Język:

ARCHIWUM

Kwartalnik THINKTANK ukazuje się od lata 2009 r. w nakładzie 5 tys. egz.  W czterech działach: Trendy, Firma, Państwo i Lider prezentuje nowe idee dotyczące rozwoju oraz inspirujące i sprawdzone narzędzia zarządzania. Na łamach magazynu THINKTANK publikują wyłącznie praktycy i eksperci w swoich dziedzinach. Magazyn jest dostępny w prenumeracie oraz jako element pakietu THINKTANK SOCIETY.

FIRMA

Firmy stosują różnego rodzaju programy, które mają zwiększyć zaangażowanie pracowników. Czy ta motywacja rzeczywiście przynosi efekty? Okrągły stół THINKTANK z udziałem praktyków.

Wystąpienia motywacyjne stają się modne, ale czy są skuteczne? O dobrych i złych opowieściach motywacyjnych pisze Marek Kowalczyk, prezes Mandarine Project Partners.

Programy rozwojowe pozytywnie wpływają na zaangażowanie pracowników – przekonuje dr Tomasz Ludwicki, dyrektor studiów Warsaw-Illinois Executive MBA.

O strategiach zwiększających zaangażowanie pracowników piszą eksperci i praktycy z firm Talfit (Grzegorz Turkanik, Michał Włodarczyk), DB Schenker (Janusz Górski), Polpharma (Monika Jasłowska), KGHM (Dariusz Wyborski), Infovide-Matrix (Andrzej Luber, Magdalena Mika) oraz Grupa Żywiec (Robert Bębenek).

Motywacja zależy od uwarunkowań kulturowych. O tym, jak zarządzać Polakami i co determinuje polski „genotyp motywacji”, pisze Piotr A.Gryko, Senior Partner w House of Skills.

TEMAT NUMERU

Motywowanie pracowników systemem nagród i kar już nie działa. Ci, którzy tego nie zauważyli, mogą nie przetrwać – przekonuje Tomasz Jamroziak, psycholog i trener biznesu.

Kontrapunkt: Czy UE potrafi zwiększyć swoją konkurencyjność? Rozmawiają dr Jan Kulczyk, właścicie Kulczyk Holding, i prof. Jerzy Buzek, były przewodniczący PE.