Język:

BAZA WIEDZY

Firma pozostałe >

Sens brandingu: branding sensu

Autor: Mariusz Przybył, Andrzej Rozen
Rolą i funkcją marketingu powinno dziś być objaśnienie świata i jego złożoności. Porządek w głowie, umiejętność wytrącania własnej organizacji z rutyny oraz właściwie poczucie sensu - u konsumentów i pracowników - to dziś najbardziej deficytowy towar. W praktyce oznacza to rozszerzenie podstawowych praktyk brandingowych - np. ich eksport na grunt HR.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Design thinktank w służbie klienta i marketera

Autor: Agnieszka Wolińska-Skuza
W złożonym świecie praca marketera staje się coraz większym wyzwaniem. Liczą się nie tylko wiedza i dobra analiza danych (czasem dokonywana w czasie rzeczywistym), ale też innowacyjne narzędzie kreowania marki. Jednym z nich jest "myślenie designem". Polega to na zrozumieniu potrzeb klienta, rozwiązywaniu problemów oraz tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Branding: drugi wymiar autentyczności

Autor: Monika Kowalewska
Dużo się dziś mówi o tym, że zmieniają się zasady brandingu. Że trzeba pamiętać o internecie i budowaniu relacji, o użyteczności. Nowe technologie dają multum możliwości, ale pamiętajmy o tym, w jakim celu sięgamy po te nowinki - teraz esencją ma być kontent (co i po co mówimy). Najważniejszym wyzwaniem polskich marketerów jest dziś autentyczność. Tak się bowiem składa, że Polacy uwielbiają podróbki.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Marka zmienia sposób myślenia o przestrzeni

Autor: Izabela Kapil
Decydując się na rebranding Warsaw Trade Tower postanowiliśmy pójść pod prąd tradycyjnemu myśleniu o funkcji biura. Dążymy do tego, by WTT był kojarzony z ideą employee well-being, czyli podnoszeniem dobrostanu pracowników pełnowartościową przestrzenią społeczną. Warsaw Trade Tower ma obecnie wizerunek społecznego i przyjaznego użytkownikom biurowca.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Lider pozostałe >

Inspiracje lato 2016

Autor: THINKTANK
Zrozumieć Milenialsa; Jak decydują kobiety; Warto zabezpieczyć firmę przed cyberatakiem; Produktywna prokrastynacja; Jak nie stracić czasu i pieniędzy na odchudzaniu.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Inspiracje wiosna 2016

Autor: THINKTANK
Nowe modele biznesowe w cenie; Cheat code: jak wyróżnić swoją markę osobistą; Nieprzypadkowe myślenie o przypadku; 7 kroków do osiągnięcia synergii

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Inspiracje zima 2015

Autor: THINKTANK
Wobec nierówności i zagrożeń; Jak zmienić się w lepszy model ; Rozproszona przyszłość energii ; Jak uwieść w kilka minut; Media społecznościowe od podszewki; Kto rządzi wśród teoretyków zarządzania

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

By szkolenie pracowników miało sens

Autor: Łukasz Srokowski
Rozwój kompetencji pracowników wcale nie musi oznaczać wielkich nakładów i straty czasu. Firma, która chce przetrwać, musi zadbać, aby jej pracownicy posiadali najbardziej aktualną wiedzę i umieli ją zastosować w praktyce. Najczęstszym błędem, który popełniają menedżerowie, gdy wysyłają pracowników na szkolenia, jest niewłaściwe określenie ich celu.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Państwo pozostałe >

Nowa natura władzy

Autor: Katarzyna Kozłowska
Władzę łatwo dziś zdobyć, ale trudno utrzymać. Przekonują się o tym już nie tylko przywódcy polityczni, ale też szefowie korporacji, właściciele wielkich (wciąż jeszcze) marek i liderzy organizacji. Władza rozumiana w tradycyjny sposób jest coraz bardziej rozproszona i towarzyszy jej mniej mocy. To już nie anegdota, ale fakt: na naszych oczach zmienia się jej natura.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

RE-CULTURE. Stan ducha Polaków.

Autor: THINKTANK
W listopadzie 2015 r. już po raz czwarty BUKOVINA Terma Hotel Spa stała się ośrodkiem gorących dyskusji na kluczowe dla Polski tematy. Tym razem ponad 80 twórców kultury, animatorów życia kulturalnego, dziennikarzy, filozofów, naukowców i studentów próbowało uchwycić stan ducha współczesnych Polaków. Jacy jesteśmy? Co nas napędza do działania? Jakie mity kierują naszą zbiorową wyobraźnią? Projekt Re-Culture polegał na próbie znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Gospodarka i przedsiębiorczość w Polsce a regulacje prawne

Autor: THINKTANK
Przez ostatnich 25 lat historii Polsce udało się dokonać fundamentalnej zmiany – od niewydolnej, zmuszonej restrukturyzować swoje zadłużenie gospodarki do szóstej siły ekonomicznej w Unii Europejskiej. Wyzwaniem stojącym przed nami w nadchodzących latach będzie dostosowanie prawa do dynamiki zachodzących we współczesnym świecie zmian.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Trendy pozostałe >

Kontrapunkt: Dokąd prowadzi nas chciwość?

Autor: THINKTANK
Dążenie do maksymalizacji zysku stało się mantrą współczesnego biznesu. Doświadczenia kryzysu finansowego 2008 r. i jego konsekwencje zwróciły uwagę ekspertów rynkowych i pracowników sfery publicznej na leżący u jego podłoża problem chciwości. O nieporozumieniu, które uczyniło chciwość motorem rozwoju, i o tym, jak ograniczyć jej wpływ na organizację, rozmawiają Sławomir lachowski i duchowny, ojciec Maciej Zięba.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Dziś milenialsi, jutro pokolenie Z

Autor: Kazimierz Stańczak
Transformacja pokoleniowa dzieje się na naszych oczach. Organizacje, które pierwsze wyróżnią milenialsów jako odrębną grupę docelową i wyjdą naprzeciw ich oczekiwaniom, zyskają w najbliższych latach przewagę w interakcji z szerokim gronem konsumentów w wieku produkcyjnym. Pytaniem otwartym pozostaje tylko, czy marki, które do tej pory nie zauważyły zmian, mają szansę jeszcze dogonić liderów i czy liderzy będą w stanie utrzymać atrakcyjność brandu?

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

W dolinie krzemowej nie da się podbić rynku samą technologią

Autor: Marta Zucker
Niektórzy twierdzą, że w świecie start-upów liczy się wyłącznie rozwiązanie, na które nikt wcześniej nie wpadł. Nic bardziej mylnego. Przedsiębiorca, który chce odnieść sukces, od początku musi zadbać o marketing. Żaden fundusz typu venture capital nie będzie zainteresowany jedynie innowacyjnych pomysłem. Musi ujrzeć w projekcie dobrze przemyślaną strategię rozwoju i pomysł na komunikację.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Marka ogrzewa się przy dobrym tekście

Autor: THINKTANK - wywiad z Rafałem Madajczakiem (ASZdziennik.pl)
Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, marketer potrzebuje wiedzy. Nie tylko o tym, jak zmieniają się potrzeby konsumenta, ale też, w jaki sposób i którędy do niego docierać. Jednym z najważniejszych kanałów komunikacji jest internet, jednak klasyczne myślenie o reklamie w sieci prowadzi na manowce. O tym, jak skutecznie promować marki w sieci, THINKTANK rozmawia z Rafałem Madajczakiem.

Materiał płatny.
Po wybraniu przycisku Pobierz zostaniesz przekierowany na stronę płatności Paypal. Jeśli masz wykupioną roczną subskrybcję zaloguj się by uzyskać dostęp do materiału.

Badania pozostałe >

Wpływowi doradcy życia publicznego. Kim są? Subiektywny ranking THINKTANK

Autor: THINKTANK
Niewiele osób w Polsce ma rzeczywisty wpływ na decydentów i wnosi nowe pomysły jak modernizować państwo. Trudno dobrze nazwać ich rolę: najlepiej byłoby określić ich „poruszaczami”. Albo wnoszą nowe idee, które inspirują innych, albo sami stają się ich orędownikami. Swój wpływ budują na trzech filarach: wybieraniu takich idei, które rzeczywiście mogą być przydatne, objaśnianiu ich znaczenia oraz tworzeniu wokół nich sojuszy.

Kogo słuchają liderzy polskich firm 2009?

Autor: Paweł Rabiej 
Po „importowanych” guru czas na rodzime autorytety. Z badania przeprowadzonego przez THINKTANK, Google i Instytut Monitorowania Mediów wynika, że „dobre rady” zagranicznych ekspertów tracą na znaczeniu. Rośnie za to znaczenie rodzimych autorytetów, u których szefowie firm szukają odpowiedzi na swoje biznesowe dylematy. Spośród ekspertów, liderzy najbardziej cenią głos prof. Leszka Balcerowicza.  

Kogo słuchają polscy liderzy 2012?

Autor: THINKTANK
Przez ostatnie trzy lata wiele zmieniło się w oczekiwaniach liderów wobec osób, których rad chcą słuchać i którymi chcą się inspirować. Mniej wierzą tym, którzy twardo trzymają się swoich przekonań i nie pozwalają sobie na odrobinę zwątpinia. Szukają raczej inspiracji u tych, którzy potrafią stawiać trudne pytania i dyskutować nad odpowiedzią – to wniosek z badania THINKTANK, Google i Instytutu Monitorowania Mediów. 

 

Badanie THINKTANK: Zarządzanie: profesja czy umiejętność?

Autor: Kazimierz Żurek, Paweł Rabiej
Jak traktować edukację menedżerską zdobywaną na studiach podyplomowych czy MBA? Czy jest ona certyfikatem potwierdzającym zdolność lidera do pracy z ludźmi, czy raczej indywidualną drogą rozwoju? W jaki sposób menedżerowie uczą się zarządzania, stawiania celów i motywowania pracowników? Badanie THINKTANK przeprowadzone na absolwentach programów MBA pokazuje, czego poszukiwali na studiach absolwenci studiów MBA w Polsce.