Język:

Podejmowanie decyzji w czasach fake newsów i postprawdy

19 kwietnia 2018, Debata EACD i THINKTANK

Powinniśmy spróbować uporządkować chaos terminologiczny związany z fake newsami i postprawdą. Mylimy fake newsy z błędnymi i niepełnymi informacjami, opiniami i komentarzami oraz z bańką informacyjną - mówili eksperci podczas debaty „Podejmowanie decyzji w czasach fake newsów i postprawdy” zorganizowanej przez THINKTANK wraz z European Association of Communication Directors (EACD). Kontynuując naszą dyskusję rozpoczętą w czerwcu 2017 r., rozmawialiśmy o fałszywych informacjach (fake news) oraz ich wpływie na procesy decyzyjne interesariuszy. Wśród zaproszonych gości byli Julia Izmałkowa, CEO IZMAŁKOWA, Jakub Bojanowski, DELOITTE, Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, Andrzej Skworz, PRESS, prof. Krystian Jażdżewski, Warszawski Uniwersytet Medyczny oraz Magdalena Maćko, Departament Jakości, Bank Millennium. Spotkanie poprowadziła dr Małgorzata Bonikowska, prezes THINKTANK.