Język:

   BAZA WIEDZY

MYŚLISZ O JUTRZE? ZACZNIJ OD „DLACZEGO?”
MYŚLISZ O JUTRZE? ZACZNIJ OD „DLACZEGO?”

Autor: THINKTANK
Walka o uwagę odbiorcy na przesyconym rynku nie będzie łatwa. Zamiast więc ścigać się z konkurencją o najlepszy produkt, zbuduj komunikację opartą na marce osobistej. Nie musisz być charyzmatyczny z natury. Wystarczy, że będziesz autentyczny.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

EFEKTYWNY ZESPÓŁ MYŚLI NIEJEDNORODNIE
EFEKTYWNY ZESPÓŁ MYŚLI NIEJEDNORODNIE

Autor: Katarzyna Młynek
Wynik firmy zależy od jej pracowników. Dlatego zespół nie może składać się z kompetentnych, ale przypadkowo dobranych ludzi. Dobrze jest budować załogę, znając mocne i słabe strony każdego z jej członków. Firmy wychodzą z założenia, że lokomotywy sukcesu zmotywują zespół i ten zacznie działać jak ich lider. Ta strategia nie zawsze jednak się sprawdza.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

POMYŚL, ZANIM POWIESZ
POMYŚL, ZANIM POWIESZ

Autor: Marcin Rau
Manipulowanie to czyn zwykle oceniany jako moralnie naganny. Ale czy przygotowanie strategii działania z definicji opartej na technikach manipulacyjnych rzeczywiście jest złe? Techniki wywierania wpływu na innych przyjmują wiele postaci.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

WENUS I MARS W MARKETINGU
WENUS I MARS W MARKETINGU

Autor: Katarzyna Młynek
Masz dobry produkt lub usługę i kłopoty z ich sprzedażą? Widocznie nie rozumiesz własnego odbiorcy. Szansę na sukces mają te przedsięwzięcia, które postrzegają świat tak, jak ich klienci.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

ETYCZNA SPRZEDAŻ POPŁACA
ETYCZNA SPRZEDAŻ POPŁACA

Autor: Katarzyna Młynek
Doskonały sprzedawca XXI w. to „superbot” dostosowujący język, przekaz i produkt do potrzeb klienta. Koncentruje się na odbiorcy, nie stosuje nieuczciwych chwytów i to pozwala mu osiągać zakładane cele sprzedażowe. Taka metoda ma przyszłość.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

STORY SEEKING KOŁEM ZAMACHOWYM SPRZEDAŻY
STORY SEEKING KOŁEM ZAMACHOWYM SPRZEDAŻY

Autor: Marcin Rau
Czy można opowiedzieć historię o produkcie czy usłudze tak, aby poruszyć serca i umysły odbiorców? Instrukcje, jak stworzyć taki tekst, po raz pierwszy (w latach 40. XX w.) zaprezentował amerykański badacz Joseph Campbell. Teraz przyszedł czas na lekki update tej teorii.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Sztuka inwestycji w sztukę
Sztuka inwestycji w sztukę

Autor: Katarzyna Młynek
Nowe technologie coraz silniej fascynują świat sztuki. Zmienia się przez to jej odbiór, a handel dziełami ulega coraz większemu umasowieniu. Dziś, aby inwestować w sztukę, gruby portfel nie jest niezbędny.Aby skutecznie inwestować w sztukę, potrzeba rynkowej wiedzy oraz obycia. Niezbędna jest również świadomość, że niemal zawsze jest to inwestycja długoterminowa, wymagająca intuicji i obarczona ryzykiem.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Dotykowa rzeczywistość marki
Dotykowa rzeczywistość marki

Autor: Paweł Oksanowicz
Mobilne urządzenia z dostępem do internetu umożliwiają aktywną relację klienta z firmą. Bodźce, testy oczekiwań i opinii, inteligentne kreowanie potrzeb tworzą obszar doświadczenia, jakiego wcześniej nawet dojrzałe marki nie rozwijały. Kluczowa staje się więc jakość kontaktu z klientem. Trzeba umieć wykreować produkt i zbudować wokół niego doświadczenia, które otworzą serca i portfele klientów.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

CSR: konieczność, nie moda
CSR: konieczność, nie moda

Autor: Katarzyna Młynek
Mądre wdrażanie działań zgodnie ze standardami CSR powinno wynikać z kompleksowej strategii firmy. Z kolei działania te winny angażować pracowników każdego szczebla: od prezesa przez kadrę menedżerską aż po specjalistów i pracowników niższego szczebla. To dla firm wyzwanie. Ale wydatki poniesione na CSR warto traktować jako inwestycję i źródło innowacji – odpowiednio zaplanowane zwrócą się, nie tylko pod względem finansowym.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Jak myśleć, by działać skutecznie?
Jak myśleć, by działać skutecznie?

Autor: Katarzyna Młynek
Współczesny człowiek funkcjonuje w skomplikowanym świecie, w którym czas na decyzję jest mocno ograniczony. Aby zrozumieć, co się wokół niego dzieje i działać efektywnie, stosuje więc różne operacje poznawcze. Organizacje, które postawiły na nieszablonowe rozwiązania, podbijają rynek. Niewychodzenie poza schemat tylko pozornie jest bezpieczne. Skutki stereotypowego myślenia mogą daleko wykraczać poza utratę hipotetycznego zysku.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/