Język:

BAZA WIEDZY

Firma pozostałe >

Kontrapunkt: „ORIGINALSI” w organizacji – jak z nimi pracować?

Autor: THINKTANK
Demokratyzacja świata pracy oraz społeczna presja na bycie wyjątkowym sprawiają, że coraz bardziej widoczni stają się ludzie zwani „originalsami”. Pisarz Adam Grant nazwał tak osobników krnąbrnych, brawurowych, kierujących się własnym systemem wartości. Wzorem dla nich są Steve Jobs czy Mark Zuckerberg. Czy jest dla nich miejsce w dzisiejszych organizacjach?

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Zaangażowanie i motywacja: klucze do sukcesu

Autor: THINKTANK
Jak działać, by nie stracić tempa rozwoju, a jednocześnie zatrzymać dobrych pracowników, wzmacniając ich zaangażowanie? Jak rekrutować, na czym budować markę pracodawcy, by przyciągać najlepszych? Niesprawiedliwe traktowanie, mikrozarządzanie i postawa „jako szef wiem lepiej” - trzy największe demotywatory pracowników. 

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Łazienki Królewskie - od marki lokalnej do europejskiej

Autor: Tadeusz Zielniewicz
Największym zasobem Łazienek Królewskich jest ich marka, silnie kojarząca się z pozytywnymi emocjami. W ciągu pięciu lat Łazienki wdrożyły strategię, która zapewnia im wielowymiarowy rozwój i integruje pracowników wokół tego celu. Drugim filarem długofalowej strategii było wskazanie pięciu wzajemnie powiązanych kierunków rozwoju, które stanowiły ramy do tworzenia programów funkcjonalnych.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Elastyczność albo droga w dół

Autor: Ireneusz Piecuch
Sukces zależy dziś w dużej mierze od stworzenia takiej organizacji, która będzie zdolna dopasować swoje działania do szybko zmieniających się potrzeb. Ścieżki prowadzące na górę mogą być różne, ale wszystkie drogi w dół są w istocie takie same. Klient, chce mieć poczucie, iż produkty/usługi, które nabywa, odpowiadają nie tylko jego aktualnym preferencjom, ale również są dopasowane do jego indywidualnych potrzeb.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Lider pozostałe >

Inspiracje wiosna 2016

Autor: THINKTANK
Nowe modele biznesowe w cenie; Cheat code: jak wyróżnić swoją markę osobistą; Nieprzypadkowe myślenie o przypadku; 7 kroków do osiągnięcia synergii

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Inspiracje zima 2015

Autor: THINKTANK
Wobec nierówności i zagrożeń; Jak zmienić się w lepszy model ; Rozproszona przyszłość energii ; Jak uwieść w kilka minut; Media społecznościowe od podszewki; Kto rządzi wśród teoretyków zarządzania

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

By szkolenie pracowników miało sens

Autor: Łukasz Srokowski
Rozwój kompetencji pracowników wcale nie musi oznaczać wielkich nakładów i straty czasu. Firma, która chce przetrwać, musi zadbać, aby jej pracownicy posiadali najbardziej aktualną wiedzę i umieli ją zastosować w praktyce. Najczęstszym błędem, który popełniają menedżerowie, gdy wysyłają pracowników na szkolenia, jest niewłaściwe określenie ich celu.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Koncentracja lidera motywuje (lub nie) jego zespół

Autor: Edward Stanoch
Działania podejmowane przez lidera determinują nie tylko jego własną skuteczność, ale również skuteczność całej organizacji. . Problem polega na tym, że liderzy często nie mają czasu na refleksję i nadmiernie kierują się bieżączką. Rozwiązaniem może być nawyk rezerwowania czasu na strategiczną refleksję i selektywne podejście do informacji i danych.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Państwo pozostałe >

Nowa natura władzy

Autor: Katarzyna Kozłowska
Władzę łatwo dziś zdobyć, ale trudno utrzymać. Przekonują się o tym już nie tylko przywódcy polityczni, ale też szefowie korporacji, właściciele wielkich (wciąż jeszcze) marek i liderzy organizacji. Władza rozumiana w tradycyjny sposób jest coraz bardziej rozproszona i towarzyszy jej mniej mocy. To już nie anegdota, ale fakt: na naszych oczach zmienia się jej natura.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Smart cities. Polskie Miasta Przyszłości

Autor: THINKTANK
W listopadzie 2015 r. już po raz czwarty BUKOVINA Terma Hotel Spa stała się ośrodkiem gorących dyskusji na kluczowe dla Polski tematy. Tym razem ponad 80 twórców kultury, animatorów życia kulturalnego, dziennikarzy, filozofów, naukowców i studentów próbowało uchwycić stan ducha współczesnych Polaków. Jacy jesteśmy? Co nas napędza do działania? Jakie mity kierują naszą zbiorową wyobraźnią? Projekt Re-Culture polegał na próbie znalezienia odpowiedzi na te pytania.

RE-CULTURE. Stan ducha Polaków.

Autor: THINKTANK
W listopadzie 2015 r. już po raz czwarty BUKOVINA Terma Hotel Spa stała się ośrodkiem gorących dyskusji na kluczowe dla Polski tematy. Tym razem ponad 80 twórców kultury, animatorów życia kulturalnego, dziennikarzy, filozofów, naukowców i studentów próbowało uchwycić stan ducha współczesnych Polaków. Jacy jesteśmy? Co nas napędza do działania? Jakie mity kierują naszą zbiorową wyobraźnią? Projekt Re-Culture polegał na próbie znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Trendy pozostałe >

Trendy THINKTANK wiosna 2016

Autor: THINKTANK
Cztery idee na nowe czasy; Polskie portfele coraz bardziej ucyfrowione; Minecraft i inne gry w służbie edukacji i rozwoju; W stronę bezpiecznej chmury; Odzyskiwanie przestrzeni miejskiej

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK zima 2015

Autor: THINKTANK
Srebrni konsumenci zaskakująco otwarci; Człowiek w centrum smart city; Zdalnie znaczy sprawniej; Internet rzeczy; Polacy w poszukiwaniu trendów smart

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Niezmienność – błąd myślenia

Autor: Marcin Fabjański
Dlaczego nic nie może być stałe i niezmienne? Raz osiągnięte i zapisane po stronie zysków na zawsze? Nieśmiertelne? Pytanie, które zadawali sobie mędrcy tysiące lat temu, powraca coraz częściej w dzisiejszym biznesie i polityce. Bo świat znowu pokazał nam, jak bardzo jest płynny. By zrozumieć naturę naszych umysłów oraz istotę praw rządzących rzeczywistością – w tym zmianą – mamy do dyspozycji całą mądrość Wschodu i Zachodu.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy THINKTANK wiosna 2015

Autorzy: THINKTANK
Innowacyjność (znów) wraca do gry; W czworokącie niepewnych sił; Zbrojenie przed cyberatakiem; Zgodny tandem w firmach rodzinnych; Poszukiwanie postcyfrowej narracji dla marki; Odpowiedzialność trzeciej prędkości; Odkrywanie prawdziwego kodu zaangażowania; Przedsiębiorcy zajmą się marką Polska.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Badania pozostałe >

Wpływowi doradcy życia publicznego. Kim są? Subiektywny ranking THINKTANK

Autor: THINKTANK
Niewiele osób w Polsce ma rzeczywisty wpływ na decydentów i wnosi nowe pomysły jak modernizować państwo. Trudno dobrze nazwać ich rolę: najlepiej byłoby określić ich „poruszaczami”. Albo wnoszą nowe idee, które inspirują innych, albo sami stają się ich orędownikami. Swój wpływ budują na trzech filarach: wybieraniu takich idei, które rzeczywiście mogą być przydatne, objaśnianiu ich znaczenia oraz tworzeniu wokół nich sojuszy.

Kogo słuchają liderzy polskich firm 2009?

Autor: Paweł Rabiej 
Po „importowanych” guru czas na rodzime autorytety. Z badania przeprowadzonego przez THINKTANK, Google i Instytut Monitorowania Mediów wynika, że „dobre rady” zagranicznych ekspertów tracą na znaczeniu. Rośnie za to znaczenie rodzimych autorytetów, u których szefowie firm szukają odpowiedzi na swoje biznesowe dylematy. Spośród ekspertów, liderzy najbardziej cenią głos prof. Leszka Balcerowicza.  

Kogo słuchają polscy liderzy 2012?

Autor: THINKTANK
Przez ostatnie trzy lata wiele zmieniło się w oczekiwaniach liderów wobec osób, których rad chcą słuchać i którymi chcą się inspirować. Mniej wierzą tym, którzy twardo trzymają się swoich przekonań i nie pozwalają sobie na odrobinę zwątpinia. Szukają raczej inspiracji u tych, którzy potrafią stawiać trudne pytania i dyskutować nad odpowiedzią – to wniosek z badania THINKTANK, Google i Instytutu Monitorowania Mediów. 

 

Badanie THINKTANK: Zarządzanie: profesja czy umiejętność?

Autor: Kazimierz Żurek, Paweł Rabiej
Jak traktować edukację menedżerską zdobywaną na studiach podyplomowych czy MBA? Czy jest ona certyfikatem potwierdzającym zdolność lidera do pracy z ludźmi, czy raczej indywidualną drogą rozwoju? W jaki sposób menedżerowie uczą się zarządzania, stawiania celów i motywowania pracowników? Badanie THINKTANK przeprowadzone na absolwentach programów MBA pokazuje, czego poszukiwali na studiach absolwenci studiów MBA w Polsce.