Język:

ARCHIWUM

Kwartalnik THINKTANK ukazuje się od lata 2009 r. w nakładzie 5 tys. egz.  W czterech działach: Trendy, Firma, Państwo i Lider prezentuje nowe idee dotyczące rozwoju oraz inspirujące i sprawdzone narzędzia zarządzania. Na łamach magazynu THINKTANK publikują wyłącznie praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. Magazyn jest dostępny w prenumeracie oraz jako element pakietu THINKTANK SOCIETY.

INSPIRACJE

● Europejskie Forum Nowych Idei 2015 – wobec nierówności i zagrożeń [102] ● Jak zmienić się w lepszego siebie [106] ● Rozproszona przyszłość energii [110] ● Jak uwieść przemówieniem w kilka minut [114] ● Media społecznościowe od podszewki [118] ● Thinkers50 – kto rządzi wśród teoretyków zarządzania [122]

NETWORK

Idee, o których dyskutowali eksperci podczas THINKTANK SOCIETY i innych spotkań organizowanych przez ośrodek THINKTANK SPIS TREŚCI

TEMAT NUMERU


W jaki sposób niwelować frustracje i przekuwać je w prawdziwe zaangażowanie? Odpowiedź na to pytanie znajdą Państwo w najnowszym wydaniu magazynu THINKTANK.W tym numerze prezentujemy również nowe idee dla działów zarządzania zasobami ludzkimi, pokazując transformację departamentów HR i redefinicję ich priorytetów: od zaplecza administracyjnego do strategicznego partnera dla biznesu w firmie. Wskazujemy także na rolę motywujących przestrzeni biurowych w procesie angażowania pracowników.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRENDY

Za dwie dekady pojawi się nowe pokolenie seniorów: wymagających konsumentów, weryfikujących ofertę firm [12] ● Zmienia się rozumienie idei smart city. Technologie mają być środkiem do celu, nie rozwiązaniem [14] ● Coraz więcej pracodawców postrzega pracę zdalną jako realną, obustronną korzyść [16] ● Internet Rzeczy, żeby miał sens, wymaga kooperacji dostawców inteligentnych dóbr i ich odbiorców [20] ● Trendy, które inspirują Polaków. Jak nowe technologie, styl życia, postawy konsumenckie wpływają na nasze decyzje [21]

KONTRAPUNKT

Firma szuka nowych kształtów. Czy żyjemy w czasach, kiedy organizacje muszą zrewidować swoje struktury, odejść od tradycyjnych modeli, porzucając na przykład rywalizację na rzecz współpracy? O swoich doświadczeniach dyskutują Borys Stokalski, założyciel Infovide-Matrix, i Marcin Beme, twórca Audioteki