Język:

Polski potencjał ekspansji. Co widzą ekspaci? (3)

Autor: I. Emami, M. Krzysztoszek, M. Łyżwa, A. Małecki, C. Murphy, G. Schäfer, A. Wójcik, K. Żurek
Mało kto zna Polaków tak dobrze jak zagraniczni inwestorzy. Warto przejrzeć się w tym lustrze, może ono bowiem pokazać, w którym miejscu trzeba się zmienić. Menedżerowie firm inwestujących w Polsce dostrzegają pozytywne cechy Polaków takie jak adaptacyjność, entuzjazm, kreatywność i elastyczność. Zauważają też cechy, które mogą przeszkadzać w ekspansji: wąski horyzont eksportowy,  niechęć do innowacji i słaby marketing produktów za granicą.

 

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności