Język:

Marketing dopasowany do lokalnych oczekiwań

Autor: Mikołaj Placek
Firmy wychodzące za granicę popełniają często błąd kopiując strategię marketingową, która sprawdziła się na głównym rynku. Oknoplast zastosował w krajach gdzie jest obecny inne podejście. Wzmocnił główne pozycjonowanie „eksperckiego produktu wysokiej jakości” dodatkowymi wyróżnikami marki, innymi na każdym rynku (np. technologia, design, funkcjonalność). We Włoszech do pozycji wicelidera firmę wywindował sponsoring drużyny Inter Mediolan.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności