Język:

CENTRUM INFORMACJI

Dobra marka to marka z genotypem młodości

02.06.2016 r.

To genotyp młodości powoduje, że marka jest skuteczna i dobrze radzi sobie w dobie rewolucji technologicznej. Marki, które go posiadają, stają się społecznymi bohaterami – to jedna z konkluzji Forum Brandingu zorganizowanego przez ośrodek dialogu i analiz THINKTANK 2 czerwca 2016 r. na Stadionie Legii w Warszawie. Tegoroczne Forum odbyło się pod hasłem: „Młoda Polska: nowe spojrzenie na komunikację i odpowiedzialność marek”.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Najlepsi prezydenci miast według THINKTANK

16.03.2016 r.

W drugiej edycji Rankingu Liderów Miast Przyszłości przygotowywanego przez o środek dialogu i  analiz THINKTANK w  sumie  wyróżnionych zostało dziewięciu prezydentów polskich miast. Samorządowcy nagrodzeni zostali w trzech kategoriach: najlepszych włodarzy miast o liczbie  mieszkańców do 60 tys., o liczbie mieszkańców miedzy 60 tys. a 120 tys. oraz tych, w których żyje  ponad 120 tys. ludzi.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Social business city

16.03.2016 r.

Innowacyjne  technologie , rewitalizacja, mobilność, finansowanie, energia dla miast, przestrzeń  publiczna a także  koncepcja  social business city  były główny mi  tematami, o których dyskutowano  podczas  Sesji  Dialogu  „Miasta  Przyszłości”  zorganizowanej  przez  ośrodek  dialogi  i  analiz  THINKTANK we współpracy z Miastem Stołecznym Warszawą.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Co oznacza inteligentne życie?

24.11.2015 r.

Trendy w dziedzinie zakupów, życia zawodowego, technologii i zdrowia -  to główne tematy, którym poświęcono projekt „Smart Living” – jedną  z kluczowych inicjatyw ośrodka THINKTANK. Projekt podsumowała konferencja, a owocem całego przedsięwzięcia jest publikacja „Smartbook”, gromadząca w jednym miejscu główne wnioski i opinie ekspertów.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Badanie THINKTANK na temat polskich miast przyszłości

09.07.2015 r.

W dniach 8-9 lipca, podczas Sesji Dialogu Miasta Przyszłości organizowanej przez ośrodek dialogu i analiz THINKTANK, zaprezentowano wyniki badania, które ośrodek przeprowadził wśród polskich samorządowców. Wyniki pokazują, co według nich, utrudnia budowanie w naszym kraju „inteligentnych miast” oraz jakie korzyści wynikają z wdrażania rozwiązań  smart.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

THINKTANK wyłonił najlepsze miasta oraz liderów samorządności w Polsce

08.07.2015 r.

Rzeszów, Nowy Sącz i Sopot – to zdaniem ośrodka dialogu i analiz THINKTANK najlepiej zarządzane miasta w Polsce. W rankingu liderów samorządowych i ośrodków miejskich – na wyróżnienie zasłużyli Tadeusz Ferenc, Robert Szełemej oraz Wadim Tyszkiewicz. Brak wśród zwycięzców największych polskich aglomeracji – Warszawy, Krakowa, Łodzi czy Wrocławia – oraz ich liderów pokazuje, że wysokie budżety niekoniecznie idą w parze z efektywnością działania.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Manifest - Marka dla Polski

30.06.2015 r.

Manifest „Marka dla Polski” zachęca inicjatywy obywatelskie do włączenia się w ruch na rzecz stworzenia podstaw nowoczesnego brandingu narodowego, którego obecnie w Polsce brakuje. Organizacje, które się pod nim podpisały, apelują również o to, by rząd po wyborach oraz nowy Prezydent RP poświęcili więcej uwagi marce Polska. Manifest „Marka dla Polski” został ogłoszony podczas Forum Brandingu – Dzień Marki. Było to największe w Polsce wydarzenie poświęcone nowoczesnemu podejściu do budowania marek.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

10-15-25. Polska transformacja – od niepewności do sukcesu.

26.05.2014 r.

Tony Blair, Javier Solana, Romano Prodi, Martin Schulz i kilkunastu polskich architektów i świadków transformacji pisze w analizie THINKTANK i Centrum Stosunków międzynarodowych o wyzwaniach rozwojowych Polski po wielkich zmianach. Partnerami publikacji są PKN ORLEN i PZU. Publikacja, opatrzona wstępem prezydenta Bronisława Komorowskiego, zawiera analizy autorstwa architektów i uczestników polskiej transformacji oraz jej zagranicznych obserwatorów. Za kluczowe czynniki przemian uważają oni m.in. społeczną i polityczną determinację do zmian – utrwalenia wolności politycznej, wolnego rynku i rozwoju przedsiębiorczości, konsensualny charakter zmian i dobre zarządzanie ich procesem, a także – wpływ Unii Europejskiej, w której negocjacja członkostwa stymulowała i inspirowała zmiany.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Polska za 10 lat! Druga odsłona projektu RE-WIZJE

03.02.2014 r.

Ośrodek dialogu i analiz THINKTANK, magazyn MaleMEN oraz BUKOVINA Terma Hotel Spa rozpoczęły drugi etap projektu RE-WIZJE. W dniach 3 – 11 lutego br. zaproszeni eksperci wezmą udział w siedmiu debatach, których celem jest wypracowanie wizji rozwoju współczesnej Polski – refleksji nad tym, jak za dekadę będą wyglądały państwo, praca, edukacja, technologia, styl życia i rynek oraz jak zmieni się miejsce Polski w Europie. Projekt zakończy publikacja raportu „Polska naszych marzeń” w kwietniu br. THINKTANK ogłosił również konkurs dla internautów, którzy podzielą się swoją wizją przyszłości Polski.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

Główne wyzwania ekspansji zagranicznej Polski w 2014 r.

09.12.2013 r.

2014 r. będzie kluczowy z punktu widzenia wzrostu potencjału polskiego eksportu i inwestycji polskich firm na rynkach zagranicznych. Trwają konsultacje dotyczące nowego, szczegółowego programu wspierania eksportu polskich firm. Zostanie on opracowany wspólnie przez Ministerstwo Gospodarki i Ministerstwo Spraw Zagranicznych – zapowiedzieli Katarzyna Kacperczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i Dariusz Bogdan, podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki na konferencji „Ekspansja zagraniczna polskich firm w 2014” zorganizowanej 5 grudnia br. przez ośrodek analityczny THINKTANK, Ministerstwo Gospodarki i Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Kliknij, aby pobrać informację prasową

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/