Język:

Miara marki. Jak budować markę na miarę naszych osiągnięć?

28 sierpnia 2018, Trend Alert Session

THINKTANK wraz z Business Link, zorganizował kolejne spotkanie z cyklu Trend Alert Session dla członków społeczności THINKTANK i Business Link w Warszawie. Gośćmi specjalnymi spotkania, które poprowadziła dr Małgorzata Bonikowska byli: Monika Jasłowska z firmy Polpharma, Monika Kowalewska - psycholog społeczny, strateg marketingowy, Wojtek Mierowski - prezes Polskiego Klubu Brandingu, Krzysztof Przybył - prezes Zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Dariusz Andrian - prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SKM SAR. Wraz z zaproszonymi ekspertami rozmawialiśmy m.in. o tym, czym jest marka i jak budować jej siłę, czy warto postawić na indywidualne podejście w budowaniu marki oraz jaka jest udana recepta na branding i rebranding.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności