Język:

   BAZA WIEDZY

Trendy THINKTANK - lato 2014
Trendy THINKTANK - lato 2014

Autor: THINKTANK
  Polska w Europie: Zarządzanie zmianą – polska specjalność; Demografia a gospodarka: 100 minus zamiast 50 plus; Strategia sprzedaży i marketingu; Klient znowu w centrum uwagi; Technologie w organizacjach; Od dyrektora IT do lidera cyfrowej transformacji; Family business  a sukcesja; W firmach rodzinnych zabraknie następców.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

ZŁA WIELOZADANIOWOŚĆ
ZŁA WIELOZADANIOWOŚĆ

Autor: Marek Kowalczyk
Gdy organizacja „zatyka się” nadmierną liczbą realizowanych jednocześnie projektów, a żonglowanie zadaniami i praca w weekendy przestają pomagać, nie musi być to znak, że czas zatrudnić więcej ludzi. Prawdopodobnie wystarczy wyprowadzić firmę ze złej wielozadaniowości.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Jaki jest genotyp (polskiej) młodej marki?
Jaki jest genotyp (polskiej) młodej marki?

Autor: Wojciech Mierowski
Jaki jest genotyp młodej marki? O tym, czy dany brand jest młody, czy stary, nie decyduje rok, w którym powołano go do życia. to kwestia genów. prace nad odczytaniem kompletnego genotypu młodych marek trwają. Nie łudzimy się, że dostaniemy za to Nobla, jednak wierzymy w użyteczność takiej pracy. Szczególnie że mamy świadomość, co dla nas, ludzi, oznacza świat młodych brandów-  przede wszystkim koniec ściemy!

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Branding 2016: Nowi konsumenci i marki potrójnie społeczne
Branding 2016: Nowi konsumenci i marki potrójnie społeczne

Autor: Bartek Brach, Kazimierz Żurek 
Weterani brandingu i przedstawiciele młodego pokolenia marketerów w tej sprawie mówią jednym głosem: marki buduje się dziś zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Dzieje się tak dlatego, że na świecie trwa rewolucja technologiczna, a na rynkach olbrzymią siłę nabywczą zyskało pokolenie milenialsów. kim są dzisiejszi konsumenci i czego oczekują? W jaki sposób marki mogą zaskarbić sobie ich zaufanie?

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK lato 2016
Trendy THINKTANK lato 2016

Autor: THINKTANK
Akcjonariat pracowniczy: reaktywacja; Cyfryzacja gospodarki: w oczekiwaniu na żabi skok; Ważna rola lidera: Nawigator Płaskiego Świata (NFW); Kurs na gospodarkę cyrkularną; Blockchain: nowy impuls dla świata finansów.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK wiosna 2016
Trendy THINKTANK wiosna 2016

Autor: THINKTANK
Cztery idee na nowe czasy; Polskie portfele coraz bardziej ucyfrowione; Minecraft i inne gry w służbie edukacji i rozwoju; W stronę bezpiecznej chmury; Odzyskiwanie przestrzeni miejskiej

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK zima 2015
Trendy THINKTANK zima 2015

Autor: THINKTANK
Srebrni konsumenci zaskakująco otwarci; Człowiek w centrum smart city; Zdalnie znaczy sprawniej; Internet rzeczy; Polacy w poszukiwaniu trendów smart

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Niezmienność – błąd myślenia
Niezmienność – błąd myślenia

Autor: Marcin Fabjański
Dlaczego nic nie może być stałe i niezmienne? Raz osiągnięte i zapisane po stronie zysków na zawsze? Nieśmiertelne? Pytanie, które zadawali sobie mędrcy tysiące lat temu, powraca coraz częściej w dzisiejszym biznesie i polityce. Bo świat znowu pokazał nam, jak bardzo jest płynny. By zrozumieć naturę naszych umysłów oraz istotę praw rządzących rzeczywistością – w tym zmianą – mamy do dyspozycji całą mądrość Wschodu i Zachodu.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK wiosna 2015
Trendy THINKTANK wiosna 2015

Autorzy: THINKTANK
Innowacyjność (znów) wraca do gry; W czworokącie niepewnych sił; Zbrojenie przed cyberatakiem; Zgodny tandem w firmach rodzinnych; Poszukiwanie postcyfrowej narracji dla marki; Odpowiedzialność trzeciej prędkości; Odkrywanie prawdziwego kodu zaangażowania; Przedsiębiorcy zajmą się marką Polska.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Słabość silnych
Słabość silnych

Autor: Malcom Gladwell
   Każda książka Gladwella inspiruje do nieoczywistego spojrzenia na świat. Tak jest i tym razem. Amerykański publicysta, autor fundamentalnych pozycji o zarządzaniu i biznesie, w swej nowej pracy zastanawia się, jak słabszy może pokonać silniejszego. Siła i wielkość – czy to w biznesie, czy w polityce albo w życiu – mogą bowiem okazać się słabościami. Jak zatem rozpoznawać własne i cudze słabości, by odnosić zwycięstwa?

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/