynku i wspierający ich dalszy rozwój. Poprzednio przez 4 lata pracowała jako strateg marketingowy w Stratosfera Added Value, gdzie tworzyła strategie marek zarówno w Polsce, jak i w ogólnoeuropejskich projektach. Z wykształcenia psycholog społeczny. Prywatnie miłośniczka kotów i golfistka z hcp 7.

KOZAK JULIA
KOZAK JULIA

W 2003 otworzyła w Polsce oddział międzynarodowej agencji Fleishman-Hillard. Zajmuje się doradztwem w budowaniu strategii komunikacji dla firm polskich i zagranicznych oraz komunikacją kryzysową. Wiceprezes ZFPR. Prowadzi szkolenia i warsztaty edukacyjne dla firm z różnych branż. Wykłada w London School of Public Relations. 

KRAUS MACIEJ
KRAUS MACIEJ

Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Ruch, Siemens, Syngenta, Audi, Daimler, Johnson& Johnson, Mondi), jak i MSE. Posiada też doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w Nestle. Autor licznych publikacji nt. strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania UW.

KRYNICKI OLAF
KRYNICKI OLAF

Rzecznik prasowy Samsung Electronics w Polsce. Odpowiada za komunikację firmy w Polsce. Od wielu lat związany z branżą PR. Od początku związany z branżą elektroniczną oraz energetyczną. Podczas swoich studiów doktoranckich zajmował się aspektem manipulacji w mediach i świecie polityki.

KUBALSKI GRZEGORZ
KUBALSKI GRZEGORZ

Prawnik, teoretyk i praktyk samorządu terytorialnego. Absolwent WPiA UW oraz Wydziału Fizyki UW. Od 2008 roku związany ze Związkiem Powiatów Polskich. Obecnie Zastępca Dyrektora Biura. Pełnił liczne funkcje samorządowe, obecnie jest członkiem Zarządu Powiatu Legionowskiego. W latach 2011-2015 roku ekspert zewnętrzny Kancelarii Prezydenta RP w pracach legislacyjnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego.

KUCZYŃSKI MICHAŁ
KUCZYŃSKI MICHAŁ

Ponad 15 lat doświadczenia w marketingu. Przez całe życie zawodowe kierował markami zarządzanymi lokalnie. Doświadczony w tworzeniu strategii, innowacji i komunikacji, ma na swoim koncie wiele udanych projektów ale też kilka porażek, z których nauczył się przede wszystkim tego że w marketingu nie ma jednej recepty na sukces. Zawodowo pasjonuje się psychologią i kulturowymi aspektami brandingu.

KULCZYK DOMINIKA
KULCZYK DOMINIKA

Ekspertka w zakresie komunikacji i relacji multikulturowych, strategicznej filantropii i społecznej odpowiedzialności biznesu. Współzałożycielka, z Jackiem Santorskim, Grupy Firm Doradczych Values i twórca Akademii Psychologii Przywództwa. Ma doświadczenie z pracy w zarządach, radach nadzorczych i prowadzeniu fundacji. Jest prezesem Green Cross, organizacji wspierającej nowoczesną ekologię.

LASOCKI DARIUSZ
LASOCKI DARIUSZ

Radca prawny i radny dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Aktywny społecznik na warszawskim osiedlu Gocław. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz British Centre for the Study of English and European Law. Zawodowo zajmuje się doradztwem prawnym dla globalnych i krajowych korporacji. Uczestnik licznych wyjazdów naukowych m.in. stypendysta Banku Austrii i Duke Law School (USA) a także słuchacz prestiżowej Haskiej Akademii Prawa Międzynarodowego (Holandia).

LEŚNIEWSKA BOŻENA
LEŚNIEWSKA BOŻENA

Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji w Orange Polska SA. Odpowiada za strategię, operacje i zarządzanie sprzedażą usług mobilnych, stacjonarnych i konwergentnych oraz rozwój i transformację biznesową e-commerce. Z powodzeniem wpływa na sukces firmy promując przywództwo angażujące i wyzwalające odpowiedzialność na każdym poziomie struktury zarządczej. Certyfikowany mentor.

LEWANDOWSKA ADRIANNA
LEWANDOWSKA ADRIANNA

Absolwent zagranicznego MBA, stypendysta Uniwersytetu St.Gallen w Center for Family Business i Uniwersytetu Wiedeńskiego w Institut für Familienunternehmen. Właściciel firmy doradczej Lewandowska&Partnerzy od lat wspiera firmy rodzinne w zakresie strategii rozwoju oraz procesów sukcesyjnych. Założyciel i prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego, członek IFERA. Wykładowca MBA oraz studiów podyplomowych.

LEWANDOWSKA SYLWIA
LEWANDOWSKA SYLWIA

Psycholog biznesu, międzynarodowy coach, trener i facylitator. Od ponad 14 lat inspiruje i wspiera zmiany w organizacjach, zespołach i ludziach. Prowadzi Progressive Partners – innowacyjny zespół ekspertów od procesów rozwoju i zmiany w organizacjach. Od wielu lat związana ze środowiskiem społecznej odpowiedzialności biznesu – jako menedżer w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, następnie menedżer w Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog”.

MAISON DOMINIKA
MAISON DOMINIKA

Obok pracy naukowej i dydaktycznej na Wydziale Psychologii UW od lat 90. zajmuje się badaniami marketingowymi, obecnie jest właścicielką firmy Dom Badawczy Maison. Autorka wielu książek i artykułów z obszaru badań marketingowych, psychologii konsumenta i reklamy, m.in.: Polak w świecie finansów. Współpracuje jako ekspert z Narodowym Bankiem Polskim i Fundacją Kronenberga.

MAJEWSKA-OPIEŁKA IWONA
MAJEWSKA-OPIEŁKA IWONA

Specjalistka w zakresie kierowania ludźmi i doradca kadry kierowniczej. Jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce. Stworzyła logodydaktykę – spójną koncepcję rozwoju ludzi i organizacji dostosowaną do polskich realiów i mentalności. Założycielka programu szkoleń Akademii Skutecznego Działania. Autorka bestsellerów pomagających wznieść życie lub firmę na wyższy poziom.

MAJKUT ROBERT
MAJKUT ROBERT

Designer, ekspert w projektowaniu dla biznesu, Dyrektor Generalny w firmie Robert Majkut Design, współwłaściciel firmy, współtwórca marki i główny projektant w Whaletone Ltd. Wielokrotnie wyróżniany za swoją pracę przez środowiska branżowe i dziennikarskie m.in. w 2004 roku utytułowany przez British Council wyróżnieniem "Rising Star" i w 2007 nominowany do Elle Style Awards w kategorii "dobry design".

MARTYNIUK RAJMUND
MARTYNIUK RAJMUND

Lekarz medycy związany od ponad 20 lat z rynkiem farmaceutycznym. Wiceprezes Zakładów Farmaceutycznych Polpharma SA oraz Polpharma Biuro Handlowe. Odpowiada za całą działalność komercyjną Grupy Polpharma, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Uczestniczy w pracach Rady Programowej Polish National Sales Award. "Człowiek Roku Marketingu i Sprzedaży 2009" magazynu "Brief".

MATCZUK PIOTR
MATCZUK PIOTR

Ekonomista, ekspert w zakresie finansowania i realizacji projektów inwestycyjnych z międzynarodowym doświadczeniem. W latach 2015-16 nadzorował realizację projektów strategicznych PKP Intercity, w tym programu inwestycyjnego spółki. Wcześniej doradca rady nadzorczej EBRD odpowiadający za nadzór właścicielski i rekomendacje dot. projektów inwestycyjnych. W latach 2008-2011 pracownik naukowy SGH. Obecnie doradca w International Finance Corporation (IFC) w zakresie projektów realizowanych w Polsce.

MICHALAK DAMIAN
MICHALAK DAMIAN

Radca prawny, właściciel kancelarii specjalizującej się w prawnej obsłudze inwestycji publicznych; specjalista w obszarze partnerstwa publiczno-prywatnego, prawa zamówień publicznych i prawa samorządowego; doradzał w licznych projektach dotyczących infrastruktury komunalnej; trener, wykładowca akademicki i autor wielu publikacji specjalistycznych, w tym pierwszego w Polsce bloga o partnerstwie publiczno-prywatnym "PPP w praktyce".

MICHALSKA JOWITA
MICHALSKA JOWITA

Odpowiadała za wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe: m.in. Heyah, a potem Plus z kabaretem Mumio. Przez długi czas związana ze światem dużych korporacji z obszaru Telekomunikacji, a potem energetyki. Przez ostatnie 2 lata Doradca Prezesa Zarządu PGE. Obecnie prowadzi Fundację FSCD Polska zajmującą się m.in. edukacją w zakresie nowych technologii oraz kapitału społecznego. Zasiada w jury różnych instytucji i projektów.

MICHAŁOWSKI BARTŁOMIEJ
MICHAŁOWSKI BARTŁOMIEJ

Od grudnia 2014 pracuje w Orange Polska, gdzie odpowiada za segment Instytucji Publicznych. Zajmuje się rozwiązaniami dla administracji rządowej, samorządowej, służb mundurowych, edukacji i opieki zdrowotnej. Wcześniej karierą zawodową związany był z firmą CISCO, Hewlett-Packard, Statoil i Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie. Poza działalnością zawodową, Bartłomiej Michałowski jest współzałożycielem i prezesem Stowarzyszenia Normalne Państwo.

MIEROWSKI WOJCIECH
MIEROWSKI WOJCIECH

25 lat w biznesie. Współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Od kilkunastu lat zajmuje się designem, brand consultingiem, tworzeniem corporate identity i brand identity. Prowadzi szkolenia z zakresu identyfikacji wizualnej, wizerunku i tożsamości firm. Jedyny designer wymieniony w „Who is who” Poland. Autor brandingu m.in. takich marek: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredit (Ukraina), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik.

MIKOŁAJCZYK ADAM
MIKOŁAJCZYK ADAM

Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie związane doradztwem na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, w tym głównie dot. marketingu i brandingu terytorialnego. Zaangażowany także przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów "City Idea Bakers". Initiating founding member of the International Place Branding Association.

MIKULSKI ROBERT
MIKULSKI ROBERT

Główny partner w dziale Zamówień Publicznych, posiada rozległe doświadczenie w zakresie tworzenia i stosowania prawa. Współautor wielu aktów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa ubezpieczeń gospodarczych. Pełni także funkcję koordynatora działu infrastrukturalnego. Pełnomocnik procesowy wielu inwestorów krajowych i zagranicznych w kluczowych sporach prowadzonych przed sądami cywilnymi, administracyjnymi i KIO.

MOGILEWSKI GRZEGORZ
MOGILEWSKI GRZEGORZ

Założyciel i CEO Iconaris, pierwszego w Polsce startup studio wprowadzającego na rynek „usługi i produkty cyfrowe” stanowiące nowe źródła przychodów lub alternatywę dla typowej reklamy. Twórca kupionej przez Y&R, jednej z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych Max Weber. Autor i gospodarz programu telewizyjnego „Biznes w Sieci” emitowanego w TVN CNBC. Zdobywca ponad 20 międzynarodowych nagród branży reklamowej.

MORZYCKI BARTŁOMIEJ
MORZYCKI BARTŁOMIEJ

Politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalista w zakresie komunikacji społecznej. Od 2006 r. odpowiada za kontakty instytucjonalne z sektorem publicznym dla spółek koncernu 3M w Polsce. Prezes Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego od 2011 r. Wcześniej pracował w Sejmie RP (2001 – 2004) oraz w gabinecie politycznym wiceprezesa Rady Ministrów (2004 – 2005).

MOSZYŃSKA ALICJA
MOSZYŃSKA ALICJA

Mentorka, inspiratorka i konsultantka biznesowa dla kobiet. Specjalizuje się w edukacji kobiet w obszarze przywództwa, komunikacji oraz budowania własnej marki. Trenerka biznesu. Wykładowczyni akademicka (synergia płci w biznesie, architektura kariery, komunikacja i negocjacje, prezentacje biznesowe). www.karierakobiet.pl 

NAJDER KRZYSZTOF
NAJDER KRZYSZTOF

Założyciel, partner zarządzający i CEO Stratosfera Added Value, pierwszej w Polsce firmy konsultingowej specjalizującej się w strategiach marek i innowacjach rynkowych. Autor wnikliwych analiz megatrendów rynkowych i kulturowych. Współtwórca sukcesów marketingowych i rynkowych wielu polskich marek. Wcześniej przez wiele lat dyrektor kreatywny i strategiczny w międzynarodowych agencjach reklamowych.

NOTOPOULOS LOUKAS
NOTOPOULOS LOUKAS

Prezes zarządu Vivus Finance, lidera rynku mikropożyczek w Polsce. Popularyzator zagadnień FinTech. Zdobywca Wektora 2015 – prestiżowej nagrody przyznawanej przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, Stuttgart Institute of Management and Technology oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

NOWAK-GOCŁAWSKI ARTUR
NOWAK-GOCŁAWSKI ARTUR

Założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz Fundacji Będę Kim Zechcę, zaangażowany w wiele projektów społecznych w tym w Koalicję Prezesi Wolontariusze, projekt Nienieodpowiedzialni.pl, Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych,  zwolennik strategii biznesowych opartych o idee zrównoważonego rozwoju, zaangażowania społecznego i budowy wartości wspólnej.

NOWAKOWSKI TOMASZ
NOWAKOWSKI TOMASZ

Od 2008 r. w Orange Polska odpowiada za sprawy korporacyjne. Wcześniej od 1994 r. związany z administracją publiczna, gdzie zajmował się problematyka integracji europejskiej i funduszy strukturalnych. Uczestnik negocjacji o członkostwo Polski w UE. W latach 2004–2008 podsekretarz, a następnie sekretarz stanu w UKIE i MRR. Sekretarz Komitetu Integracji Europejskiej. Kawaler Legii Honorowej.

OBUCHOWICZ-SKOPIEC KATARZYNA
OBUCHOWICZ-SKOPIEC KATARZYNA

Od 2010 roku Kierownik Marketingu i Doradca w Muzeum Łazienki Królewskie. W trakcie swojej kariery zawodowej pełniła stanowiska Dyrektora Marketingu w firmach sektora finansowego, m.in. PZU, Compensa, Heros. Założycielka TV przemysłowej w Deutsche Banku i McDonald’s. Producent materiału filmowego do obu produkcji. Wprowadzała na rynek nowe marki, m.in. Vienna Life. Laureatka nagrody Rzecznik Roku przyznawanej przez Gazetę Finansową w 2000 roku. Prezes Stowarzyszenia “Wierni Tradycji Pokoleń”.

OLBRYCHOWSKI MICHAŁ
OLBRYCHOWSKI MICHAŁ

Ponad 15 lat doświadczenia w doradztwie komunikacyjnym, PR i w mediach. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Obecnie Director, Leader of Communications Consulting CE w Deloitte Advisory. Wspiera klientów w zarządzaniu reputacją i budowaniu relacji z kluczowymi interesariuszami. Do niedawna pełnił funkcje Dyrektora Zarządzającego w jednej z największych sieciowych agencji PR w Polsce. W przeszłości był analitykiem finansowym i redaktorem serwisów ekonomicznych.

OLBRYK WALDEMAR
OLBRYK WALDEMAR

Szef wszystkich oddziałów wsparcia dla biznesu Skanska w Polsce. Ekspert w dziedzinie B2B i budowania relacji biznesowych. Od blisko 20 lat działa w obszarze inwestycji, nieruchomości. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w biznesie i wspieraniu zmian w jego otoczeniu. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim oraz studia MBA prowadzone wspólnie przez Uniwersytet Łódzki i College of Maryland. Posiada tytuł Profesjonalnego Managera Projektu według standardu Project Management Institute (PMI®).

OLBRYŚ PAWEŁ
OLBRYŚ PAWEŁ

W Orange Polska odpowiada za prowadzenie projektów komunikacyjnych skierowanych do klientów B2B z sektora dużych firm. Wcześniej pełnił funkcje kierownicze w firmach cyfrowych z Grupy Elektrim SA. W Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era) brał udział we współtworzeniu i realizacji strategii oferty rynkowej PTC dla rynku B2B. Odpowiedzialny za projekty związane z taktyką przekazu marketingowego. W marketingu, reklamie i komunikacji zewnętrznej od 1991 roku. Budował pozycję marki Panorama Firm i Era Biznes.

PALEŃ RENATA
PALEŃ RENATA

Ekspert i praktyk zajmujący się od 15 lat zarządzaniem całościową komunikacją w przedsiębiorstwach różnych branż oraz doradztwem w budowaniu strategii komunikacji, w tym dialogu z interesariuszami. Absolwentka prestiżowego Chartered Institute of PR (Londyn). Wykładała na Webster University School of Business and Technology Management (Genewa). Aktualnie Radca w Ministerstwie Administracji i Cyfryzacji.

PAWLIK-LENIARSKA MAŁGORZATA
PAWLIK-LENIARSKA MAŁGORZATA

Ekspert i pasjonatka brandingu. Założyła i od kilkunastu lat prowadzi w Polsce międzynarodową agencje Dragon Rouge. Pracowała przy projektach brandingowych dla wielu polskich i międzynarodowych marek w Polsce, Europie Wschodniej i Turcji. Doradzała Zarządom WSiP i PGNiG przed wejściem na giełdę. Prezeska European Packaging Design Association, przez wiele lat Członkini Zarządu SAR. Wykładała w Szkole Strategii Marki, szkole Brand Design i i na ASP w Warszawie. Jurorka red dot, Brand Identity Grand Prix w Mediolanie i wielu polskich konkursów kreatywnych.

PAWLIKOWSKA KATARZYNA
PAWLIKOWSKA KATARZYNA

Ekspert ds. konsumenckich i społecznych zachowań kobiet. Członek komitetu zarządzającego The Global Summit on Marketing to Women w Nowym Yorku. Autorka jedynej polskiej publikacji na temat komunikacji do kobiet („Czujesz…” CEDEWU, 2011). Pomysłodawczyni i współautorka pierwszych badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek oraz książki „Polki” (WUW, 2014) bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek. Właścicielka agencji Garden of Words. Mówca i wykładowca UW.

PER MARKUS TORNBERG
PER MARKUS TORNBERG

Od ponad dwudziestu lat związany z wieloma obszarami biznesu (zarządzaniem, marketingiem, doradztwem, współpracą międzynarodową oraz branżą IT). Wiedzę zdobywał w Regent's Business School w Londynie, na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w warszawskiej SWPS. Był członkiem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli oraz prezesem Instytutu na Rzecz Ekorozwoju. Jest współtwórcą licznych projektów startupowych związanych m.in. z branżą IT. Dyrektor generalny w Crossover w Polsce.

PEŁKA ELŻBIETA
PEŁKA ELŻBIETA

Fellow of Royal Society of Arts, Prezes Polish National Sales Awards, założyciel i Prezes Agencji marketingu zintegrowanego Elżbieta Pełka Creative Services.
Przedsiębiorca, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni. Bazując na współpracy z brytyjską agencją rządową Marketing and Sales Standards Setting Body, stworzyła innowacyjny projekt Polish National Sales Awards (PNSA). W ramach realizowanych przez siebie przedsięwzięć działa na rzecz promocji standardów i etyki w sprzedaży, jak również na rzecz rozwoju przedsiębiorczości.

POLSKA-KAMIEŃSKA AGNIESZKA
POLSKA-KAMIEŃSKA AGNIESZKA

Prezes Zarządu Persona Global Polska i konsultant w Executive-Conversation Polska. Praktyk zarządzania i osiągania rezultatów przez zaangażowanie ludzi. Doświadczony trener, coach i interim manager, dyplomowany mediator. Doskonaliła w rozwoju konsultantów i menedżerów, kierowała dużymi zespołami oraz projektami strategicznymi w polskich i zagranicznych firmach, zdobywając wyróżnienia i nagrody.

POTOROCZYN PAWEŁ
POTOROCZYN PAWEŁ

Dyrektor generalny SWPS. Były Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza. Absolwent Wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, studiował także na Wydziale Historii UW. Służbę publiczną rozpoczął w 1992 r. jako Prezes Zarządu Polskiej Agencji Informacyjnej, a karierę dyplomatyczną jako Konsul do spraw kultury w Konsulacie Generalnym RP w Los Angeles. W 2000 r. zakładał od podstaw Instytut Kultury Polskiej w Nowym Jorku. W roku 2005 został dyrektorem Instytutu Polskiego w Londynie. Członek założyciel Lincoln Center Global Exchange in New York.

PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA JOANNA
PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA JOANNA

Od 20 lat związana z branżą PR, od 16 zarządza firmą Headlines Porter Novelli. Rozwija i nadzoruje realizacje projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktowej i społecznej, wielokrotnie nagradzanych przez jury międzynarodowe i krajowe. Członek-założyciel ZFPR. Wykładowca we Francuskim Instytucie Zarządzania i London School of PR. Jurorka w konkursach ZFPR, SIFE oraz Złote Spinacze.

PRZYBYŁ KRZYSZTOF
PRZYBYŁ KRZYSZTOF

Prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, promującej Polskę i Polaków oraz najwyższej jakości polskie produkty i usługi. Fundator i przewodniczący rady Fundacji Best Place Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc. Wieloletni członek zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej oraz członek Rady Gospodarki Żywnościowej przy Ministrze Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

PUSZCZ HENRYK
PUSZCZ HENRYK

Senior Partner i jeden z założycieli firmy doradczo-szkoleniowej House of Skills. Prowadzi projekty podnoszące efektywność pracy zespołowej oraz rozwijające organizacje dzięki optymalnemu wykorzystaniu niematerialnych zasobów firmy. Współautor książki Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą efektywność dzięki pracy zespołowej.

PYREK EDI
PYREK EDI

Mentor, konsultant marketingowy, podróżnik. Był m.in. coachem prof. Religi. Jako Spin doktor pracował przy kampaniach do sejmu i samorządów. Był negocjatorem pokojowym w Afganistanie po 9.11., pracował z pracownikami polskiej ambasady po katastrofie w Smoleńsku, szkolił opozycje białoruską i głównego kontrkandydata Łukaszenki, jest współtwórcą muzeum Emigracji w Gdyni. Wykłada min. na SWPS i TEDx. Doradza w Polsce, Rosji i Arabii Saudyjskiej.

REINFUSS ROBERT
REINFUSS ROBERT

Specjalizuje się strategicznym HR, systemach zarządzania przez cele, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor metody Market of Objectives™ oraz książki MBO: prosta skuteczna technika zarządzania Twoją firmą, poświęconej technikom zarządzania przez cele oraz wielu artykułów o tematyce zarządzania personelem.

ROK BOLESŁAW
ROK BOLESŁAW

Profesor zarządzania w Akademii Leona Koźmińskiego, dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych, wykładowca MBA, kierownik studiów „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”. Pełnomocnik ds. etyki w PGNiG SA. Uczestniczy w projektach dotyczących etyki i odpowiedzialności biznesu. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, UN Global Compact, współautor Rankingu Odpowiedzialnych Firm.

ROZENEK JACEK
ROZENEK JACEK

Właściciel firmy szkoleniowej i wydawnictwa AUDYTORIUM. Konsultant z zakresu kształtowania wizerunku korporacyjnego i osobistego. Ma doświadczenia w budowaniu strategii prezentacji produktu i rozwiązania w B2B, pracuje w kulturach korporacyjnych opartych o filozofię Great Customer Experience, wdrażając innowacyjne narzędzia rozwojowe i optymalizacyjne. Doradca i coach zarządów firm w Polsce i za granicą.

RUDOLF TOMASZ
RUDOLF TOMASZ

Współzałożyciel i prezes zarządu Innovatiki. Ma ponad 15 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Aon, Arthur Andersen, Abbott, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Deutsche Telekom. Rozwija biznes Innovatiki w USA.

RYGALIK TOMEK
RYGALIK TOMEK

Projektant, wykładowca, kurator i doktor sztuki. Absolwent Politechniki Łódzkiej, Pratt Institute w Nowym Jorku, Royal College of Art w Londynie. Współpracował z wieloma firmami projektowymi w Stanach Zjednoczonych. Prowadzi pracownię projektowania na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie oraz własne Studio Rygalik. Współpracuje m.in. z Siemens, Heineken czy Ikea. Pełni funkcję dyrektora kreatywnego czołowych polskich marek meblowych. Realizuje wiele projektów dla instytucji kultury. Architekt polskiej prezydencji w Radzie UE.

SADOWSKI MIKOŁAJ
SADOWSKI MIKOŁAJ

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT, która zdobyła już ponad 160 nagród na festiwalach kreatywnych i reklamowych świata, m.in. Cannes Lions, NYF, Clio, Eurobest, Epica, Golden Drum, ADC*E. Mikołaj pracował dla takich marek jak Nike, Google, ING czy Samsung. Czuje się też współautorem sukcesu kilku polskich startupów a z kampanii charytatywnych, przy których pracował najlepiej wspomina Rak’n’Roll Records.

SCHMIDT WŁODZIMIERZ
SCHMIDT WŁODZIMIERZ

Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od stycznia 2013 roku Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Wcześniej pracował m.in. w Kraft Foods, Bols, AIG Amplico Life i Leaf. Był także dyrektorem zarządzającym agencji brandingowej Lothar Böhm i szefem firmy technologicznej effectiBI. Jest członkiem zarządu IAB Europe oraz Rady Reklamy.

SERAFIŃSKI BARTŁOMIEJ
SERAFIŃSKI BARTŁOMIEJ

Jeden z najbardziej doświadczonych strategów marketingowych w Polsce, współautor sukcesów polskich brandów. Od 2009 r. prowadzi firmę Touch Ideas, która specjalizuje się w innowacjach rynkowych i designie produktów i usług. Touch Ideas jako pierwsza polska firma została nagrodzona Red Dot Communication Design Award oraz nagrodą Złote Effie - za projekt piwa Łomża i komunikację tej marki.

SERETNY MAREK
SERETNY MAREK

Pracownik Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingowym na arenie międzynarodowej. Na polu akademickim w ramach nauk o zarzadzaniu zajmuje się nauką o marketingu jako ich subdyscypliną. Swoje zainteresowania naukowe realizuje w przestrzeni odpowiedzialnego marketingu, wdrażając autorski Model Sustainable Marketing oraz rozwijając teorię Sustainable Marketing Management.

SKAŁA MAREK
SKAŁA MAREK

Trener, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń (tytuł Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014) oraz współwłaściciel Grupy PRC. Dziennikarz – publicysta, autor kilkuset tekstów z zakresu biznesu. Autor bestsellera "Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych". Nagroda Ostre Pióro BCC. Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

SKIRSKI PIOTR
SKIRSKI PIOTR

Pracuje dla Cisco Systems Polska od 1999 roku. Jest odpowiedzialny za kluczowe obszary wzrostu dla Cisco w Polsce oraz zespół obsługujący sektor publiczny. Tworzył politykę współpracy z firmami doradczymi w zakresie wykorzystania funduszy unijnych. Odpowiadał za strategię sprzedaży oraz zespół obsługujący sektory: publiczny, finansowy, energetyczny, paliwowy, kolejowy oraz projekty regionalnych sieci szerokopasmowych i regionalnych chmur edukacyjnych. Był przewodniczącym komitetu w ramach FTTH Conference 2015 i FTTH Council Europe.

ŚLUSAREK MACIEJ
ŚLUSAREK MACIEJ

Wspólnik Zarządzający i współzałożyciel firmy prawniczej LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Ekspert w dziedzinie ochrony własności intelektualnej oraz dóbr niematerialnych osób prawnych i fizycznych. Łączy bogatą wiedzę o biznesie z wszechstronnym doświadczeniem we współpracy z branżami cechującymi się dominującym udziałem pracy twórczej. Prowadzi liczne postępowania związane z prawem konkurencji.

SOBCZAK ANDRZEJ
SOBCZAK ANDRZEJ

Kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych SGH w Warszawie. Dyrektor Ośrodka Studiów nad Cyfrowym Państwem. Skupia się na zastosowaniu architektury korporacyjnej oraz strategicznego zarządzania IT do zarządzania dużymi programami transformacyjnymi, koordynacji realizacji portfeli projektów, wdrażania idei cyfrowego państwa oraz budowy inteligentnych miast.

SOBIERAJSKI TOMASZ
SOBIERAJSKI TOMASZ

Socjolog, badacz, metodolog, doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jego główne obszary zainteresowań to: socjologia edukacji, socjologia zdrowia, wakcynologia społeczna oraz komunikacja lekarz-pacjent. Autor kilku książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Projektuje oraz koordynuje polskie i międzynarodowe projekty badawcze, realizowane dla instytucji rządowych, organizacji pozarządowych i firm prywatnych. Jest maratończykiem i trenuje squasha.

SROKOWSKI ŁUKASZ
SROKOWSKI ŁUKASZ

Właściciel firmy NAVIGO Badania Organizacji. Wykładowca MBA, w latach 2010-2013 prodziekan Wydziału Menedżersko-Ekonomicznego WSH we Wrocławiu. Przeprowadził ponad 3 tysiące godzin szkoleń dla biznesu i administracji. Autor książki "Zmienić myślenie o firmie: zarządzanie kulturą organizacyjną w Polsce". 

STACHURSKA IZABELA
STACHURSKA IZABELA

Konsultant i trener liderów biznesu i kultury oraz kadry akademickiej. Certyfikowany coach, absolwentka międzynarodowego programu Co-Active®Leadership Programme, prowadzonego przez uznany the Coaches Training Institute w Stanach Zjednoczonych. Przygotowuje liderów do przeprowadzenia rzeczywistej transformacji w zmieniającym się społeczeństwie i wymagającym środowisku biznesowym. Manager kultury z 20-letnim stażem. Kierownik Wydziału Zarządzania Wiedzą w IAM. Wykładowca Collegium Civitas i publicystka.

STALMACH SŁAWOMIR
STALMACH SŁAWOMIR

Dziennikarz i publicysta. Obecnie publikuje w Rzeczpospolitej i Onet.pl oraz prowadzi swój autorski program w Telewizji Polsat News 2 pod tytułem "Nie rządem Polska stoi". Jest założycielem i prezesem Fundacji Dobro Lokalne. Wydał tomik wierszy pt.: Myśl prosta.

STANISZEWSKI MAREK
STANISZEWSKI MAREK

Heuristica - właściciel. Ekspert komunikacji marketingowej i brandingu. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych
 agencjach, pełnił również obowiązki CMO. Wykładowca i trener. Współtworzył m. in. program branżowej Szkoły 
Strategii Marki przy SKM/SAR, gdzie od wielu lat prowadzi zajęcia.
 Autor wielu publikacji w prasie branżowej oraz książek: „Atlas strategiczny” i
 „Strategiczny podstęp”, "Tak na marginesie strategii", współautor „Portretu klienta”.

STANNY KATARZYNA
STANNY KATARZYNA

Prodziekan Wydziału Sztuki Mediów warszawskiej ASP, gdzie prowadzi Pracownię Obrazowania dla Mediów. Pracuje dla PAN, zajmuje się grafiką użytkową i pracą naukową, współpracuje ze Swarovski Elements. Brała udział w 27. wystawach indywidualnych oraz w ponad 80. wystawach zbiorowych w Polsce, Francji, Niemczech, Luksemburgu i Chinach. Laureatka nagród i wyróżnień, w tym Nagrody MKiDN za osiągnięcia w pracy artystycznej i dydaktycznej (2014) oraz Nagrody Rektora ASP w Warszawie (2015). Członkini Zarządu ZAiKS-u.

STANOCH EDWARD
STANOCH EDWARD

Edward jest partnerem, członkiem zarządu Aon Hewitt w Polsce i szefem europejskiej praktyki Talent Aon Hewitt. Od 20 lat zajmuje się doradztwem strategicznym i działaniami z zakresu talent management. Od 2002 roku związany jest z Aon Hewitt. Edward specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów strategicznych i programów rozwojowych dla najwyższej kadry zarządzającej w ramach swoich autorskich koncepcji Reflection Zone i 3r.

STOKALSKI BORYS
STOKALSKI BORYS

Ekspert w zakresie strategii i nowych technologii w organizacjach, współwłaściciel i prezes Infovide-Matrix. Senior Consultant w Cutter Consortium. Autor koncepcji „legonomii” i „kolaborujących” organizacji. Jego artykuły i wystąpienia identyfikują nowe trendy w zakresie zarządzania innowacjami, wpływu zmian technologicznych na biznes oraz zarządzania architekturą organizacji.

SZCZEPANIAK WOJCIECH
SZCZEPANIAK WOJCIECH

Partner Zarządzający w kancelarii SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy. Specjalizuje się w doradztwie w zakresie prawa spółek, prawa regulującego fundusze inwestycyjne oraz publicznego obrotu papierami wartościowymi. Doradza klientom przy tworzeniu optymalnych struktur zapewniających bezpieczeństwo sukcesji majątkowej z wykorzystaniem zagranicznych fundacji prywatnych i trustów.

SZCZEPAŃSKI GRZEGORZ
SZCZEPAŃSKI GRZEGORZ

20+ lat w branży, pierwsze 10 lat w agencjach Burson-Marsteller i legendarnej BCA SA, której był założycielem. Później w największych polskich korporacjach: Bank Pekao SA i Grupa Żywiec. Członek Press Club Polska. 2009-2010 członek zarządu International PR Association. W 2002r. uznany za jednego z 25 najlepszych polskich managerów (Home&Market: „Walne Zgromadzenie Polskiej Gospodarki”).

o. ZIĘBA MACIEJ
o. ZIĘBA MACIEJ

Wieloletni wykładowca Uniwersytetu Jana Pawła II w Krakowie, jak również Wydziału Prawa Uniwersytetu Adama Mickiewicza i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Współzałożyciel Ośrodka Myśli Politycznej w Krakowie. Członek Rady Patronackiej Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Rady Programowej Fundacji FOR, Rady Centrum im. Adama Smitha i Rady Programowej Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie. 

TKACZYK PAWEŁ
TKACZYK PAWEŁ

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

TURSKI MARIUSZ
TURSKI MARIUSZ

Przedsiębiorca i inwestor. Współtwórca i współzarządzający firm Business Link oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Obecnie również Partner w funduszu bvalue Angels VC.

TYSZKIEWICZ PAWEŁ
TYSZKIEWICZ PAWEŁ

Od 2003 roku pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Członek Zarządu Federacji Związków Komunikacji Marketingowej. Od 2015 roku kontynuuje prace nad wdrożeniem brandingu narodowego, jako prezes Fundacji „Marka dla Polski”. Odpowiedzialny za organizację i rozwój najbardziej prestiżowych konkursów z zakresu reklamy m.in. Konkurs Twórców Reklamy, Effie, Innovation AD czy Young Creatives oraz tworzenie i rozwijanie standardów w branży komunikacji marketingowej.

WALIGÓRA MACIEJ
WALIGÓRA MACIEJ

Dyrektor kreatywny w DDB&tribal. Reklamy uczył się w Poznaniu, Hamburgu i Miami Ad School i jako jej entuzjasta wciąż odkrywa jej nowe możliwości w rozmowach z najlepszymi, czyli ze współpracownikami. Zdobywca wielu nagród, w tym nagrody Socially Responsible Award, przyznanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA za jedną z kampanii społecznych, które tworzył. Wielokrotnie uhonorowany miejscem w jury konkursów kreatywnych, w tym Cannes Lions Festival w 2015 roku. 

WANCER JÓZEF
WANCER JÓZEF

Doradca Zarządu Deloitte Polska w zakresie praktycznych aspektów funkcjonowania sektora usług finansowych. Były prezes Banku BPH S.A. oraz Raiffeisen Centrobank. Doświadczony członek kadry kierowniczej wyższego szczebla z wykształceniem w dziedzinie bankowości międzynarodowej w USA, Azji i w Europie. Od stycznia 2011 r. Prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

WEISS ILONA
WEISS ILONA

Prezes Zarządu ABC Data SA, największej firmy w branży IT oraz dystrybucji IT na rynku polskim wg rankingu TOP 200 ComputerWorld. Wcześniej Wiceprezes Zarządu Sygnity S.A., dyrektor finansowy Spółki Sage, menedżer finansowy Grupy Alcatel-Lucent.  Posiada globalne kwalifikacje w zakresie zarządzania finansami ACCA (Londyn). Jest też Partnerem ds. Inwestycji w grupie MCI.

WÓDKOWSKI ARKADIUSZ
WÓDKOWSKI ARKADIUSZ

Rocznik 1969. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Konsultant marketingowy. Ponad 25 lat pracy w badaniach społecznych i marketingowych. Współwłaściciel ABM Agencji Badań Marketingowych (najlepiej oceniana agencja w Polsce). Specjalizuje się w analizie: trendów, jakości obsługi oraz motywacji i satysfakcji konsumentów. Były prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

WÓJCIK PAWEŁ
WÓJCIK PAWEŁ

Doktor psychologii, pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Psychologii UW w latach 1988-1998. Od 25 lat związany z branżą badań marketingowych. Od roku 2013 Business Development Director w Millward Brown. Specjalizuje się w psychologii konsumenta, badaniach wizerunku marek oraz  w badaniach psychograficznych konsumentów.

WOLNIEWICZ-WARSKA EWA
WOLNIEWICZ-WARSKA EWA

Absolwentka Wydziału Elektrycznego PW o specjalności automatyzacja procesów technologicznych. Także na PW uzyskała tytuł doktora nauk technicznych. Pracowała w instytucie naukowo-badawczym, w Departamencie Informatyki Ministerstwa Finansów. Obecnie w Kapsch Telematic Services jako Country Sales Manager. Wiceprzewodnicząca Rady PIIT, przewodniczy Komitetowi Kobiety i Nowe Technologie.

ZĄBEK ANDRZEJ
ZĄBEK ANDRZEJ

W BNP Paribas od 2001 roku, początkowo pełnił funkcje managerskie w obszarze bankowości korporacyjnej. W latach 2009-2010 był liderem biznesowym projektu fuzji Fortis Banku z BNP Paribas. Od stycznia 2013 roku jest dyrektorem Departamentu Bankowości Prywatnej oraz Biura Maklerskiego w BNP Paribas oraz prezesem zarządu TFI BNP Paribas Polska SA. Od 2011 roku jest członkiem zarządu Fundacji BNP Paribas. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego.

ZACHOROWSKA MAŁGORZATA
ZACHOROWSKA MAŁGORZATA

Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners. Przez lata zarządzała działami HR w firmach na poziomie kraju i regionu (pracując m.in. dla Levi Strauss, PepsiCo Restaurants, Shell, Tesco, AC Nielsen, Kompanii Piwowarskiej). Jest ekspertką w zakresie wdrażania strategii organizacyjnej, budowania efektywnych systemów wynagrodzeń, rozwoju talentów tworzeniu produktywnych struktur organizacyjnych.

ZAHORSKI TOMASZ
ZAHORSKI TOMASZ

Pełnomocnik Zarządu ds. Międzynarodowych i Administracji Sportowej w Legii Warszawa. W latach 2008-2012 pracował przy projekcie EURO 2012. W latach 2013-2014 w ramach PL.2012+ jako dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych przeprowadził wraz z zespołem szereg projektów przyczyniających się do dynamicznego rozwoju Stadionu Narodowego w Warszawie. Zajmował także stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej w giełdowej grupie kapitałowej Marvipol S.A. Adwokat wpisany na listę Okręgowej Rady Adwokackiej.

ZARYCKI TOMASZ
ZARYCKI TOMASZ

Socjolog, profesor UW, dyrektor ISS im. prof. Roberta B. Zajonca UW. Autor licznych publikacji z zakresu socjologii polityki, wiedzy i kultury oraz geografii politycznej i społecznej. Prowadzi studia nad elitami w Europie Środkowej oraz w Rosji, ekspert w zakresie problematyki kapitału kulturowo-społęcznego. Jego najnowsza książka zatytułowana jest Ideologies of Eastness in Central and Eastern Europe.

ZAWIŁA-NIEDŹWIEDZKI JANUSZ
ZAWIŁA-NIEDŹWIEDZKI JANUSZ

Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, kierownik Zakładu Informatyki Gospodarczej Wydziału Zarządzania PW. Jest członkiem Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji oraz doradcą Forum Technologii Bankowych Związku Banków Polskich. Autor oraz współautor wielu publikacji naukowych.

ŻUK DAREK
ŻUK DAREK

Prezes i współtwórca Polski Przedsiębiorczej, która realizuje swoją wizję poprzez 3 instytucje - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (największa sieć AIP w Europie), AIP Seed Capital (ponad 60 inwestycji) oraz AIP Business Link (sieć 10 akceleratorów biznesu). Założyciel Studenckiego Forum BCC. Obecnie Minister Przedsiębiorczości w Gospodarczym Gabinecie Cieni BCC.