Język:

Dziś milenialsi, jutro pokolenie Z

Autor: Kazimierz Stańczak
Transformacja pokoleniowa dzieje się na naszych oczach. Organizacje, które pierwsze wyróżnią milenialsów jako odrębną grupę docelową i wyjdą naprzeciw ich oczekiwaniom, zyskają w najbliższych latach przewagę w interakcji z szerokim gronem konsumentów w wieku produkcyjnym. Pytaniem otwartym pozostaje tylko, czy marki, które do tej pory nie zauważyły zmian, mają szansę jeszcze dogonić liderów i czy liderzy będą w stanie utrzymać atrakcyjność brandu?

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności