Język:

   BAZA WIEDZY

BEZPIECZEŃSTWO W ORGANIZACJI
BEZPIECZEŃSTWO W ORGANIZACJI

Autor: Marcin Rau
Liczba cyberataków rośnie. Stoją za nimi zarówno amatorzy, jak i wspierani przez rządy poszczególnych państw profesjonaliści. Skuteczną obronę przed cyberprzestępcami może zapewnić zastosowanie technologii biometrycznej, ale konieczne jest przede wszystkim opracowanie krajowych strategii bezpieczeństwa cybernetycznego oraz szkolenie pracowników.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

INNOWACJE DOBRE I ZŁE
INNOWACJE DOBRE I ZŁE

Autor: Artur Nowak-Gocławski
Innowacje awansują do rangi pojęcia o kluczowym znaczeniu dla osiągnięcia sukcesu w kolejnych dziedzinach życia. Nie wszystko, co nowe, jest jednak innowacyjne, a rozumienie tego terminu wykraczać musi poza prosty rachunek ekonomiczny. Czas nauczyć się mądrze myśleć o innowacjach.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

MYŚLISZ O JUTRZE? ZACZNIJ OD „DLACZEGO?”
MYŚLISZ O JUTRZE? ZACZNIJ OD „DLACZEGO?”

Autor: THINKTANK
Walka o uwagę odbiorcy na przesyconym rynku nie będzie łatwa. Zamiast więc ścigać się z konkurencją o najlepszy produkt, zbuduj komunikację opartą na marce osobistej. Nie musisz być charyzmatyczny z natury. Wystarczy, że będziesz autentyczny.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

EFEKTYWNY ZESPÓŁ MYŚLI NIEJEDNORODNIE
EFEKTYWNY ZESPÓŁ MYŚLI NIEJEDNORODNIE

Autor: Katarzyna Młynek
Wynik firmy zależy od jej pracowników. Dlatego zespół nie może składać się z kompetentnych, ale przypadkowo dobranych ludzi. Dobrze jest budować załogę, znając mocne i słabe strony każdego z jej członków. Firmy wychodzą z założenia, że lokomotywy sukcesu zmotywują zespół i ten zacznie działać jak ich lider. Ta strategia nie zawsze jednak się sprawdza.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

POMYŚL, ZANIM POWIESZ
POMYŚL, ZANIM POWIESZ

Autor: Marcin Rau
Manipulowanie to czyn zwykle oceniany jako moralnie naganny. Ale czy przygotowanie strategii działania z definicji opartej na technikach manipulacyjnych rzeczywiście jest złe? Techniki wywierania wpływu na innych przyjmują wiele postaci.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

WENUS I MARS W MARKETINGU
WENUS I MARS W MARKETINGU

Autor: Katarzyna Młynek
Masz dobry produkt lub usługę i kłopoty z ich sprzedażą? Widocznie nie rozumiesz własnego odbiorcy. Szansę na sukces mają te przedsięwzięcia, które postrzegają świat tak, jak ich klienci.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

ETYCZNA SPRZEDAŻ POPŁACA
ETYCZNA SPRZEDAŻ POPŁACA

Autor: Katarzyna Młynek
Doskonały sprzedawca XXI w. to „superbot” dostosowujący język, przekaz i produkt do potrzeb klienta. Koncentruje się na odbiorcy, nie stosuje nieuczciwych chwytów i to pozwala mu osiągać zakładane cele sprzedażowe. Taka metoda ma przyszłość.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

STORY SEEKING KOŁEM ZAMACHOWYM SPRZEDAŻY
STORY SEEKING KOŁEM ZAMACHOWYM SPRZEDAŻY

Autor: Marcin Rau
Czy można opowiedzieć historię o produkcie czy usłudze tak, aby poruszyć serca i umysły odbiorców? Instrukcje, jak stworzyć taki tekst, po raz pierwszy (w latach 40. XX w.) zaprezentował amerykański badacz Joseph Campbell. Teraz przyszedł czas na lekki update tej teorii.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Sztuka inwestycji w sztukę
Sztuka inwestycji w sztukę

Autor: Katarzyna Młynek
Nowe technologie coraz silniej fascynują świat sztuki. Zmienia się przez to jej odbiór, a handel dziełami ulega coraz większemu umasowieniu. Dziś, aby inwestować w sztukę, gruby portfel nie jest niezbędny.Aby skutecznie inwestować w sztukę, potrzeba rynkowej wiedzy oraz obycia. Niezbędna jest również świadomość, że niemal zawsze jest to inwestycja długoterminowa, wymagająca intuicji i obarczona ryzykiem.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Dotykowa rzeczywistość marki
Dotykowa rzeczywistość marki

Autor: Paweł Oksanowicz
Mobilne urządzenia z dostępem do internetu umożliwiają aktywną relację klienta z firmą. Bodźce, testy oczekiwań i opinii, inteligentne kreowanie potrzeb tworzą obszar doświadczenia, jakiego wcześniej nawet dojrzałe marki nie rozwijały. Kluczowa staje się więc jakość kontaktu z klientem. Trzeba umieć wykreować produkt i zbudować wokół niego doświadczenia, które otworzą serca i portfele klientów.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/