Język:

ARCHIWUM

Kwartalnik THINKTANK ukazuje się od lata 2009 r. w nakładzie 5 tys. egz.  W czterech działach: Trendy, Firma, Państwo i Lider prezentuje nowe idee dotyczące rozwoju oraz inspirujące i sprawdzone narzędzia zarządzania. Na łamach magazynu THINKTANK publikują wyłącznie praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. Magazyn jest dostępny w prenumeracie oraz jako element pakietu THINKTANK SOCIETY.

STRATEGIE

Cztery kluczowe wyzwania dla działów HR. Trwałe zjawiska społeczno - ekonomiczne stawiają przed pracodawcami nowe wymagania. Muszą oni sprostać wymogom rewolucji technologicznej, młodym pokoleniom pracowników, elastyczności organizacji oraz pracy w zespołach zadaniowych. Jak trendy te postrzegają działy personalne firm?

Lider na jednym półdupku, czyli co łączy menedżera i artystę – wyjaśnia Izabela Stachurska, coach i ekspertka zarządzania wiedzą

Najlepsi przywódcy wyróżniają się wysokim poziomem samoświadomości, zrozumieniem potrzeb co do własnych kompetencji i doświadczeń oraz celnie wyznaczonym kierunkiem rozwoju – pisze Edward Stanoch

Pięć mechanizmów, które musimy uwzględnić, by szkolenie pracowników miało sens, tłumaczy Łukasz Srokowski, socjolog, trener i konsultant

Dobrze zaaranżowana przestrzeń biurowa może motywować do lepszych wyników. Jak i dlaczego wyjaśniają Małgorzata Niewińska i Małgorzata Grzyb z firmy doradczej RBSGroup Poland

SEKCJA SPECJALNA Allen & Overy:

Gospodarka i przedsiębiorczość w Polsce a regulacje prawne.

• Prawo, które wspiera gospodarkę [Arkadiusz Pędzich]
• Rynek przejęć i fuzji w Polsce [Jarosław Iwanicki]
• Konkurencyjność poprzez innowacje [Krystyna Szczepanowska-Kozłowska]
• Gospodarka cyrkularna. Nowy model gospodarczy [Kamil Jankielewicz]
• Walka z unikaniem opodatkowania [Maciej Kulawik]

Dlaczego ścieżki rozwoju firmy są różne, a drogi upadku podobne?
– wyjaśnia Ireneusz Piecuch, prawnik i menedżer

W ciągu pięciu lat Łazienki Królewskie w Warszawie wdrożyły strategię, która zapewnia im wielowymiarowy rozwój i integruje pracowników wokół tego celu. O jej założeniach mówi Tadeusz Zielniewicz, dyrektor Muzeum

Mimo rosnącej roli nowych technologii w biznesie bez dobrych pracowników trudno sprostać konkurencji. Dlatego też organizacje prowadzą coraz ostrzejszą rywalizację o najbardziej utalentowanych i zaangażowanych pracowników. Piszą o tym eksperci i praktycy:

• Iwona Kiwerska [FranklinCovey],
• Bożena Stępień [Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris],
• Alicja Wysocka-Świtała [Clue PR],
• Małgorzata Polkowska [GAZ-SYSTEM SA],
• Ania Kruk [Ania Kruk],
• Anna Zachariasz-Łobodzińska [Bigram],
• Zuzanna Rapkiewicz-Stępień [PZU]
• oraz zespół organizacyjny ORLEN Olimpady [Orlen]

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, ze zgadzasz się na ich użycie Polityka prywatności