Język:

A GDYBY TAK ZWIĘKSZYĆ PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ? O MAPOWANIU KONSUMENTA

28 marca 2017, Warsztat edukacyjny THINKTANK i Business Link

Ośrodek THINKTANK wraz z Business Link Poland zorganizował kolejny warsztat edukacyjny dla członków THINKTANK Society oraz społeczności zrzeszonej wokół Business Link w Warszawie. Spotkanie odbyło się pod patronatem Citi Handlowy w ramach projektu AIP Business Startup, którego THINKTANK jest partnerem. Warsztat przeprowadziła Katarzyna Pawlikowska, ekspertka ośrodka THINKTANK. Bez względu na branżę należy liczyć się z faktem, że nigdy nie trafimy z produktem lub usługą do wszystkich potencjalnych klientów. Warto wyodrębnić własną grupę docelową dzięki solidnej segmentacji rynku. Jeśli dobrze poznamy swojego konsumenta, dowiemy się jakim posługuje się językiem i jakie komunikaty do niego trafiają, w konsekwencji zaczniemy myśleć jak on – podkreśliła Katarzyna Pawlikowska.

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/