Język:

CONTENT MARKETING DLA E-COMMERCE. CO ROBIĆ, ŻEBY SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ?

12 grudnia 2017, Warsztat edukacyjny THINKTANK Business Link 

THINKTANK wraz z Business Link Poland zorganizował kolejny Business Trening dla członków społeczności THINKTANK i Business Link w Warszawie. Spotkanie odbyło się pod patronatem Citi Handlowy w ramach projektu AIP Business Startup. Warsztat poprowadzili Bartosz Michalak oraz Kamil Wawer z SENUTO. Podczas spotkania eksperci mówili o tym, czym różni się e-commerce od sklepu stacjonarnego, przybliżyli uczestnikom główne charakterystyki rynku e-commerce w Polsce oraz ciekawostki z rynku reklamy online. Opowiadali również o tym, na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu contentu dla e-commerce. 

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności