Język:

Konferencja podsumowująca projekt

24 listopada 2015 r., Jak zmienią się nawyki konsumentów związane z budowaniem życia smart ?

Projekt Smart Living miał na celu zbadanie mikrotrendów, które będą kształtowały nawyki  i wyobrażenia Polaków o dobrym, udanym życiu. Przeprowadzone badanie oraz seria debat w grupach eksperckich dały nam obraz tego, jak zmieni się podejście konsumentów do takich zagadnień, jak równowaga między pracą a życiem prywatnym, konsumpcja dóbr i usług, korzystanie z nowych technologii, rozwijanie pasji i zainteresowań oraz troska o zdrowie. 24 listopada po wielu miesiącach pracy światło dzienne ujrzał Smartbook a my wraz z badaczami i ekspertami  z różnych dziedzin mogliśmy porozmawiać o naszych doświadczeniach i spostrzeżeniach dotyczących  wpływu czynników jak nowe technologie, otoczenie i komunikacja na wybory konsumenckie Polaków.  Wnioski z całego projektu zebrane zostały w Smartbooku – publikacji podsumowującej  wydanej nakładem ośrodka dialogu i analiz THINKTANK. Smartbook dostępny będzie od 25 listopada w salonach Empik w całej Polsce. Nie zrealizowalibyśmy tego inspirującego przedsięwzięcia gdyby nie nasi partnerzy. Dziękujemy bardzo firmom : AON Najlepsi Pracodawcy, Empik, Payback, PayU, UPS, Orange, PZU, Orlen, Sony, Ikea, PTBRIO, Teatr Wielki Opera Narodowa, Soho, Superbrands i Fundacji Best Place.

Galeria