Język:

Wsparcie ekspansji zagranicznej firm. Potrzebna aktualizacja.

Autor: dr Małgorzata Bonikowska, Paweł Rabiej, Kazimierz Żurek
Polskie firmy działające za granicą powinny koncentrować się przede wszystkim na rynkach bliskich, takich jak Niemcy, Rosja czy Ukraina – wynika z badania przeprowadzonego przez THINKTANK. Firmy uważają przy tym, że pomoc instytucji publicznych jest niepełna. Oferowany system wsparcia wymaga aktualizacji, a jego ważnym elementem powinien stać się regularny dialog administracji i biznesu, który pomoże wypracować najlepsze praktyki wsparcia.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności