Język:

   BAZA WIEDZY

Re-definicje. Ukąszeni wolnością: portret pokolenia wielkiej zmiany
Re-definicje. Ukąszeni wolnością: portret pokolenia wielkiej zmiany

Autor: Paweł Rabiej, Olivier Janiak
Zmieniają się czasy, zmieniają się też pojęcia za pomocą których opisujemy świat. KAby nakreślić portret współczesnego pokolenia i jego aspiracji, kilkudziesięciu ekspertów zaproszonych przez THINKTANK, MALEMEN i Bukovina Terma Hotel Spa zdefiniowało „pokolenie wielkiej zmiany”, które weszło w dorosłe życie po 1989 r., opisując kluczowe dla każdego pokolenia słowa: rynek, przedsiębiorczość, sukces, patriotyzm, wiara, szczęście oraz styl życia.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Kogo słuchają polscy liderzy 2012?
Kogo słuchają polscy liderzy 2012?

Autor: THINKTANK
Przez ostatnie trzy lata wiele zmieniło się w oczekiwaniach liderów wobec osób, których rad chcą słuchać i którymi chcą się inspirować. Mniej wierzą tym, którzy twardo trzymają się swoich przekonań i nie pozwalają sobie na odrobinę zwątpinia. Szukają raczej inspiracji u tych, którzy potrafią stawiać trudne pytania i dyskutować nad odpowiedzią – to wniosek z badania THINKTANK, Google i Instytutu Monitorowania Mediów. 

 

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Kogo słuchają liderzy polskich firm 2009?
Kogo słuchają liderzy polskich firm 2009?

Autor: Paweł Rabiej 
Po „importowanych” guru czas na rodzime autorytety. Z badania przeprowadzonego przez THINKTANK, Google i Instytut Monitorowania Mediów wynika, że „dobre rady” zagranicznych ekspertów tracą na znaczeniu. Rośnie za to znaczenie rodzimych autorytetów, u których szefowie firm szukają odpowiedzi na swoje biznesowe dylematy. Spośród ekspertów, liderzy najbardziej cenią głos prof. Leszka Balcerowicza.  

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Książki, które stworzyły polskich liderów
Książki, które stworzyły polskich liderów

Autor: Paweł Rabiej, Kazimierz Żurek
Opowieść i metafora mają moc poruszania umysłów. Pomagają też liderom skutecznie motywować, zmniejszać napięcia i dodawać ludziom otuchy. Jednym z najważniejszych źródeł idei są dla liderów książki biznesowe. Przywódcy szukają w nich inspiracji w czterech obszarach: wielkich narracji, prawdziwych historii, porządkowania świata i narzędzi lepszego działania. Oto lista 20 pozycji, które przez dwie dekady kształtowały polskich liderów.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Badanie THINKTANK: Zarządzanie: profesja czy umiejętność?
Badanie THINKTANK: Zarządzanie: profesja czy umiejętność?

Autor: Kazimierz Żurek, Paweł Rabiej
Jak traktować edukację menedżerską zdobywaną na studiach podyplomowych czy MBA? Czy jest ona certyfikatem potwierdzającym zdolność lidera do pracy z ludźmi, czy raczej indywidualną drogą rozwoju? W jaki sposób menedżerowie uczą się zarządzania, stawiania celów i motywowania pracowników? Badanie THINKTANK przeprowadzone na absolwentach programów MBA pokazuje, czego poszukiwali na studiach absolwenci studiów MBA w Polsce.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Wpływowi doradcy życia publicznego. Kim są? Subiektywny ranking THINKTANK
Wpływowi doradcy życia publicznego. Kim są? Subiektywny ranking THINKTANK

Autor: THINKTANK
Niewiele osób w Polsce ma rzeczywisty wpływ na decydentów i wnosi nowe pomysły jak modernizować państwo. Trudno dobrze nazwać ich rolę: najlepiej byłoby określić ich „poruszaczami”. Albo wnoszą nowe idee, które inspirują innych, albo sami stają się ich orędownikami. Swój wpływ budują na trzech filarach: wybieraniu takich idei, które rzeczywiście mogą być przydatne, objaśnianiu ich znaczenia oraz tworzeniu wokół nich sojuszy.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

https://canadianpharmacyonline.org/steps-getting-propecia-prescription-online/