Język:

Pokonać lęk przed obcym

Autor: Andrzej Szumowski
Eksport, inwestycje i handel zagraniczny to mają nie tylko wymiar handlowy – to także zderzenie z inną kulturą, tradycją i postrzeganiem biznesu. Może się wydawać, ze w zglobalizowanym świecie różnice kulturowe tracą na znaczeniu. Jest jednak przeciwnie. Elementem międzykulturowej etykiety jest dobra wiedza o tym, co jest tematem niezręcznym i jakich wątków nie poruszać, by nie stracić twarzy lub nie narazić na to partnera biznesowego.

 

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności