Język:

WYDARZENIA

OD „OKRĄGŁYCH STOŁÓW” PO KONFERENCJE

Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK realizuje co roku kilkadziesiąt wydarzeń różnego typu, adresowanych do liderów biznesu i administracji publicznej, ekspertów, mediów i środowisk decydentów. Część z nich odbywa się w ramach programów strategicznych realizowanych przez THINKTANK, część zaś to spotkania zamknięte w których mogą brać wyłącznie członkowie THINKTANK SOCIETY.

„MIASTECZKO MYŚLI” – DYSKUSJE W ORANGE

„MIASTECZKO MYŚLI” – DYSKUSJE W ORANGE

12 maja 2014 r., Orange Polska i THINKTANK rozpoczęły wspólnie serię dyskusji dla liderów i menedżerów czołowych polskich firm.

więcej >
W THINKTANK Society o budowaniu zaufania w biznesie

W THINKTANK Society o budowaniu zaufania w biznesie

9 maja 2014 r., Zaufanie to twardy ekonomiczny aspekt budowania biznesu, którego można się uczyć.

więcej >
Najważniejsze wyzwania współczesnego lidera

Najważniejsze wyzwania współczesnego lidera

24 kwietnia 2014 r., Liderzy muszą zmierzyć się kulturowymi uwarunkowaniami pracy w biznesie i administracji.

więcej >
Jak zarządzać przez kompetencje w administracji

Jak zarządzać przez kompetencje w administracji

15 kwietnia 2014 r., Wdrażanie systemów kompetencji w administracji nie może odbywać się bezrefleksyjnie

więcej >
Warszawa: Talent, Technologia, Tolerancja

Warszawa: Talent, Technologia, Tolerancja

8-9 kwietnia 2014 r., By skutecznie się rozwijać, miasta muszą aktywnie, a nie pasywnie rozwijać talenty, nadążać za technologią i zapewniać tolerancję.

więcej >
Debata THINKTANK „25 lat polskich zmian”

Debata THINKTANK „25 lat polskich zmian”

7 kwietnia 2014 r., Kluczowym wyzwaniem dalszego rozwoju w Polsce jest szybka i rewolucyjna redukcja obciążeń biurokratycznych.

więcej >
Okrągły stół ekspertów - POLSKA STO MINUS

Okrągły stół ekspertów - POLSKA STO MINUS

4 kwietnia 2014 r., Integracja międzypokoleniowa jednym z najważniejszych czynników podnoszących komfort życia osób starszych.

więcej >
„Sukces polskiej transformacji 1989 - 2014”

„Sukces polskiej transformacji 1989 - 2014”

2 kwietnia 2014 r., Potrzebny jest transfer wiedzy między pokoleniem liderów „Wielkiej Zmiany” a nową generacją liderów społecznych.

więcej >
Szczerze o brandingu w THINKTANK SOCIETY

Szczerze o brandingu w THINKTANK SOCIETY

25 marca 2014 r., Odwoływanie się wprost do uczciwości firmy jest ryzykowną strategią marketingową.

więcej >
Forum dialogu – inwestycje zagraniczne

Forum dialogu – inwestycje zagraniczne

19 marca 2014 r., Kapitał zagraniczny odpływa z Polski: trzeba to traktować jako sygnał alarmowy, choć atrakcyjność inwestycyjna Polski jest nadal wysoka.

więcej >